Chiar dacă în ultimii doi ani a tot introdus rivali pentru sedanurile germane din Munchen, Ingolstadt sau Stuttgart, Cadillac nu este pregătit să debarce cu toată armata pe Bătrânul Continent. Vor mai trece ani buni până când constructorul premium american va îndrăzni să atace BMW, Audi şi Mercedes chiar pe teren propriu.
O recunoaşte însuşi Johann de Nysschen, noul preşedinte Cadillac, venit în toamna anului trecut de la un alt producător premium, şi anume Infiniti. Prezent la Geneva, de Nysschen a declarat că e nevoie de timp pentru a crea un brand cu adevărat global.
”Avem reputaţia unui producător premium cu 112 ani de istorie în spate, dar suntem în continuare văzuţi ca un brand american, iar publicul nu ştie ce reprezintă Cadillac. Trebuie să ne recunoaştem greşelile din trecut. Venim după o călătorie lungă de regăsire, care a implicat chiar şi maşini produse de GM cu sigla schimbată. Eorile acestea nu pot fi şterse aşa uşor.”
Chiar şi aşa, de Nysschen a păstrat un ton optimist: ”Renaşterea a început. Compania noastră îşi va spăla reputaţia cu produse noi. În acest moment, percepţia asupra maşinilor noastre are o întârziere de 10 ani. Trebuie să estompăm această diferenţă şi să lucrăm mai mult, implicit la motorizări diesel.”Până la debutul european, Cadillac va reveni în forţă pe piaţa din Asia, implicit în China, unde va lansa anul viitor un rival pentru S-Klasse. Tot aici îşi va face apariţia şi un model compact, capabil să rivalizeze cu Audi A3 şi Mercedes CLA.
”Să încerci să îi baţi pe germani în propria curte fără maşinile şi motoarele potrivite, este un exerciţiu de futilitate. De asemenea, trebuie să avem grijă de reţeaua de dealeri şi să vedem dacă putem trimite viitorilor noştri clienţi maşinile la domiciliu.
Trebuie să ne adaptăm noilor trenduri”, a declarat oficialul.Johann de Nysschen a preferat să anticipeze o revenire târzie pe piaţa din Europa şi Marea Britanie. Potrivit acestuia, debutul Cadillac este aşteptat după anul 2020.
daca dvs vreti sa veniti peste fro' 5 ani in Europa pe cai mari si ABIA ATUNCI cu dieseluri....hmmm....stiti, dieselurile "este" bad think pentru oficialii europeni.
mi'e ca trendul se va estompa fix odata cu debarcarea Cadillac in Europa. Pana si asiaticii au inteles ca dieselul e preferat de europeni si au pus osul la treaba. Timid, tardiv dar au facut-o deja....
parerea mea
Una peste alta, nu-i de mirare că “cea mai tare companie din istoria automobilului” (aşa cum o numeşti tu, pe bună dreptate!) a ajuns ţinta tuturor ironiilor (mai mult sau mai puţin întemeiate), precum în această imagine: http://demotivators.despair.com/shirt-art/governmentmotors-shirt.gif