V-ați întrebat vreodată care este cea mai rapidă mașină decapotabilă de serie din lume? Probabil o să vă gândiți la Bugati Veyron și nu o să greșiți. Pentru că varianta sa decapotabilă, Veyron Grand Sport Vitesse reușise să atingă 408.77 km/h în urmă cu câțiva ani. Însă, cum Veyron Grand Sport Vitesse a fost deja epuizat, ca de altfel toată producția lui Veyron, era nevoie de un nou record mondial.
De asta s-au ocupat americanii de la Hennessey, care l-au pus la treabă pe Venom GT, cea mai rapidă mașină a lor. Așa se face că în data de 25 martie, Brian Smith, șeful școlii Ford Performance Racing, a reușit să atingă o nouă viteză uimitoare, omologată și de Cartea Recordurilor: 427.44 km/h cu Hennessey Venom GT Spyder.
A fost cel mai frumos cadou pentru aniversarea celor 25 de ani de la fondarea Hennessey. Pentru a marca evenimentul, dar și pentru a sărbători cei 25 de ani, Hennessey a anunțat că va pregăti o ediție specială World Record, cu numai trei exemplare, a modelului Venom GT Spyder. Fiecare se va vinde cu un preț de 1.3 milioane de dolari, echivalentul a 1.15 milioane de euro.Responsabil pentru performanța lui Venom GT Spyder este un motor V8 bi-turbo de 7.0 litri, capabil să dezvolte 1451 de cai putere la 7200 de rotații și un cuplu motor de 1745 de Nm la 4200 de rotații. Puterea este gestionată cu ajutorul unei cutii manuale Ricardo, cu șase trepte. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 2.4 secunde.
Adica o firma mai veche decat bunicii vostri, care a castigat curse, e mai putin "pasiona(n)ta" decat koenigsegg sau hennessey, firme aparute in urma cu 15 ani.
Da... :-PPP
Pana una-alta, koenigsegg si hennessey n-au participat si n-au castigat nicio cursa. Asa, motoare de >1300 hp fac si americanii in sopronul din spatele casei. Sunt o multime de muscle-car-uri cu >2000-3000hp.
Si viteza koenigsegguului de peste 400km/h e doar teoretica, nu au demonstrat-o.
In felul asta si koenigsegg e la fel de "inutil" ca si bugatti
Frustrat esti TU pe bugatti. Eu nu-s frustrat deloc. Nu inteleg de unde deduci asta. Invata sensul cuvintelor.
Tu cunosti intelesul cuvintelor "istorie" si "curse"?
Eu vorbesc de istoria bugatti. Sau tu marele specialist, ai impresia ca bugatti s-a nascut in acelasi timp cu veyron.
E greeeu cu unii. :-DDD
Privind timpul pe circuitul TOP GEAR se pare ca Bugatti "STIE SA IA BINE CURBELE", ba mai bine decat Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing), care fara "ajutorul" Top Gear o lua pe aratura. AIA DA PRICEPERE, mai slaba decat o amarata de echipa de curse de weekend. :DDD
In plus veyron e hypercar, dar Gran Turismo, nu supersport, ceea ce inseamna ca e axat pe confort.
Pana una alta Veyron si-a demonstrat capacitatea de a prinde 432km/h. Koenigsegg doar cu gura.
Deci care e frustrat, cel cu dovada sau cel cu gura mare.
P.S. A nu se intelege ca nu e capabil de 400 koenigsegg, spun doar ca nu a demonstrat-o.
Si inainte sa vii cu invective si cu "experienta" din jocurile de pe PC, hai mai bine cu dovezi.
Da, cand nu ai argumente, de FRUSTRARE incepi sa dai minusuri ca sa-mi dispara comentariile. Si mai ziceai de altii ca sunt frustrati.