BYD: "Vrem sa devenim liderul pietei auto mondiale"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BYD (Build Your Dreams), producator de baterii si unul dintre cel mai mari constructori auto din China, vrea sa se impuna cat mai rapid in lumea auto, compania avand ca prim scop sa depaseasca volumul vanzarilor Toyota si mai apoi sa devina lider modial pe piata auto. Fondata in anul 1995, compania a activat ca producator de baterii, incepand in urma cu cativa ani sa construiasca si masini electrice. BYD a fost primul constructor din lume care a introdus in productia de serie o masina electrica care poate fi incarcata de la reteaua electrica.
“Target-ul companiei noastre este unul pe termen lung. Vrem sa devenim constructorul numarul unu al Chinei pana in anul 2015 si sa ajungem liderul pietei auto modiale pana in 2025”, a declarat Jasmine Huang, responsabil cu politica de marketing de la BYD. “Pana acum, comenzile au venit din partea populatiei Chinei, dar ne gandim sa ne extindem si catre celelalte piete auto ale lumii.”, au fost cuvintele aceleiasi Jasmine Huang.
Din punct de vedere al vanzarilor, China s-a situat in acest an inaintea pietei auto din SUA, insa pentru a putea reusi sa se impuna in aceasta zona si mai ales in Europa, BYD trebuie sa isi revizuiasca standardele pentru siguranta, calitate, confort si performanta. Pentru a putea patrunde pe piata auto din SUA, asiaticii de la BYD trebuie sa vina cu un model de segment mediu sau compact, unde va avea de concurat cu mult mai cunoscutii constructori Toyota si Honda.
“Scopul celor de la BYD nu este unul usor, insa odata ce au cucerit piata din Asia, drumul lor catre varf va fi unul facil.”, a declarat Aaron Bargman, un analist american al industriei.
Un alt segment la care asiaticii vor avea de lucrat este politica de marketing, iar analistul Scott Laprise a declarat ca “Este vorba despre advertising. Totul se va reduce la publicitate masiva.“.Dar pana sa devina un lider mondial in ceea ce priveste vanzarile de automobile, BYD trebuie sa depaseasca gigantul american GM. Pana acum, GM detine controlul pe piata din China, cu 814.442 de unitati vandute in prima jumatate a acestui an. In aceeasi perioada, BYD a vandut 246.881 de masini.
via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Acum ma gandesc... daca isi numesc masinile alegand cate un buton de pe tastatura qwerty, treaba e cam nasoala pentru posesorii de Mercedes-uri, BMW-uri autentice care vor fi priviti cu suspiciune de acum incolo... Nu-i de mirare ca viseaza la suprematia mondiala :))
si in plus, chinezii nu plagiaza pt ca nu pot altfel, chinezii plagiaza pentru ca e mult mai usor si mai ieftin. si la ei acolo masinile astea chiar se vand. in europa insa.. vor avea o problema mare, pentru ca dupa cum se vede... nu prea ne plac imitatiile:D asa ca eu cred ca va ramane ficare cu piata lui... nici masinile americane care nu sunt nici imitatii nici chinezarii nu prea au succes aici. e vorba de traditie si de conceptii. nu exista masina buna pentru toti
Mi se pare asamanator cu firma care vroia sa cumpere pe HUMMER si sa facut cunoscut.
sa nu ziceti ca nu v-am spus!
PS. astept voturile...rosii. Incercati, nu va sfiiti! Rosul e o culoare de viitor, trebuie sa va obisnuiti cu ea.
La fel si cu masinile... sunt 1.3 mld (cam de 3 ori populatia UE) iar in caz ca nu stiti nr 1 mondial ajungi prin VANZARI, nu prin mai bune sau mai original desenate, sau cumva crede-ti ca japonezii sau coreenii au stralucit prin propriile lor idei?! Acum 15 -20 de ani (scuze dar multi nu existati atunci nici la nivel de scrisori de dragoste) sa-ti iei o "asiatica" insemna sa te faci de ras in mod public.
Dupa cum zicea roland, viitorul lumii auto e rosu, iar europenii daca nu se replofileaza vor sfarsi precum americanii.