Bulgaria: Great Wall Motors a inaugurat prima sa fabrică din Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chinezii de la Great Wall Motors au deschis prima lor fabrică de automobile din Europa. Aceasta este în Bulgaria şi a fost deschisă în regim de joint-venture cu bulgarii de la Litex Motors. Până la finele anului 2012, cei doi parteneri vor să vândă 2.000 de vehicule, toate unităţile fiind destinate exportului. Fabrica din apropierea oraşului Lovech va construi trei modele GWM pentru ţările membre ale Uniunii Europene: SUV-ul Hover H5, pick-up-ul Steed 5 şi modelul de oraş Voleex C10, acesta din urmă fiind primul model produs de chinezi în Bulgaria.
"Great Wall trebuie să dovedească multe lucruri înainte de a încerca să ameninţe vânzările Renault-Dacia în regiune. În primul rând, trebuie să arate că pot produce o maşină de calitate în Europa. Cât despre viitor, vom vedea. Un lucru este cert – preţurile lor nu sunt chiar atât de bune", a declarat Neuviale Bernand, şeful Renault-Nissan Bulgaria. Cel mai ieftin model Great Wall, Voleex C10, costă aproape 8.000 de euro, iar cel mai scump, Hover H5, costă 14.350 de euro.
Fabrica Great Wall din Bulgaria are o suprafaţă de aproape 500 de hectare şi o capacitate de producţie de 50.000 de unităţi pe an. Great Wall Motors, iar restul provin de la Litex Motors.
În momentul în care fabrica va atinge capacitatea maximă de producţie, aceasta va avea 2.000 de salariaţi. Reţeaua de dealeri Great Wall din Bulgaria a început deja să se dezvolte şi să importe automobile din China încă din octombrie 2011, peste 150 de comenzi fiind înregistrate până la jumătatea lunii noiembrie 2011. Investiţia în această uzină se ridică la 97 de milioane de euro, dintre care zece procente vin de laVia | Decouvrirlabulgarie
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
-
Jaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
Ce ti-e trasul apei la WC, ce ti-e comparatia GW - Hyundai/Kia.
Chinezii astia sunt de tot rasul, nu suporta comparatie nici cu vechile modele Daewoo. N-o sa aiba astia 4 stele la crash test nici daca-si cumpara stelele, cat despre calitate, Sandero joaca in liga premium pe langa ei.
din poze e una, dar live conteaza. sa pui mana pe unu din asta si pe un sandero...
si le purici impreuna...
este clar ca sandero beneficiaza de un know;how mult mai mare cu motoare ale grupului renault, dar totusi ramane un versus direct care sa confirme castigatorul
Masinile astea or sa vina cu anunturi pe bord de genul: nu stranutati prea tare, pericol de dezlipire al parbrizului de pe rama.:))
Muncesc si vand la preturi convenabile si elimina firmele/muncitori care trag matza de coada.
Cred ca 90% din produse sunt Made in China, dar asta nu are nici o relevanta in discutia noastra. Multe din ele, inclusiv smartphone-uri sau calculatoare apartinand unor concerne celebre, vin cu un know-how din afara Chinei. La capitolul masini, se vede ca n-au nici un know how, ci doar o inclinatie aproape ancestrala de a copia intr-un mod deficitar. Ei asta au facut toata viata cand nu li s-a dat mura-n gura, au copiat la un nivel foarte rudimentar. Macar japonezii au facut-o cu cap, ba chiar au imbunatatit considerabil copia.
Multe dintre ele copiau modele europene.
Si atunci ca si azi s-au gasit niste creiere inguste care sa le critice produsele si care sa nu mai stie cum sa laude produsele europene.
Cateva exemple ale produselor lor dupa care ii curg balelele in prezent si celui mai rasist dintre criticii de alta data: Lancer, WRX, Land Cruiser, RAV4, PATROL etc ...
Acum vreo 20 de ani, alti galbejiti, dupa ce s-au batut ca tampitii intre ei, s-au gandit si ei sa exporte masini in Europa marilor producatori de autoturisme.
Inceputul a fost timid.
Va mai aduceti aminte de Cielo?
Cati dintre voi, cei pentru care in anii 90 era un lux si o Dacie 1310 noua, nu si-au invidiat vecinii ca si-au luat masina facuta de galbejiti?!!!
In occident s-a numit Nexia... si nu s-a vandut pra bine ...
Dar de curand unul dintre bosii unei marci teutonici s-a urcat intr-o masina produsa de aceiasi galbejiti dupa care si-a apostrofat colaboratorii pentru ca nu stiu ce componenta e de o calitate pe care n-a visat-o neam de neamul lui de fabricant de traditie germana.
Incet incet masinile coreene au inceput sa se vanda bine in Europa.
Fara a avea vreo legatura cu Asia dar la fel de exemplificativa in ceea ce priveste capacitatea unora care in loc sa se limiteze la a ingera fecale, prefera sa arunce cu ele in orice initiativa, a fost perioada reveniri celor de la Renault la Dacia, dar mai ales momentul lansarii mult hulitului Logan.
Aceeasi urangutani au inceput sa se dea de ceasul mortii ca ei isi iau mertane sh si nu Logane noi.
Ca noul model e urat, ca nu e bun. etc. etc.etc.
Loganurile au ajuns sa-si poarte cu mandrie cumparatorii sute de mii de kilometrii fara probleme.
Mai mult decat atat, au inceput sa fie cumparate si in Germania marilor fabricanti de automobile.
Dacia a lansat model dupa model si multi dinre mancatorii de rahat ai anilor de inceput si-ar vinde jafurile ca sa-si cumpere un Duster nou.
Doar ca jafurile lor raman jafuri si ceilalti romani nu mai sunt atat de fraieri sa le cumpere.
Acum au venit chinezii... Si alti imbecili nu stiu sa faca altceva decat sa arunce cu noroi.
Unii dintre ei sunt din cei ofticati pe bulgari ca au marit si ei taxele si din acest motiv nu mai pot sa-si inscrie rablele acolo.
Altii sunt de aia de stau in doua camere confort paispe dar au in fata blocului vreo hardughie made in Germany!
Cainii latra... caravana trece... Chinezii vor fabrica si vor vinde masini in Europa...
Bulgarul, sarbul, albanezul care va vrea o masina noua se va gandi si la una chinezeasca . Si poate peste zeci de ani nepotii vostrii se vor uita la un GW cu acelasi respect pe care il afisati voi fata de un Land Cruiser, Subaru. Lancer ....