Cadillac a creat o versiune europeană a lui Escalade
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cadillac a lansat o ediţie mai luxoasă a lui Escalade pentru piaţa din Europa. Aceasta se numeşte Platinum Edition şi include o listă lungă de echipamente de lux în standard. De la pielea cusută manual, la sistemul multimedia pentru ocupanţii locurilor din spate, cei de la Cadillac s-au străduit pentru a oferi cele mai noi elemente disponibile în materie de lux pentru Escalade. În ceea ce priveşte motorizările, ce ide la Cadillac nu au oferit nimic special, unitatea de bază fiind tot un motor V8 de 6.2 litri, dar există şi o versiune hibridă în ofertă, care utilizează acelaşi propulsor şi un motor electric.
Cel mai interesant element tehnologic al acestui model sunt suporturile de pahar. În cazul celor două suporturi de pahar din faţă, clienţii Cadillac pot opta fie pentru răcirea, fie pentru încălzirea celor două pahare, marcând un element tehnologic inedit în lumea auto, evident superior celebrului torpedou refrigerat. Oficialii Cadillac nu au menţionat dacă volanul este şi el încălzit, lucru care ar oferi un pachet cu adevărat interesant – volan încălzit, scaune încălzite şi suporturi de pahar încălzite.
În ceea ce priveşte preţul, prima ţară care a primit o cotaţie este Marea Britanie.
Pentru clienţii din Regatul Unit, Cadillac Escalade Platinum Edition porneşte de la 69.724 de lire sterline, ceea ce reprezintă echivalentul a 82.4300 de euro. Spre comparaţie, Mercedes-Benz ML 500 porneşte de la 77.066 euro cu toate taxele incluse (în România), Audi Q7 4.2 FSI porneşte de la 73.000 de euro, iar BMW X5 xDrive50i pleacă de la 78.182 de euro cu TVA inclus. Versiunea de bază a lui Cadillac Escalade – 6.2 V8 Automatic Elegance – pleacă de la 72.680 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Cadillac in Romania
-
Cadillac BLS (2008-2010) Preţ: n/a €
-
Cadillac CTS (2008-2013) Preţ: n/a €
-
Cadillac Escalade (2009-2014) Preţ: n/a €
-
Cadillac SRX (2004-2009) Preţ: n/a €
-
Cadillac STS (2008-2012) Preţ: n/a €
-
Cadillac XLR (2004-2009) Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit oficial noua Elantra N TCR Edition. Aceasta este o ediție specială inspirată din cursele de turisme și aduce o serie de modificări estetice. (18.11)
-
Mercedes-Benz a dezvăluit o serie de noi detalii despre viitoarea generație CLA. La momentul lansării, noul model va fi disponibil cu 3 motorizări hibride, precum și într-o versiune electrică. (18.11)
-
Hyundai a dezvăluit prima schiță oficială cu interiorul viitorului SUV electric Ioniq 9. Interiorul noului model cu 3 rânduri de scaune promite să ofere un spațiu generos și o atmosferă ca într-un salon. (17.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
deshtepti, dom'le!
Versiunea hibrid este extraordinara,si putini stiu dar aceasta masina are aptitudini foarte bune de off-road(cu exceptia unghiurilor de atac,degajare,trecere care sunt foarte slabe mai ales unghiul de atac datorita consolei fata muuult prea pronuntate,si a suspensiilor care sunt pt o masina de sosea),dar in rest dispune de o CV cu cursa scurta,reductor,2 diferentiale blocabile si sasiu.
Iar in privinta aspectului se pot spune multe dar arata impozant,lucrul asta nu i se poate contesta,bine pe ici pe colo au dat cu bata in balta,cum ar fii teava de esapament care arata caraghios,parca ar fi fst pusa de niste copii la ora de lucru manual si de selectorul de viteze,care arata penibil,ca la trabanturile pt handicapati..in rest partea tehnica este destul de rezonabila aici cel mai mare defect il constituie discurile de frana mult prea mici pt o masina atat de mare,dar per ansanblu decat sa iti iei un X6(masina suprema a cocalarului),mai bine iti iei un Escalade hibrid cam pe la aceiasi bani cu un X6 dotat.
