Cadillac va introduce săptămâna aceasta, cu ocazia Salonului Auto de la New York, noua generaţie CTS. Modelul de segment E, rival pentru BMW Seria 5 şi Audi A6, va avea parte de un debut triumfal în New York şi de o lansare pe piaţă începând cu toamna acestui an.
În aşteptarea debutului oficial, după o serie de teasere publicate de Cadillac, noi fotografii oficiale dezvăluie complet designul general al sedanului. Noile LED-uri gândite de designerii Cadillac vor pleca din blocurile optice faţă şi vor coborî până la nivelul spoilerului, încercând astfel să ofere o notă individuală modelului american premium. Grila proeminentă şi capota cu linii ceva mai pronunţate completează designul general, definit de filosofia Art & Science. În partea posterioară, blocurile optice păstrează o formă verticală şi se echipează cu lumini LED.
Interiorul păstrează linia desăvârşită deja de cele mai noi produse Cadillac, sedanul mediu ATS şi limuzina XTS.
Noutatea absolută ar putea-o reprezenta înlocuirea instrumentarului de bord cu un afişaj digital. De asemenea, şi ecranul sistemului multimedia va creşte în dimensiuni pentru a oferi un aspect tehnologizat. Spre deosebire de vechea generaţie, noul CTS se poziţionează direct în segmentul E, cu dimensiuni noi, mai generoase, ce îl poziţionează lângă rivalii germani.Noutăţi importante şi sub capotă, acolo unde General Motors a anunţat deja că va introduce un motor V6 supraalimentat, de 3.6 litri, capabil să ofere 420 de cai putere şi 583 de Nm. Un pachet de resurse îndestulător care va propulsa modelul de la 0 la 100 de km/h în doar 4.6 secunde alături de o transmisie cu 8 trepte. Viteza maximă va ajunge la 274 km/h.
Alături de această motorizare de ultimă generaţie, Cadillac va oferi şi deja cunoscutul motor V6 de 3.6 litri, aspirat normal, gata să livreze 321 de cai. Nu va lipsi nici unitatea cu patru cilindri de 2.0 litri, supraalimentată, dispusă să ofere 272 de cai.
Ambele vor fi echipate şi cu tracţiune integrală, regăsită însă în lista de opţionale.via carscoop
Cadillac a aratat tot timpul bestial, cred, ca coupe-ul CTS va arata si mai tare cu noua infatisare
japan.Fara ei am fi tot in neolitic si inconjurati de o gramada de mici mafioti.
Te-ai uitat lea poze si ti-au placut.Acum este una dintre putinele masini premium car este alaturi de trio-ul japonez. Sanatate maxima!
ps. Sunt fan Cadilac & Porsche. Mereu o sa fiu subiectiv cand vine vb de ele :)
On topic: m-am jelit eu ce m-am jelit ca Cadillac (pardon de cacofonie) si-a calcat in picioare traditia renuntand la limuzine in favoarea sedanelor ordinare, dar subscriu la afirmatiile laudative ale colegului @copac. Niciodata n-am contestat calitatea modelelor lui Caddy, ci doar inclinatia care ii reneaga istoria, atat.
Ooooo, ce onoare, Mafiotule, ai hotarat sa intri in legalitate, sincere felicitari! Nu incape nicio indoiala ca este contul tau, judecand dupa topul tau personal de masini. Pe de alta parte, asa, cu drag, fara sa vrei, mi-ai lipait o palmuta morala: ai inclus o marca GM in primele zece marci pe care le iubesti, dar eu n-am plasat nicio "japoneza" in primele douazeci pe care le iubesc! Just, trebuie sa apas "enter" pe autocritica: la loc comanda! O remediaza taticu', stai sa vezi. Macar sa nu uit de bunele maniere.
Cat despre "mafiotii" care te mistocaresc, nu-ti face griji: stii proverbul cu cainii si caravana......Ca tot vorbeam mai sus de caini. Si, apropo, fii atent ce comanzi la fast-food; sa nu-ti stea vreun "mafiot" in gat :)
Pai, Mafia, ai promis mai sus ca nu vei mai posta decat logat! Ma pui in dilema: oare chiar esti tu? Dupa impresia "inofensiva" pe care o lasa ultimul tau text, as inclina sa aprob ca te reprezinta. Dar stii cum ma simt acum? Ca si cum ar fi aparut din senin......Iisus si mi-ar cere imperativ: "Sa crezi mort-copt in silueta Mea, caci Eu sunt!". Desi la Matei 24:5 scrie indubitabil: "Multi vor veni in numele Meu, zicand , si pe multi ii vor amagi"......Iar la cap. 2 din II Tesaloniceni se specifica: "Antihrist se arata inaintea venirii lui Hristos". Evident, nu practicam "religia" pe un site auto, dar ti-am expus punctul meu ferm de vedere: de acum incolo, avand in vedere ca te bucuri de un cont, se cuvine sa scrii numai logat......In caz contrar, ma vei sili sa te tratez precum Toma necredinciosul :)
Este simplu, nu? Desi astazi tocmai lucrurile simple ni se par cele mai complicate sau cele mai neinteresante, iar gesturile elementare de omenie le consideram "non-trendy", ba chiar "anti-trendy".
