Bugetul de publicitate al GM in faliment: 50 de milioane $ pe luna
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi General Motors a intrat acum trei saptamani oficial sub protectia legii falimentului, mutarea nu a daunat foarte mult bugetelor destinate publicitatii companiei. Astfel, in perioada in care compania se afla sub protectia unei curti judecatoresti din SUA, bugetul lunar destinat promovarii companiei este situat intre 40 si 50 de milioane de dolari, raportul masini/dolari cheltuiti fiind acelasi dinainte de declararea falimentului.
"Guvernul nu a stabilit un buget maxim in care trebuie sa ne incadram in aceasta perioada, aproband propunerea noastra dupa o comparatie cu bugetul de publicitate al celor de la Mercedes-Benz", a spus Mark LaNeve, unul dintre sefii de marketing ai GM.
In conditiile in care GM va ramane sub protectia legii falimentului pentru o perioada care variaza intre 60 si 90 de zile de la intrarea in procedura judiciara, sumele pe care compania le va cheltui doar pentru publicitate vor ajunge la o valoare care se invarte intre 80 si 150 de milioane de dolari.
"Avem in productie o serie de spoturi publicitare care vor aparea in iulie si care se refera la "Noul GM". Chevrolet si Buick.
In acestea ar putea sa apara angajati ai companiei", sustin oficialii GM, care spun ca cea mai mare parte a bugetului se va concentra pe marcileGeneral Motors a fost, pana in 2008, a doua companie in topul cheltuielilor publicitare din SUA, dupa Procter&Gamble, sumele investite in promovarea produselor si serviciilor GM ajungand la doua miliarde de dolari anual in ultima perioada. Anul trecut, GM a trecut pe locul al treilea, dupa compania de telecomunicatii Verizon, in conditiile in care bugetele totale pentru publicitate ale companiei au scazut dramatic in cursul celei de-a doua jumatati a anului 2008.
via | WSJ
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Tesla a pus capăt comenzilor lui Model S și Model X pe piața din China, ca urmare a noilor taxe vamale impuse de președintele american Donald Trump. (15.04)
-
Uniunea Europeană și China au demarat negocieri pe tema găsirii unei noi soluții care să înlocuiască taxele vamale pentru mașinile electrice venite din China. Cel mai probabil, soluția ar putea consta în stabilirea unor prețuri minime. (11.04)
-
Comisia Europeană a amendat 15 producători de automobile, după ce aceștia au participat la un cartel de reciclare a vehiculelor vreme de 15 ani. Amenda cumulată pe care trebuie să o plătească toți acești producători valorează 458 milioane euro. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (2)