Cadavre umane folosite in crash-teste auto
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vagverket, Administratia Suedeza a Drumurilor Publice, a raportat faptul ca General Motors a folosit cadavre umane pentru a testa gradul de siguranta a unor modele auto.
Testele au fost effectuate in Suedia. Un purtator de cuvant al institutiei Vagverket a declarat ca circa zece corpuri neinsufletite au fost folosite la teste de impact pe unele modele GM. Nu se cunosc exact ce modele GM s-au folosit , dar oficialii suedezi presupun ca este vorba de modele Saab.
Reprezentantii Administratiei Suedeze a Drumurilor Publice au specificat faptul ca persoanele folosite in asemenea scopuri si-au donat corpurile pentru a fi folosite in testele de siguranta.
In mod normal, producatorii auto folosesc in crash-teste manechine (celebrele crash test dummies) special construite pentru a oferi date cat mai utile in ceea ce priveste siguranta pasagerilor. Primele teste de impact au fost efectuate in anii '30 cand la bordul automobilelor erau folosite de asemenea cadavre umane.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Lamborghini a inițiat o campanie de rechemare pentru Revuelto. Campania vizează două exemplare ale modelului exotic care prezintă un risc de incendiu. (03.01)
-
Kia a fost nevoită să inițieze o campanie de rechemare pentru SUV-ul EV9 în Statele Unite. Aproape 23.000 de exemplare sunt vizate de o problemă cu prinderea scaunelor din spate, ale căror șuruburi de prindere lipsesc. (31.12)
-
Potrivit unui studiu recent, realizat în SUA de către fundația AAA, aproape jumătate dintre șoferi recunosc că încalcă frecvent limita de viteză legală cu 24 de km/h sau chiar mai mult. (29.12)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
Comentarii (1)