Cadillac a primit un nou şef al departamentului de design, care promite să rafineze aspectul modelelor create de marca americană. Noul lider al departamentului de design Cadillac este Mark Adams, britanicul care a condus design-ul mărcii Vauxhall, marca soră a Opel. Contrar primelor zvonuri, Cadillac nu va primi un design cu alură europeană, aşa cum anunţau unele voci, ci va păstra limbajul Art and Sience, limbaj de design care a debutat la finele anilor 1990. Noua versiune a limbajului de design Cadillac va folosi în continuare blocurile optice înguste, panourile de caroserie curbate subtil şi liniile ascuţite.
Limbajul de design actual al mărcii Cadillac, numit Art and Science, a debutat la finele anilor 1990 sub tutela lui Wayne Cherry. Încă de atunci, limbajul de design abordat de marca americană avea rolul de a diferenţia creaţiile care poartă sigla Cadillac de competitorii germani. Noul şef al departamentului de design de la Cadillac doreşte să meargă în continuare în această direcţie, în speranţa că un design diferit va duce la creşterea vânzărilor şi la o notorietate crescută pe toate pieţele pe care activează marca americană.
Cadillac va trece printr-o reorganizare în viitorul apropiat, ceea ce va asigura exclusivitatea angajaţilor pentru fiecare departament în parte.
Scopul reorganizării operate de General Motors este ca toţi membrii departamentului de design al mărcii Cadillac să deseneze doar pentru Cadillac şi ca aceştia să nu aibă interferenţe din partea omologilor din partea altor mărci din concern. În trecut, designerii concernului erau împărţiţi după categoria modelului pe care îl dezvoltau sau platforma folosită, nu după marca pentru care lucrau.Via Autocar
Comentarii (6)