Viitorul Chiron va avea o versiune mai performantă și mai eficientă a motorizării lui Veyron, așteptată să dezvolte peste 1.200 CP. Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h va fi redus față de cel al lui Veyron, iar viteza maximă este așteptată să depășească și ea plafonul maxim de care era capabil predecesorul lui Chiron în cea mai performantă variantă a sa.
Wolfgang Dürheimer, CEO-ul Bugatti, promite că inginerii să își vor ”face temele” și vor veni pregătiți cu un model care să-i calce pe urmele lui Veyron și să păstreze titlurile obținute de acesta în materie de recorduri de viteză.Într-un interviu acordat publicației britanice Car, șeful Bugatti a anunțat și obiectivele de viitor ale mărcii din Molsheim. Pe lângă un succesor mai rapid și mai puternic al lui Veyron, compania pregătește deschiderea unor magazine de lux în care să vândă produse de lifestyle. Primul a fost deschis luna trecută în Londra, iar următoarele orașe alese sunt Doha, Paris, Milano și Tokyo. Anul 2016 va aduce inaugurarea unui magazin Bugatti și în Statele Unite ale Americii, dar reprezentanții mărcii nu au specificat în ce oraș îl vor deschide pe acesta, dar Los Angeles și New York sunt cele mai probabile alegeri. Rețeaua de magazine Bugatti va avea puțin peste 30 de reprezentanțe și va avea produse premium care vor miza pe fascinația mărcii și calitatea lor pentru a atrage clienții.
Via Car
interesant la inceput, de urmarit pe parcurs, apoi plictisitor de previzibil si cu un sfarsit atat de lung incat ideea originara e data uitarii.
Sunt intru totul de acord.
Veyron, tehnic vorbind, si-a atins scopul. Misiune indeplinita? Da, dar nu prea. Parerea mea este ca promovarea exagerata a unui proiect al celei mai rapide masini din lume (desi a fost depasita rapid de SSC Ultimate, record neomologat insa) i-a facut mult rau. Pana la urma, tot ce vom tine minte despre Veyron va fi ca este o masina urata, fandosita si extrem de scumpa.
Va depasi vreodata prestigiul McLaren F1? Ferrari F50? Nu!
cred ca veyron a avut mai multe exemplare in editii speciale decat exemplare normale
...totusi pe fundal parca aud melodia "plec, dar raman cu voi"/ tragico-comic
Alaturarea cu F1 e fireasca. Dealtfel nu inteleg de ce nu s-ar putea pune unul langa altul F1 cu Veyron, ce, Veyron are doua perechi de boase? am ajuns sa ridicam pe un piedestal o bucata de fier si 4 caucioace si sa ne inchinam ca unui zeu, iar pe nesimtitii care ar pune sub semnul intrebarii aceasta "singularitate" sa ii categorisim drept spalati pe creier?
Hmmm....uite eu imi pot permite sa compar F1 cu Veyron tocmai pentru a vedea cat de diferite sunt cele doua realizari tehnice de exceptie: F1 avandu-si originile din zona motor-sport se diferentiaza clar de o masina realizata din orgoliul nemasurat al unui CEO. F1 a fost dezvoltata cu bani infinit mai putini decat bugetul urias al concernului VAG. F1 a fost baza financiara lui McLaren, Veyron este produs in pierdere. F1 a ajuns sa fie folosit in viata de zi cu zi ori pe traseu, Veyron e subiect de filmulete pe YouTube. F1 a "popularizat" folosirea materialelor nonconformiste (aur, fibra de cabon, kevlar) Veyron a iesit in evidenta prin...opulenta.
Asa cum am scris mai sus, Veyron e incredibil tehnic dar nu exprima nimic. Nu exista nici o "istorie" in spatele acestui nume ,nici o poveste care sa-i dea valoare. Renasterea unui nume (Bugatti) a fost o manevra de marketing folosirea oricarui alt brand sau nume posibil sa nu fi avut un impact atat de puternic.
Asa ca @noname ne scuzi ca iti disturbam viata cu ale noastre comentarii de veverite. Stiu ca unii dintre noi nu se ridica la nivelul cerut de maria ta, da' asa e viata.
PS poate ca mie imi place F1 si pentru ca avea motor de BMW :)) iar acum daca as fi in situatia de a alege as merge tot pe F1
Nu am admirat niciodata Veyronul pt viteza maxima pe care o poate atinge (asta poti sa faci si cu o motoreta cu reactie, ba chiar sa-l depasesti), ci stric pt ce se ascunde sub bucata aia de fier.
Eu nu am comparat niciun moment performantele celor doua masini (Veyron vs. F1). Eu am spus ca Veyron nu va atinge niciodata prestigiul unui F1.
Veyron si-a atins scopul, repet. Bravo lui! Si ce?! Dupa cum vezi se chinuie sa vanda ce mai are pe stoc. Are rost sa mentionez sumele cu care se vand exemplarele alea de F1 care sunt la "ani lumina distanta de Veyron"?
Sper ca am tintit si am nimerit definitia prestigiului.
Altfel, Veyron chiar este o masina urata, fara personalitate, fara suflet.
tehnologii si PIESE importante din aviatie, sigur...e data dreaku masina asta...nu exista alta ca ea, o pui pe rana. Kid, eu cred ca tu ai impresia ca automobilismul a inceput odata cu aparitia Veyronului, asa-i?
@vianu....baietzica, daca tu nu stii diferenta dintre a importa piese (ca doar nu au luat bucati de fuselaz sau eleroane de avion si le-au pus pe Veyron) si a fololsi materiale si principii de inginerie aero atunci nu te mai da mare expert. Cand am zis "piese" am vorbit general, mai mult ca principiu, nu am stiut ca un asa mare expert ca tine nu intelege un cuvant mai mult decat sensul lui de baza.
Iar cand am vorbit de "netezirea creierului" recunosc ca am fost initial rautacios, dar acum vad ca am avut si dreptate.
Automobilismul nu a aparut cu Veyron, dar bugetul VW (ca despre bani e vorba) a facut sa-l miste o treapta mai sus, la fel cum de exemplu s-a intamplat cu Tesla, care ce sa vezi, nu a inventat masina electrica.
Cand a aparut E-type era la fel ce controversata, considerata de analistii vremii ca urata, nejustificata si f scumpa. Dar se pare ca timpul a demostrat altceva, la fel cum cred ca va demonstra si ci Veyron in ciuda tristilor care o comenteaza.
Eu nu am nimic cu F1, are locul ei, pe alt buget si alta nisa. Oricum m-am plictisit de scris si nu o sa mai explic nimic unora care nici macar nu au dat un search pe net sa se documenteze despre model.
Vag doar bani atat.....
Habar n-ai de industria și cultura automobilistică. Vorbești doar să te afli în treabă. Pleacă din Ghencea!
E la fel cum ai cumpara un tablou de Grogorescu in locul unui Monet. Tot un tablou frumos impresionist (ma rog post....) ai pe perete la o zecime de pret :)......dar nu e Monet.