Cadillac a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Detroit prima variantă de caroserie a modelului de clasă medie ATS. Extensia gamei se face cu noul ATS Coupe, rival pentru BMW Seria 4, Mercedes C-Klasse Coupe, Audi A5 şi chiar pentru noul Lexus RC, dezvăluit în toamna anului trecut la Frankfurt.
Lexus RC - imagini oficiale cu rivalul lui BMW Seria 4
Cu un ampatament similar sedanului, măsurat la 2775 mm, ATS Coupe propune o siluetă ceva mai alungită, portiere noi, un acoperiş distinct, aripi spate înlocuite şi un portbagaj redesenat. Partea forntală a primit un spoiler nou şi o grilă revizuită, în mijlocul căreia stă prins noul logo al companiei. Un logo pe care cei de la Cadillac ni-l oferă în premieră, odată cu debutul lui ATS Coupe.
Sistem audio care redă sunetele motorului
Interiorul va oferi elemente premium noi, cum ar fi tapiţerie din piele fină, cusături decorative, inserţii de aluminiu şi lemn, precum şi fibră de carbon. Toate în funcţie de opţiunea clienţilor. Pentru melomani, Cadillac a instalat şi un sistem audio dezvoltat împreună cu Bose, capabil să redea mai multe sunete de motor prin intermediul celor 12 difuzoare pentru a „da o nouă dimensiune experienţei la volan”.Planşa de bord poate fi decorată cu un ecran de 8 inch, dedicat sistemului multimedia CUE, disponibil alături de un hotspot Wi-Fi, navigaţie şi alte funcţii de ultimă generaţie. Şi lista de echipamente de siguranţă este una generoasă, incluzând Forward Collision Alert, Lane Departure Warning, Lane Keep Assist şi Adaptive Cruise Control.
Distribuţie egală a masei: 50/50
Sub capotă vor fi disponibile două motoare pe benzină, ambele extrem de potente. Primul este un propulsor de 2.0 litri, supraalimentat, dispus să livreze 272 de cai putere şi 400 de Nm. Suficient pentru a putea sprinta de la 0 la 100 de km/h în aproximativ 5.6 secunde. Pentru cei cu pretenţii mai mari la acest capitol, Cadillac pune la dispoziţie şi un V6 de 3.6 litri, capabil să livreze 326 de cai putere şi 373 de Nm. Clienţii primesc în standard o cutie automată cu şase rapoarte, dar pot opta şi pentru una manuală în cazul versiunii entry-level.
aerodinamice sub caroserie. Opţional, clienţii pot comanda şi o suspensie ajustabilă, Magnetic Ride Control, un diferenţial cu alunecare limitată şi chiar un sistem de răcire performant.
Pentru a aşeza cât mai bine performanţele celor două motoare pe şosea, Cadillac a reuşit o distrubuţie aproape perfectă pe ambele axe, 50/50, şi a echipat maşina cu frâne Brembo şi panouriNoul Cadillac ATS Coupe va fi lansat în vara acestui an, preţurile sale şi disponibilitatea pentru piaţa din Europa fiind încă învăluite în mister.
Cadillac ATS Coupe 2.0 turbo vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CUPLU MOTOR (NM) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Cadillac ATS Coupe 2.0 turbo |
272 | 400 | 5.6 | n/a |
BMW Seria 4 2.0i xDrive |
245 | 350 | 5.8 | 46.128 |
Audi A5 facelift 3.0 TFSI quattro S-Tronic |
272 | 400 | 5.8 | 53.859 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Am vazut tabelul de mai sus si am ramas uimit,ATS are cel mai mic motor si este si cel mai rapid.Si fratele mai mare CTS e superior concurentei la multe aspecte.
Se pare ca marca americana Cadillac a cam depasit ''triada'',fara suparare,stiu ca sunt multi ''cunoscatori'' mioritici care nu inghit marcile americane.
Pace!
Asta e parerea voastra subiectiva. Continuați sa o susțineți. Nu schimbați nimic.