Acesta masina nu trebuie comparata cu titanii off-road-ului Mercedes G,Range Rover,Toyota Land Cruiser V8,dar este mult superioara X5,6,Q7 samd.
Pai nu vezi, frate, ca masina asta e ca un transsexual? Nici nu stie ce e! Nu stie daca e facut "sa intre" sau sa "lasa sa intre". E o corcitura ca cei pe care i-am pomenit. Si, ca si repsectivii, poate fi considerat o ciudatenie a naturii demna de mila
Acest gen de masini sunt prea putin cunoscute in Europa unde nivelul de impozitare si pretul prea ridicat pt combustibil le face prohibitive,un alt model putin cunoscut dar foarte bun in afara soselei este Ford Expedition,masina despre care se crede la fel ca este doar o dracovenie mare si atat..si sunt puse pe nedrept in aceiasi barca cu alte SUV-uri neputincioase gen X6&co.
Io unul cred ca aceste masini ar fii avut nevoie de motoare diesel,sunt mai potrivite pt scopul initial pt care au fst construite,bine ca au inceput sa devieze usor usor catre SUV-uri obeze este adevarat,dar inca au aptitudini superioare unui SUV.
Drept studiu de caz iti ofer vehicului blindat Sand Cat,masina de de razboi blindata,ce este construita pe platforma GMC Yukon sau Ford Expedition,nu cred ca un X5 poate fii transormat intr-un vehicul blindat de razboi.
Cat despre masina asta, as vrea sa o vad intr-o confruntare directa cu un Touareg, de exemplu, pe un traseu adevarat de offroad. Nu de alta, dar am vazut Touareg-ul in actiune si nu cred ca Escalade are vreo sansa, indiferent ce sasiu are. Iar cu suport de pahare incalzit si motor V8 de 6.2 litri pe benzina nu cred ca ar putea avea vreo pretentie in Europa.
In al doilea rand, sper ca nu esti atat de naiv sa crezi ca armata romana a cumparat masini americane pt cat de bune sunt. Exista alte interese aici, iar pupincurismul in fata americanilor e una din cartile noastre de vizita acum.
In al treilea rand, as vrea sa vad Escalade-ul asta intr-o confruntare cu un Touareg, sa zicem, pe un traseu cu adevarat offroad, asta pt ca am vazut de ce e in stare un banal Toaureg, sa nu mai vorbesc de Land Rover sau Toyota. Apropo de ultimele doua, sunt omniprezente prin toate organizatiile militare, de ajutorare sau de orice interventie in zone lipsite de infrastructura, insa Escalade-uri sau Tahoe le vedem doar pe soselele americane si atat.
In al patrulea si ultimul rand, cu suport de pahare incalzit si motor V8 de 6.2 litri, nu faci nici o branza in Europa.
In off-road cred ca poate fii depasit de un Touareg care este o masina cu unghiuri de atac foarte bune(din constructie),si dotata cu reductor,2 dif.blocabile,CV cu cursa scurta,insa ii lipseste sasiul,in urma unei utilizari intense pe teren greu sau pt tractarea de remorci grele se va ajunge la deformarea caroseriei..dar pt Escalade nu,repet nu consider aceasta masina ca fiind cea mai buna din lume,spun ca aceste masini sunt percepute gresit in Europa,ele nu sunt SUV-uri,sunt off-road-ere adaptate pt sosea,din pacate mult prea adaptate,consolele prea pronuntate,suspensiile de sosea sau rotile prea mici le anuleaza din pacate celelalte calitati,ca masina este mare este mare,de aici avantaje si dezavantaje.