Bulgarii au început să producă din nou maşini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chinezii de la Great Wall au demarat producţia de automobile în Bulgaria, la fabrica din Loveci, informează Adevărul. Uzina a mai produs autovehicule în trecut, ultimul model părăsind porţile uzinei în urmă cu 21 de ani. La vremea aceea, bulgarii asamblau kit-uri CKD de Moskvici 408, toate componentele fiind aduse din Moscova. Ulterior, Rover a făcut un parteneriat cu o companie din Varna pentru a produce automobile, dar tentativa a eşuat. Cei de la Great Wall vor să producă 50.000 de unităţi pe an, împărţite pe trei modele.
Great Wall va produce sedanul Voleex C10, SUV-ul Hover H5 şi pick-up-ul Steed. Ulterior, GWM va introduce în producţie încă o berlină. Toate automobilele Great Wall fabricate în Bulgaria sunt destinate pieţei europene. Chinezii se vor bucura de avantajul producţiei în Uniunea Europeană, la preţuri derizorii şi o infrastructură suficient de bine dezvoltată încât să fie legaţi de Europa atât pe cale rutieră, cât şi feroviară, ca să nu mai vorbim de ieşirea la Marea Neagră a vecinilor de la sud de Dunăre.
În plus, vecinii noştri de la sud de Dunăre se bucură de taxe mai mici pentru afaceri, deci costurile operaţionale sunt mai reduse.Producţia de automobile Great Wall în Bulgaria este realizată în baza unui parteneriat între Litex Commerce şi producătorul asiatic. Contractul a fost semnat la sfârşitul anului 2009. Primele unităţi vor debuta pe piaţa internă în prima parte a anului viitor, iar chinezii speră să înceapă comercializarea acestor modele pe mai multe pieţe în decursul anului 2012, pe măsură ce obţin avizele necesare. Modelele chinezeşti vor avea două mari avantaje – producţia în Uniunea Europeană şi preţul mic.
Via | Adevărul
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
http://www.gwm.com.cn/en/florid.asp oricum sunt niste mizerii de masini.