General Motors a anunţat că marca de lux Cadillac va fi transformată într-o firmă separată cu un nou cartier general stabilit în oraşul New York. Conform GM, această mişcare are ca scop "identificarea unor noi oportunităţi de creştere a mărcii Cadillac şi îi va permite acesteia să se concentreze mai bine către segmentul de piaţă pe care îl vizează."
Cadillac va astfel un nou sediu general în New York, părăsind astfel Detroit-ul natal. Nu există încă prea multe detalii despre acest nou sediu, dar GM a spus ca va fi gata anul viitor şi va conţine şi un spaţiu pentru evenimentele mărcii, precum şi birouri moderne pentru angajaţi. Mutarea la New York nu va afecta staff-ul tehnic ce se ocupă de dezvoltarea noilor modele, aceştia rămânând în Michigan. Preşedintele mărcii Cadillac, Johan de Nysschen a declarat: "Suntem foarte mândri de originea şi istoria mărcii Cadillac şi de înrudirea cu oraşul Detroit. Majoritatea forţei de muncă va rămâne în Statul Michigan, dar nu există un alt oraş mai bine ancorat în stilul de viaţă premium decât New York-ul.
Stabilind noul sediu Cadillac în Soho va purta marca în epicentrul stilului de viaţă sofisticat. Va permite echipelor noastre să interacţioneze mai bine cu clienţii mărcilor premium pentru a putea dezvolta aşa cum se cuvine marca Cadillac." Cadillac exportă automobile premium în 40 de ţări şi s-a bucurat de o creştere a vânzărilor cu 28% în anul 2013 şi cu 10% în acest an. Cea mai mare creşterea a vânzărilor de modele Cadillac s-a înregistrat pe piaţa chineză, unde vânzările au crescut cu 75%.
Comentarii (1)