Cat priveste distributia Cadillac in Romania, se ocupa de acest aspect firma Dom Automobile din Voluntari (oricum, dupa cum am mai spus, ma voi inscrie la un drive-test cu C7......cand va fi "implementat" si la noi, normal), desi ma bate gandul sa concep o pledoarie catre dansii de asa natura persuasiva, incat si Buick sa fie vizat, in premiera nationala, macar cu titlu de incercare, ca tentativa de merchandising. Si sa nu se opinteasca nimeni sa ma abureasca cu "Buick = Opel cu alte haine", marca germana fiind, de fapt, la nivel de sedane, un Buick mai amarastean :P
Da, recunosc, am inserat Toyota in Top 10 al meu in primul rand dintr-un sentiment de prietenie la adresa ta, dar in orice gest exista si un dram de adevar......
Foarte interesanta aceasta "cerbicie" a ta de a continua sub identitatea veche, care ma ajuta sa-mi edific niste exegeze proprii, care abordeaza mai vechea cazuistica a lui "Crede si nu cerceta"......Viziunea ortodoxa contrapropune o reactie mai calibrata: "Intelege si apoi crede". Nu intamplator am folosit o analogie concludenta in postul meu anterior; o sa ne curete bau-bau tocmai din cauza ca il vom crede fara sa-l cercetam......Somn usor (pe ghimpii de rigoare).
P.S.: Cei de la Cadillac au facut intotdeauna masini interesante, insa ca mai toate masinile americane au handicapul unor interioare mai slab calitativ comparativ cu concurenta europeana. Totusi cred ca acest CTS va fi o masina excelenta.
din anumite unghiuri seamana cu merc imperecheat cu audi (poza 1). Da, si putin volvo (poza 6).
On topic: masina este o aparitie inedita, are echilibru intre aspectul exterior si aspectul interior, ambele dominate de linii puternice.
Japonezii aici nu exista, nici francezii si nici altii!
Noul Cadillac arata foarte bine si la exterior cat si la interior, poate vor face o figura mai buna decat ATS care nu prea a reusit mare lucru.
Interioarele Cadillac au fost singurele care mi-au placut cu adevarat dintotdeauna la o masina americana. Materiale de prima mana, finisaje excelente si o senzatie de lux si confort pe care le gasesti doar in lumea buna. Nu ma indoiesc ca si generatia asta va fi la nivelul celor precedente, ba chiar indraznesc sa spun ca va ridica din nou stacheta pentru toata lumea, cel putin in America de Nord.
@mntsn, da, Caddy s-a orientat, in spiritul timpului, dupa trasaturile definitorii ale sedanului contemporan. Daca se va hotari vreodata sa-si reia postura istorica si predestinata de vector de superlux, atunci se vor vedea schimbarile majore, implicit saltul firesc spre RR. Pana atunci, "triada" plus Lexus vor constitui adversarii permanenti ai Cadillac-ului. Fiecare se bucura de atuul sau. In orice caz, Cadillac si Lexus nu sunt menite vanzarilor de masa, de aceea vor avea mereu de partea lor o aura de exclusivism. Valabil insa numai pentru cei care pun pret pe acest concept......
''pana sa miroase triada'' :)))))))))
CTS-V a batut M5-ul la vremea respectiva.Mai mult ca sigur si noua generatie CTS-V va fi mai rapid decat noul M5 si toata ''triada'' aia de care vorbesti tu.
aaa........acum ai dat-o cu istoria si cariera M5-ului :)))))
@RS
As vrea sa precizez ceva, CTS-V este foarte performant si nu vreau sa-i stirbesc meritele , dar...nu vrei sa vorbim si de puterea lui? Ultimul motor de pe acest model, a fost din 2009 un V8 de 6.2 de 556 de cai si cuplu superior datorita capacitatii clar mai mari vs V10 de 5 litri de 507 cai la M5 care aparuse in 2005 oricum si care n-a mai fost modificat pana la sfarsitul carierei, deci nu e chiar asa surprinzator c-a fost mai rapid, acum pot veni cu viitorul model de peste 600 de cai si tot asa, n-ai observat ca toti vin cu niste zeci de cai si cuplu si mai mult in plus sa se bata cu Bmw? Eu cred ca da, iar M5 chiar are istorie, CTS-V nu, a nu se intelege ca nu are Cadillac istorie, vorbeam doar de acest model.
@unule, am fost ironic la faza cu plagiatul, ca m-ati exasperat voi, "detectivii", cu "dubla personalitate" si cuantic in sus si in jos. Ei, daca mai pomenesc de acum incolo vreo iota despre saab si cainele sau de paza, ba imi voi rari si interventiile, si off-topic-urile, basca imi voi comprima textele, ca sa se simta si @Alex Radoi fericit. Poate se vor linisti stihiile care ma "combat" cu "justete", adica sper! Daca nu, atunci sa grohaie cine cat o vrea, caci eu sunt acesta si asa voi continua, surd si orb fata de sleahta de "psihiatri" ai boborului. Am mai subliniat si altadata: cine doreste si stie sa se poarte cuviincios cu mine, tot asa va fi rasplatit! Pe cine am nedreptatit? Cine mi-a intins mana si eu i-am raspuns cu pumnul? Dar vad ca a devenit sportul la moda pe AM maimutarirea larg permisa a persoanei mele. Cine asteapta dovezi "compromitatoare", se amageste singur. Acum s-a incetatenit o pandemie a cancanismului ieftinoid si cu orice pret, inclusiv in sufletele multor "iubitori de adevar" (eu sunt sigur ca unii nu s-au urcat nici macar o data in masinile despre care bat moneda ca le cunosc pe de rost; eu am precizat de la bun inceput ca n-am avut de-a face decat cu Aveo si cu simple analize de aproape in privinta unui Buick, deci mi-am recunoscut amatorismul). Totul insa are o limita, ca si un sfarsit. Daca eram atat de "psihopat" cum li se pare unora, n-as fi tolerat atatea sicane aiuristice......Dar probabil ca m-au vazut unii mai "bleg" si de aceea m-au asemuit cu un pisoar, unde este permis orice......Nu sufar de "mania persecutiei", nici de "sindromul maniaco-depresiv", sa stea calmi suspiciosii! Cu o Judecata toti suntem datori. Sa-si vada fiecare inexorabilo-fob de ale lui! Am dovedit, fara putere de tagada, ca, daca ma solicita cineva pentru o opinie personala, axata pe tema de discutie, nu-mi bat joc nici de el, nici de conjunctura. Chiar ca aceasta este ultima mea pledoarie pe AM pentru buna intelegere (respectiv pentru noncombat din partea "prietenilor"). Ce dracu', ajung sa repet ca papagalul aceleasi avertismente? Dar na! "Dupa libertatea de expresie tipa tocmai cei care vor sa abuzeze de ea" (Goethe).
Si inca ceva: curiozitatea morbida fata de misterele "oculte" dauneaza grav sanatatii mintale si scurteaza viata! Aviz amatorilor.......O seara placuta!
Normal ca vor sa se bata cu bmw,cu cine altcineva,cu skoda octavia??
Inca ceva,o masina performanta,luxoasa,frumoasa nu e buna ca nu are istorie?
Pt mine istoria este egala cu 0(zero).
Sa nu crezi ca am ceva cu marca bmw,imi plac majoritatea modelelor bavareze,dar nu e singura marca care produce masini bune pe lumea asta,cum cred unii.
Esti tu asa sigur ca motorul de la Cadillac cedeaza primul?
Poate nu stiai,dar bmw nu sta prea bine la capitolul fiabilitate.
Mafia poate sa-ti explice mai bine cum sta cu fiabilitatea.
Si dupa mintea ta,care crezi ca e mai fiabil,un motor de Cadillac cu cilindree mare care merge lejer sau unul de BMW cu cilindree mai mica,fortat si stors de multi cai putere?????
La interior insa ar fi necesitat ceva mai multa creativitate. Culoarea scaunelor (sau poate lipsa de contrast) nu e cea mai fericit aleasa in versiunea respectiva. Desi am unele rezerve, de calitatea interiorului nu ma leg, pentru ca n-am vazut-o in realitate.
Nu am spus ca nu e buna pentru ca nu are istorie, ti-am explicat cum a fost cu puterea aia la roata, dupa 4 ani au reusit sa faca un CTS-V mai performant, bravo lor, dar de ce n-au facut comparatii cu modelul din 2004, cand a aparut primul CTS-V care avea aproximativ 400 de cai cu M5 care aparuse in 2005, era doar un an diferenta intre ele, era clar mai slab, s-au gandit 4 ani din 2005 pana in 2009 cum sa bata M5 pe circuit si-au luat motorul de pe Corvette C6 ZR1, ok au modificat si restul masinii, sasiu, directie, sistem de franare, dar cu-n motor de pe un supercar parca este altceva, nu? In aceste conditii era cam grav sa nu-l bata si n-am zis ca Bmw este singurul constructor care face masini pe lumea asta si te rog nu incepe si tu cu @mafia si cu fiabilitatea, e prea mult asta, dar pana una alta Cadillac este departe de Bmw chiar in SUA, cu toata fiabilitatea motoarelor de 6.2.
Studiul aici: http://www.adac.de/sp/presse/meldungen/technik_umwelt/ADAC-Pannenstatistik-2011%20.aspx Ai inclusiv informatii despre ce defectiuni apar la ce modele. Poti folosi Google Translate.La revedere,drum bun!