Descrise de Cadillac ca maşini care îmbină corect luxul şi performanţa, cele două versiuni de caroserie ale lui ATS-V vin cu un design agresiv, subliniat de grila metalică de tip plasă, de prizele imense de aer, de spoilerul special şi de capota din carbon decupată în stilul consacrat în istorie de modelele supersport. Spatele şi profilul ies în evidenţă prin bosajele accentuate ale aripilor şi prin cele patru terminaţii expresive ale sistemului de evacuare.
Jantele de 18 inch încălţate cu anvelope Michelin Pilot Super Sport completează tabloul vizual exterior al modelului american. Iar dacă vor exista clienţi care vor şi mai mult, cei de la Cadillac permit aplicarea unor kituri agresive ascunse sub denumirile Carbon Fiber şi Track. Acestea adaugă atât elemente aerodinamice, cât şi un sistem denumit Performance Data Recorder care are rolul de a înregistra cu exactitate performanţele maşinii pe circuit.La interior, ATS-V împrumută ceva mai mult de la versiunile clasice ale lui ATS, însă adaugă scaune sport Recaro care modifică radical atmosfera din habitaclu.
Cele mai importante schimbări au loc însă la nivel tehnic. Dacă şasiul şi suspensiile fac parte din cu totul alt film faţă de variantele normale ATS, motorul primeşte un nou sistem de ungere şi de ventilaţie. Maşina este cu 25% mai rigidă decât surorile sale de bază, iar dacă ampatamentul rămâne nemodificat, ecartamentul creşte pentru a îmbunătăţi stabilitatea. Cele mai relevante date tehnice sunt cele legate de noul motor Twin Turbo de 3.6 litri care dezvoltă 455 de cai putere şi 600 Nm, deci cu circa 24 CP şi 50 Nm mai mult decât BMW M4. Conform datelor tehnice oferite de Cadillac, timpul de acceleraţie 0-96 km/h (0-60 mph) este de 3.9 secunde, aproximativ egală cu cea a concurentului german.
via Cadillac
Măcar de-ar fi vorba despre originalitate în tot ceea ce scoateţi pe furnalul minţii, nepreţuiţilor din RC, dar, câtă vreme nu aud de la voi decât fixaţia “vrem să concurăm cu BMW” (vreţi, dar şi puteţi???), mai bine lăsaţi-o moartă în coteţ cu propaganda “noului GM”. Am preocupări mai serioase decât să pun botul la balivernele voastre de tip Government Motors.
339kW = 455 brake horsepower = 461 metric horsepower ( sau cum mai zic nemtii - PS)
Passat 2.0 bi-turbo ?? Ala e taraboantza
M4 ? ala tot e pe acolo
Am zis undeva ca mi-as cumpara un ATS-V ?? Am punctat ceva referitor la unitatile de masura
Asta este un raspuns al americanelor la fraza "americanii au ramas in urma cu tehnologia". Au aratat ca pot si ei sa faca motoare turbo, si masini "care sa ia curbe" (Camaro Z/28).
Asta pentru cei care sunt cu capu' in nori si vad doar bembeuri si mercedesuri.
Eu astept testu ATS-V Sedan vs M3
ATS-V Coupe vs M4.