Buick poate că nu mai este la fel de important în Statele Unite, dar în China prosperă. Marca a vândut peste 10 milioane de mașini de când SAIC-GM a introdus brandul de lux pe piața locală în urmă cu aproape 30 de ani.
Acum, Buick își creează un sub-brand prin lansarea unei mărci separate pentru așa-numitele „vehicule cu energie nouă” (NEV). Dacă nu sunteți familiarizați cu termenul NEV, acesta se referă la vehiculele hibride plug-in și cele complet electrice.
Noua marcă fondată, Electra, va debuta cu 3 modele, inclusiv monovolumul de lux Encasa, care tocmai a fost dezvăluit. În următoarele 12 luni, acesta va fi urmat de un SUV și o berlină. Buick intenționează să lanseze 6 vehicule NEV pe o nouă arhitectură numită Xiao Yao.
Modelele viitoare vor utiliza baterii cu fosfat de fier-litiu furnizate de CATL și vor suporta o putere maximă de încărcare de 640 de kW. Buick susține că o încărcare de 10 minute va furniza suficientă energie pentru 350 de kilometri de autonomie.
Noua platformă a fost dezvoltată de Pan Asia Technical Automotive Center (PATC), un joint venture între compania-mamă GM și partenerul său chinez SAIC.
Cele 3 modele prezentate dispun de faruri subțiri, senzori montați pe acoperiș, mânere de uși integrate, camere laterale și jante în două tonuri.Sub-brandul Electra va fi dedicat pieței chineze. Buick intenționează să acopere toate segmentele de preț din piața locală de vehicule cu energie nouă.
via China Daily
Comentarii (2)