BMW M3 va avea un rival de temut începând cu această toamnă. Până când va da piept cu noua generaţie Mercedes C63 AMG, bavarezul trebuie să facă cunoştinţă cu noul Cadillac ATS-V, versiunea de performanţă a sedanului american.
Cadillac a anunţat oficial că noul ATS-V îşi va face apariţia în luna noiembrie, cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles.
Modelul va adopta un nou kit aerodinamic, care va include un spoiler cu prize de aer generoase, un deflector posterior, pasaje ale roţilor mai generoase, un deflector posterior, patru ţevi de eşapament din inox şi jante de aliaj de 19 inch.
Sub capotă se va ascunde un motor V6 de 3.6 litri, capabil să livreze o putere de 420 de cai şi un cuplu motor de 582 Nm. Resursele vor fi transmise doar punţii spate prin intermediul unei cutii cu opt rapoarte. Cei care vor să se simtă ceva mai în siguranţă vor putea opta pentru o tracţiune integrală, disponibilă pe lista de opţionale.În cadrul Salonului Auto de la Los Angeles Cadillac va expune doar varianta sedan a modelului ATS-V, coupe-ul, rival pentru BMW M4, urmând să debuteze abia anul viitor.
PS: Daca tot se cauta cu inversunare plamadirea dupa gene BMW, atunci trepadusii din fruntea Opel Motors ar trebui sa lase naibii V6 si sa adopte...I6, ca sa stim o treaba, nu?
Nu sunt de acord cu faptul ca daca zici Cadillac trebuie sa fie V8. Astea sunt filosofii, strategia unei companii se bazeaza pe alte calcule decat filosofii. In epoca romantica (atunci cand BMW-ul nu muscase din felia americana) da, Cadillac-ul facea legea si isi permitea sa puna ce motoare le poftea inima => mari, foarte consumatoare, V8. Intre timp oamenii s-au mai desteptat.
In alte timpuri, Cadillac nu era absolut deloc rivalul lui Bmw, astazi s-au mai amestecat filozofiile, dar in final ai dreptate, nu exista traditie in acest sens, intre Cadillac si Bmw, cu toate ca o lupta intre lux si sportivitate se da de mult timp intre Mercedes si Bmw, deci poate intra si Cadiilac, mai ales ca s-a nascut o noua filozofie care iti este foarte draga: sportivitate luxoasa:) .
Motivul "bemweizarii" (daca mi se permite acest barbarism) Cadillac-ului mi se pare foarte simplu: se incearca stabilirea unei tinte de profit pe baza sonoritatii de marca proprie, dar raportat la succesul alteia - problema grava este ca se ignora profilul istoric! Ca sa-i raspund si lui @lorenzinho: daca brambureala lui Opel Motors poate fi considerata inteligență, atunci eu voi fi urmatorul papă! Actualele generatii de Cadillac vor face ceva purici prin China si niste acarieni prin America de Nord, dar in Europa, vorba aceea, sufletul...Cu o asemenea "strategie", cand piata de aici este satula de hegemonia crunta a Triadei, inclusiv pe taram premium (eu ma exprim in sens elogios, nu critic, ca sa nu intelegeti pe dos), si o curca plouata isi da seama ca nu exista niciun dubiu in privinta faptului ca nu vei reusi sa te impui "never forever"...
Niste mocofani astia din RC; ce sa mai discutam?