Esential
2.2 | secunde ar urma să-i fie necesare viitorului Bugatti Veyron Supersport pentru a atinge 100 de km/h, cu start de pe loc. |
425 | de km/h ar urma să fie viteza maximă a viitorului Veyron Supersport. |
2.2 | secunde ar urma să-i fie necesare viitorului Bugatti Veyron Supersport pentru a atinge 100 de km/h, cu start de pe loc. |
425 | de km/h ar urma să fie viteza maximă a viitorului Veyron Supersport. |
După ce SSC Ultimate Aero a ameninţat supremaţia lui Veyron anul trecut, iar mai nou Hennessey se laudă cu potentul Venom GT, Bugatti promite că războiul cailor putere nu a luat încă sfârşit.
Se pare că Veyron ascunde încă un as în mânecă, propulsorul W16 fiind capabil de performanţe şi mai bune. Bazându-se pe acest atu, Bugatti înaintează ideea unei versiuni de performanţă a actualului Veyron, botezată Supersport, asemeni legendarului EB110.
Subsidiarul Volkswagen ar putea oferi astfel publicului o ediţie limitată a supercarului, capabilă să livreze o putere totală de 1200 de cai, care, combinată cu o masă redusă cu 300 de kilograme, ar putea duce la performanţe incredibile pentru o maşină de stradă. Vorbim despre o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în numai 2.2 secunde şi despre o viteză maximă de 425 de km/h.
Aşteptat să debuteze în toamna acestui an în cadrul Salonului Auto de la Paris, Veyron Supersport va fi produs în doar 30 de exemplare, toate cu un preţ destul de piperat, cu mult peste cel al unui model standard actual.
via | autoblog
Asta da rahat de masina.
http://www.4tuning.ro/motorsport-7/curse-legale-57/bugatti-veyron-1-001-cp-versus-nissan-gt-r-730-cp-batalia-continua-6268.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_10642
Super masina sa pleci cu ea de acasa si sa stai cu emotii ca nu ajungi nici macar la primul peco si sa mai si coste un camion de bani. Cu adevarat o investitie cu cap.
Acum o sa vina cativa utilizatori si o sa zica "honda civic si VW Polo" e mai distractiv de condus decat un Veyron si nu-si merita banii.
Audi R8 si Corvette Z06 sunt mai putin distractive decat honda civic respectiv, ceva Polo TSI sau nu stiu, idee e ca expertii nostri asta au concluzionat.Deci VEYRON? pune domle un 2.0 VTEC sa avem si noi senzatii tari si pune si tractiune fata, termina dracului cu motorul ala W16 de 2 lei.
Acum puteti sa radeti.
Agaricii astia nemti habar nu au ce ce e aia masina adevarata. Pai ce e aia motor W16 cu 4 turbine sincronizate perfect? Pai de-astea invata bbb sa faca la gradinita...Mai consuma si mult si nu poate sa ajunga bietul RTI la cea mai apropiata oaza de civilizatie cand pleaca de la el din catun. Unde mai pui ca are si garda joasa, ii da fum Dusteru pe ulita.
Pai ii si explodeaza cauciucurile domne, mai ales ca sunt facute din guma de mestecat de amaratii aia de la Michelin de costa 4.000 euroi fiecare. Bleahhh
@Vortex
GT-R-ul ala e tunnat, are aproape 800cp si masa mai mica. In filmuletul ala foloseste si instalatia NOS, fara asta rezultatul a fost complet invers (vezi filmuletul anterior facut de aceiasi rusi).
Daca bagi atatia bani cat au bagat rusii aia si in Fiesta pe care ti-a cumparat-o taticu tau ia sa vezi ce avion iti iese.
Voi nu aveti bani sa va luati maine paine si vorbiti aici de parca ati avea actiunu la VAG-inisti.
Cu cat citesc mai multe comentarii si le vad pe cele ale lui bbb mai ales imi dau seama ca saracu nu are mari asteptari de la viata. Ma intreb daca ar avea 4 miliarde de euro , si-ar lua si el veyron???????
Sunt destui oameni care detin sumele astea ...si ei cu siguramta ar da, nu cred eu ca si-ar lua gtr ca sa-l mai tuneze:)))!!!!!!!!!!!
Niciodata o masina de 1000 de cai nu va lua bataia de la una cu 300 de cai mai putin. Nu cred ca raportul greutate / putere este atat de mare incat sa faca o asa diferenta. sau gumele,sau ce vrei tu.
NU TOT CE ZBOARA SE MANANCA.
Chiar daca nu consider TopGeaar o masina despre measini...totusi au facut un test...Buggati Veyron pe pista lor: 1 min si 18 secunde. O masina de F1 : 56 secunde.
Ca sa-ti mai faci o idee:
DSN (75 CP)...lasa un passat de 101 cp in urma...de fapt, passat-ul nu apuca nici macar sa ii vada numarul. De ce? DSN are 920 kg...iar passat-ul are 1300 kg.
Adevarat, ii cea mai rapida in linie dreapta masina asta. Dar asta nu-i o chestie inedita (sunt n+1 masini ce au demaraje mai mari...si viteze mai mari -> vezi cursele de dragstere). Dar ii singura cu performantele asta...ce se poate coduce legal pe strada. Iar faptul ca au reusit sa scoata 1200 CP...si sa fie si omologata ca masina de strada...ii o realizare...chiar foarte mare)
Scopul? pentru ca se poate...atat.
Sa spunem ca daca Prodrive se hotarau sa faca P2-ul (in serie/editie limitata) si VW lasau Veyron-ul la stadiul de prototip (adica invers decat in realitate) , nu mi-ar fi parut asa de rau.
(Da , stiu ca P2 si Veyron nu sunt din aceeasi clasa , drept urmare nici nu le compar.)
E mai sus link-ul la film....priveste atent, lasa Cartoon Network si mai baga si tu un National Geographic din cand in cand!!!!!!!!!!!!!!
Plus ca nu stiu cine ar merge mai mult de 1 min cu viteza asta! Iti spun eu ca dupa 300km/ora ti se pare destul....
Si vezi ca afara mai exista si autobahn.... ,,o stradutza" pe care lumea pe anumite portiuni poate sa mearga cu cat ii duce!!
Cat despre "stradutza" de care zici tu , doar pentru ca pot sa mearga cu cat ii tine motorul (desi doar pe anumite portiuni ) nu inseamna ca si merg. E o chestie de mentalitate.
Tu chiar crezi ca nu stiu ce inseamna masina F1 sau raport greutate putere ? Eu doar am postat filmuletu in varianta orignala....
Sa nu va mire,ca peste 5-6 ani,sa iasa presedintele Bugatti,sau VAG,sa spuna ceva de genu:de prima data cand am construit acest model am obtinut aceste valori ale puterii,cuplului,dar era inutil sa dam tot,deodata!