Buick Avenir prezintă viitoarea navă amiral a mărcii americane

de Sebastian Toma
Luni, 12.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Buick s-a prezentat la Salonul Auto de la Detroit cu un concept numit Avenir. Modelul prefigurează o viitoare navă amiral a mărcii, al cărui nume semnifică viitor în limba franceză.

Esential 5.195 milimetri reprezintă lungimea conceptului Buick Avenir.
Buick, una dintre mărcile deţinute de concernul General Motors, a prezentat la Salonul Auto de la Detroit un concept numit Avenir. Numele semnifică viitor în franceză şi modelul este o berlină de lux care prefigurează o potenţială navă amiral pentru această marcă. Buick Avenir iese în evidenţă prin proporţiile generoase şi caroseria cu linii elegante, scoasă în evidenţă de bosajele mari ale aripilor care asund jante de 21 de inch. Anumite trăsături amintesc de conceptele recente ale mărcii Opel, de la care Buick împrumută câteva modele pentru comercializarea pe piaţa din SUA, cum este cazul lui Insignia, iar blocurile optice ale acestui concept au o legătură destul de puternică cu berlina din gama mărcii germane.

La nivelul interiorului, modelul se bucură de tapiţerie din piele, iluminare ambientală, sistem de filtrare a aerului cu ionizare, sistem de încărcare fără fir a telefoanelor mobile şi beneficiază de unitatea multimedia IntelliLink de 12 inch. Cei de la GM spun că Avenir are un sistem special de recunoaştere a şoferului şi poate să comute automat preferinţele mai multor şoferi în funcţie de setările prestabilite ale acestora.

De la destinaţiile recente şi poziţia scaunului până la playlist, maşina poate reţine toate setările preferate ale unui şofer, promit americanii.

Avenir a fost desenat de specialiştii de la Holden, latura australiană a General Motors.

Urmareste Automarket
Reprezentanţii Buick nu au dezvelit foarte multe detalii despre Avenir, dar au specificat că motorizarea V6 care intră în echiparea lui aparţine următoarei generaţii de motorizări a concernului GM.
Propulsorul prezintă injecţie directă, are sistem start-stop şi sistem de dezactivare a cilindrilor. Unitatea V6 alimentată cu benzină este legată unei transmisii automate cu nouă trepte şi angrenează cele patru roţi din dotari printr-un sistem de tracţiune integrală.

Via Buick

Comentarii (13)

  • bordul si volanul ala simplu sunt geniale
    18 6
  • din punct de vedere, opera de arta. :)
    14 7
  • Suleyman Cunoscatoru
    Cat de bine poate sa arate :).
    Mereu am respectat cultura americanilor in masini, deaorece ei au un cuvant de supus in masinile imense, luxoase, etc.
    15 7
  • inexorabil
    Din start decretez: nu-mi place! Privit din profil, mi se pare că aduce cu Porsche Panamera în zona posterioară. În ansamblu, Avenir se vrea un GT european. Parcă spunea cineva pe aici, de curând, că imaginaţia designerilor auto şi-a cam atins culmea istorică, adică să nu ne mai aşteptăm vreodată la configuraţii “tulburătoare” pentru ochiul estetic veşnic selectiv…Păi de! Scurgerea nesfârşită şi neschimbată a timpului pune la grea încercare orice virtute.

    De acum încolo, vom admira numai sclipirile, tâlcurile, paradele şi emulaţiile high-tech-ului. Atât şi nimic mai mult.
    8 15
  • Suleyman Cunoscatoru
    @inexorabil: ,,OH" inexorabile... daca arata si Panamera ca asta... azi nu mai vedeai asa multe S-class-uri pe sosele !
    11 6
  • inexorabil
    Suleyman, nu mă înţelege greşit: partea frontală o calific chiar ca originală, dar, din orice poziţie laterală m-aş uita, nu scap de iluzia lui Panamera…Acum sincer: admiţi că acest concept a fost realizat în stil Grand Tourer? Iar bordul ar fi putut arăta mai inspirat…Crezi că ar merita să fie comparat cu bordul unui alt concept recent, Buick Riviera 2013? (care pare…hipnotizant, de un avangardism greu de închipuit: www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2013/04/2013-Buick-Riviera-Concept-Interior-Front.jpg). Ba încă l-aş prefera pe cel al lui Riviera 2008.

    Din păcate, nu se va fabrica doar botul de Avenir, cum mi-ar plăcea mie :)
    1 6
  • Imi place la nebunie. Oricum, prefer acest Buick decat nimic.
    5 4
  • Fafa arata de nota 10.
    Spatele de nota 6.
    5 4
  • facelift
    Toti astia care criticati sunteti cumva design-eri auto? Cred ca... NU.
    Ca seamana ca se aseamana, asta e. Detaliile fac diferenta acum. Si la capitolul asta face ca acest produs sa fie de top. Chiar imi doresc sa vad pe strada asa ceva, merita.
    4 2
  • facelift
    Toti astia care criticati sunteti cumva design-eri auto? Cred ca... NU.
    Ca seamana ca se aseamana, asta e. Detaliile fac diferenta acum. Si la capitolul asta face ca acest produs sa fie de top. Chiar imi doresc sa vad pe strada asa ceva, merita.
    3 2
  • Farurile si grila subtilizate de la Opel Insignia, garantat.
    Oricum, arata foarte bine.
    1 2
  • Hei..nu face nimeni conexiunea? Va fi noul Opel Insignia in Europa ca tot ziceau ei ca noul Insignia nu va fi o berlina conventionala :)
    6 4
  • @doi: Insignia ramane la locul ei. Despre viitorul varf de gama Opel ziceau ca NU va mai fi o berlina conventionala, iar sansele cele mai mari sunt sa vedem un crossover gen noul Renault Espace.

    Insa numai daca privim arhitectura constructiva, vedem o platforma nativa cu propulsie pe acest Avenir, chiar daca avem informatia ca va avea AWD standard: spatele va trage in mod normal, iar fata intervine mai serios cand situatia o cere. Platforma asta, pentru care bag mana in foc ca este exact cea de pe CTS AWD, nu va vedea Europa decat daca GM se va decide sa aduca oficial Cadillac in Europa, altfel nu va avea nicio legatura cu viitorul varf de gama al lui Opel.

    Ca sa inchei, chiar daca va exista o diferenta consistenta ca pozitionare pe piata, dpdv tehnic Avenir=CTS, la fel cum de exemplu Astra Sedan=Buick Verano, sau ca sa iesim in afara GM, Golf=Audi A3, Polo=A1 sau Honda Accord=Acura TSX sau orice alt exemplu vreti. Badge engineering-ul lui GM e in ziua de azi mic copil pe langa ce-a fost in trecut, iar dezvatul pe cat e de greu, pe atat e de ilogic astazi, mai ales ca in prezent toti practica treaba asta. Pana la urma cand pescuiesti e mai bine sa tii 2-3 undite in lac decat 1, nu?
    8 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru