Buturuga mică avariază showroom-ul mare: un Opel Astra a distrus un showroom Porsche

de Bogdan Mirică
Vineri, 18.03.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un german a pierdut controlul mașinii sale, un Opel Astra de acum două generații, și a intrat în vitrina unui showroom Porsche.

Nu trebuie să ai o mașină scumpă ca să păgubești zdravăn o companie de asigurări. A dovedit-o un șofer în vârstă de 60 de ani din Germania. Acesta conducea un Opel Astra când a bifat o pagubă totală de 120.000 de euro. Asta pentru că a pierdut controlul mașinii, iar compacta Opel a ajuns în vitrina unui showroom Porsche.

Nu este greu să ne imaginăm deznodământul. Deși nu a fost nimeni rănit, victima principală a fost un Porsche 996 911 GT2, de altfel și vedeta showroom-ului din micul orășel Stade, situat în nordul Germaniei.

Cei 120.000 de euro vor fi folosiți pentru repararea mașinii și a geamului prin care a intrat mașina.

Șoferul a fost condus la spital pentru investigații amănunțite, iar compania de asigurări a fost înștiințată de pagubele produse la showroom. Mașina vinovatului a fost avariată, însă nu poate fi declarată daună totală.

Comentarii (4)

  • "Cei 120.000 de euro vor fi folosiți pentru repararea mașinii și a geamului prin care a intrat mașina."

    De cand un geam mare si un Astra H ajung la 120.000euro ?
    3 11
  • BobbyR0
    Probabil exprimarea nu e cea mai buna, dar din moment ce a spus ca masina neamtului nu poate fi declarata dauna totala deci costul reparatiei < cateva mii de euro, geamul nu e nici el prea departe iar restul pentru repararea Masinii. Adica a Porsche-ului.
    4 0
  • Când mă gândesc că încă mai am un Astra G în familie pe care îl mai folosesc și deja e cu 3 generații în urmă, îmi dau seama cum a trecut timpul. Și acum am o revistă din 1997 (cred că Auto Test era) cu primul drive-test al Astrei G dinainte să intre la vânzare în 1998. Țin minte că aduseseră nou în clasă în materie de siguranță pedalierul care se retrăgea parțial în caz de accident ca să te protejeze. Și ce materiale la interior... chiar și fețele de uși au un material moale și destul de plăcut la atingere (comparativ cu mașinile de masă de azi). Ca să nu mai zic de fiabilitate. Și pe deasupra, ”croncănitorul” are 243.000 km și încă trage vioi și frumos. Bune mașini se făceau în anii ăia.

    Eh, vremuri. Bătrânul G are 14 ani deja, dar nici că-l mai dau.
    6 0
  • marius
    opel au fost mereu proaste eu am avut opel omega ,cu de toate in ea ,dar ce sa-i faci cat crezi ca rezisti sa tot schimbi pompe servo ,schimbi una astazi maine alta pana la urma te saturi ,trecem la fulie si aia cat crezi ca rezisti sa o schimbi ,cu miez de cauciuc, ,apoi compresorul de frana, schimbii odata ,da cand vine si a doua oara iti bagi ....... in ea de masina ,tracitunea spate ,gandita prost,de nu punea-i 2 saci in spate si gume de iarna noi ,erai fiul ploii ,asa ca ,dar in comparatie cu ce era atunci si la banii mei a fost asa si asa ,iar valoarea reziduala se diminua rapid ca la masinilie franceze ,italiene si japoneze ,ca nu le cumpara nimeni ca erau preturile duble la piese ,
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru