Există şi o versiune mai puţin rapidă a lui Tang, numită Tang Limited, echipată cu jante din aliaj de culoare roşie şi cu un interior cu ornamente speciale. Aceasta din urmă are preţul echivalent de 41.629 de euro şi va fi disponibilă în doar 98 de unităţi.
Spre deosebire de Tang Ultimate Edition, acesta are un timp 0-100 km/h cu 0.5 secunde mai lent, ceea ce înseamnă că are nevoie de 4.9 secunde pentru această accelerare. Motorizarea şi trenul de propulsie sunt aceleaşi, nefiind specificat motivul pentru care varianta Ultimate Edition este atât de rapidă în comparaţie cu versiunea Limited. Potrivit celor de la BYD, numele modelului Tang provine de la o dinastie chinezească cunoscută la vremea respectivă ca fiind cea mai prosperă dintre măreţile dinastii care au domnit în ţara respectivă. Această dinastie a domnit între secolul VII şi IX şi este considerată unul dintre vârfurile civilizaţiei chinezeşti. Având în vedere seria limitată în care este oferită această variantă a SUV-ului hibrid de la BYD, nu este probabil debutul său pe pieţele străine.Via WCF | CarNewsChina | BYD
Zic si eu...
Si apropos, Sebi sau oricare din voi, nu sunteti curiosi sa studiati putin treaba sa faceti odata pt todeauna lumina in problema aceasta fiindca e cel puti curios cum unii producatori nu insumeaza pur si simplu valorile de putere ale motoarelor (termice+electrice) dintr-un ansamblu hibrid si altii o fac?
Apreciez din partea voastra un raspuns pertinent, la subiect si cat se poate de corect.
Bună întrebare.
O explicaţie cât mai simplă şi "pe repede înainte" ar fi următoarea:
Unii constructori publică puterea potenţială, iar alţii puterea ”practică”. Prin potenţială ne referim la totalul cumulat al propulsoarelor termice şi electrice din dotare dacă acestea ar funcţiona simultan la capacitate maximă. Cum acest lucru nu se întâmplă niciodată în cazul multor modele, o numim putere maximă potenţială a sistemului hibrid.
În cazul puterii ”practice”, aceasta reprezintă valoarea care ajunge la roţi în situaţii reale, la sarcină maximă.
Inteleg perfect ce spui, insa aici, la fel ca la Volt, masina este prezentata drept un model electric (si nu Hybrid), motorul termic fiind promovat doar ca unul care sa vina sa extinda autonomia si deci o excludem din discutie, problema apare strict doar in cazul unui hybrid (clasic) in serie sau in paralel (vezi Toyota, Honda, Ford) unde puterea totala a sistemului de propulsie nu se insumeaza pur si simplu, asa cum se intampla la saraciile care hop-top si ei de un an-doi s-au pus sa fac ansambluri hybride cu sute de cai...
Nici eu n-as fi indraznit... :)