C-Max H2 ICE, Fordul pe baza de hidrogen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Car Magazine vine cu primele impresii de la volanul lui C-Max H2 ICE, conceptul Ford pe baza de hidrogen.
Ford a prezentat recent un prototip care functioneaza cu motor normal, doar ca in loc de benzina acesta arde hidrogen. Conceptul nu este unul cu forme superfuturistice, cum se obisnuieste, ci o versiune unica a lui C-Max, denumite H2 ICE (Hydrigen Internal Combustion Engine).
Acesta dispune de un motor clasic, de 2.3 litri cu patru cilindri, versiunea cu hidrogen dezvoltand 110 CP/5500 rpm, suficient pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h in 12 secunde.
Primii care au reusit sa faca un test cu prototipul C-Max H2 ICE sunt colegii de la Car Magazine. Iata cele mai importante concluzii ale acestora:
- Motorul cu combustie interna pe hidrogen este mult mai putin eficient decat celulele de hidrogen, insa acestea din urma sunt foarte delicate si nu pot fi produse in serie pentru ca nu s-a gasit inca o solutie de fabricare in masa.
- Marea problema este cea a rezervoarelor, care ocupa mult spatiu. In plus, cele trei rezervoare reusesc o autonomie de circa 200 de kilometri. pe de alta parte, hidrogenul este un gaz cu mari capacitati de presurizare, astfel ca in viitor aceleasi rezervoare ne pot duce mult mai multi kilometri.
- Hidrogenul arde mai eficient decat benzina intr-un motor cu combustie interna. 2.75 litri de hidrigen produc aceeasi energie pe care o scot 10 litri de benzina.
- Am condus unul dintre primele protipuri. Raspunsul acceleratiei este lent iar comportamentul si rafinamentul motorului lasa de dorit in comparatie cu cel pe benzina. Am observat acelasi efect chiar si in BMW Hydrogen 7, care are motor V12 de 6.0 litri.
- Aceasta tehnologie ar putea aparea pe piata mai repede decat pare. Ford o utilizeaza deja pe autobuze in SUA.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)