Bugetul de publicitate al GM in faliment: 50 de milioane $ pe luna
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi General Motors a intrat acum trei saptamani oficial sub protectia legii falimentului, mutarea nu a daunat foarte mult bugetelor destinate publicitatii companiei. Astfel, in perioada in care compania se afla sub protectia unei curti judecatoresti din SUA, bugetul lunar destinat promovarii companiei este situat intre 40 si 50 de milioane de dolari, raportul masini/dolari cheltuiti fiind acelasi dinainte de declararea falimentului.
"Guvernul nu a stabilit un buget maxim in care trebuie sa ne incadram in aceasta perioada, aproband propunerea noastra dupa o comparatie cu bugetul de publicitate al celor de la Mercedes-Benz", a spus Mark LaNeve, unul dintre sefii de marketing ai GM.
In conditiile in care GM va ramane sub protectia legii falimentului pentru o perioada care variaza intre 60 si 90 de zile de la intrarea in procedura judiciara, sumele pe care compania le va cheltui doar pentru publicitate vor ajunge la o valoare care se invarte intre 80 si 150 de milioane de dolari.
"Avem in productie o serie de spoturi publicitare care vor aparea in iulie si care se refera la "Noul GM". Chevrolet si Buick.
In acestea ar putea sa apara angajati ai companiei", sustin oficialii GM, care spun ca cea mai mare parte a bugetului se va concentra pe marcileGeneral Motors a fost, pana in 2008, a doua companie in topul cheltuielilor publicitare din SUA, dupa Procter&Gamble, sumele investite in promovarea produselor si serviciilor GM ajungand la doua miliarde de dolari anual in ultima perioada. Anul trecut, GM a trecut pe locul al treilea, dupa compania de telecomunicatii Verizon, in conditiile in care bugetele totale pentru publicitate ale companiei au scazut dramatic in cursul celei de-a doua jumatati a anului 2008.
via | WSJ
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (2)