Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Cadillac şi-a anunţat intenţiile de a reveni în forţă pe piaţa din Europa. Planul face parte din strategia de creştere a brandului şi a satisfacţiei clientului.
Constructorul american îşi va concentra activitatea în jurul a trei mari idei: un portofoliu de produse premium în continuă expansiune, o poziţionare distinctă a brandului cu o atenţie deosebită acordată clientului şi o echipă Cadillac dedicată exclusiv implementării experienţelor inovative pe Bătrânul Continent.
Cadillac promite o gamă destul de generoasă pentru clienţii europeni care vor trece pragul showroom-urilor în 2014. Printre produse se numără noul ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4, disponibil în ambele variante de caroserie, sedan şi coupe. Alături de el se vor afla sedanul CTS, rivalul lui BMW Seria 5, crossover-ul SRX şi proaspăt lansatul Escalade, vârful gamei europene.
Acestei linii de modele i se va alătura începând cu 2015 şi electricul ELR. Nu există însă informaţii despre posibilitatea de a vedea aici şi actualul XTS, rival declarat pentru limuzine cu tradiţie ca Mercedes S-Klasse şi BMW Seria 7.Consecinţă a retragerii brandului Chevrolet de pe piaţa europeană, Cadillac va fi nevoit să găzduiască în showroom-urile sale şi câteva modele ale brandului din acelaşi concern. Dealerii europeni vor vinde modelele de performanţă Chevrolet Corvette Stingray coupe şi cabrio, Corvette Z06 (începând cu 2015) şi muscle-car-ul Chevrolet Camaro, prezent şi el în două variante, coupe şi cabrio.
„Noi, cei de la Cadillac, ne vedem ca un adevărat brand provocator în Europa şi înţelegem că avem mult de muncă pentru a deveni relevanţi clienţilor premium din această zonă. Ca un jucător de nişă, avem oportunitatea de a pune la încercare abordările tradiţionale în promovarea şi vânzarea vehiculelor”, a declarat Thomas Sedran, preşedintele Chevrolet şi Cadillac Europa.
via carscoops
Comentarii (4)