Bulgarii au început să producă din nou maşini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chinezii de la Great Wall au demarat producţia de automobile în Bulgaria, la fabrica din Loveci, informează Adevărul. Uzina a mai produs autovehicule în trecut, ultimul model părăsind porţile uzinei în urmă cu 21 de ani. La vremea aceea, bulgarii asamblau kit-uri CKD de Moskvici 408, toate componentele fiind aduse din Moscova. Ulterior, Rover a făcut un parteneriat cu o companie din Varna pentru a produce automobile, dar tentativa a eşuat. Cei de la Great Wall vor să producă 50.000 de unităţi pe an, împărţite pe trei modele.
Great Wall va produce sedanul Voleex C10, SUV-ul Hover H5 şi pick-up-ul Steed. Ulterior, GWM va introduce în producţie încă o berlină. Toate automobilele Great Wall fabricate în Bulgaria sunt destinate pieţei europene. Chinezii se vor bucura de avantajul producţiei în Uniunea Europeană, la preţuri derizorii şi o infrastructură suficient de bine dezvoltată încât să fie legaţi de Europa atât pe cale rutieră, cât şi feroviară, ca să nu mai vorbim de ieşirea la Marea Neagră a vecinilor de la sud de Dunăre.
În plus, vecinii noştri de la sud de Dunăre se bucură de taxe mai mici pentru afaceri, deci costurile operaţionale sunt mai reduse.Producţia de automobile Great Wall în Bulgaria este realizată în baza unui parteneriat între Litex Commerce şi producătorul asiatic. Contractul a fost semnat la sfârşitul anului 2009. Primele unităţi vor debuta pe piaţa internă în prima parte a anului viitor, iar chinezii speră să înceapă comercializarea acestor modele pe mai multe pieţe în decursul anului 2012, pe măsură ce obţin avizele necesare. Modelele chinezeşti vor avea două mari avantaje – producţia în Uniunea Europeană şi preţul mic.
Via | Adevărul
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
http://www.gwm.com.cn/en/florid.asp oricum sunt niste mizerii de masini.