Bugatti: un model cu 50% mai ieftin ca Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Zvonurile despre un posibil succesor al deja celebrului Bugatti Veyron sunt pe punctul de a deveni realitate. Volkswagen AG se gandeste sa acopere cumva costurile de dezvoltare ale supercarului si sa produca un model, pozitionat sub Veyron, care sa coste cu 50% mai putin.
Conducerea Bugatti a mai propus aceasta masura cu ceva timp in urma dar s-a lovit de un refuz din partea lui Martin Winterkorn, CEO-ul VW. Pentru dezvoltarea modelului Veyron 16.4, grupul Volkswagen a investit aproape 400 de milioane de euro, o suma destul de mare care cu siguranta nu va putea fi recuperata doar prin vanzarea celor 300 de exemplare disponibile pe piata.
Raportul costuri de dezvoltare - pret final al modelului dezavantajeaza clar Bugatti si implicit Volkswagen: construirea unei masini necesita 5 milioane de dolari in timp ce un exemplar se vinde cu doar 1.3 milioane de dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
La momentul actual, la centrul de "studii" al firmei honda din japonia se afla un Veyron. Pe care gandacii de-acolo il studiaza pana la ultimul surub si il vor reproduce cu nesimtirea si tupeul cu care chinezii ne socheaza de ceva vreme incoace. japonezii care fura de decenii tehnologie din toata lumea deja trec neobservati.
Aceeasi honda a mai incercat odata sa fure Ferarri cam acum 10-15 ani cand au scos honda/acura nsx. In prostia lor au cerut peste 100 000 de dolari si cu toate ca masina n-a fost rea (din zisele proprietarilor) ca vanzari a fost un esec total. Acum isi inceraca din nou mana cu Bugatti.
Deh, nemtii, francezii, italienii, europenii in general pot cheltui miliarde, energie, timp si resurse in inteligenta pentru ca apoi ochiu-ca-orezu sa faca hap, si sa fure totul dintr-o lovitura pentru nimica toata.
Bravo Volkswagen, bravo tuturor celor care stiu ca dincolo de bani, eficienta economica si marketing exista sufletul uman cu nevoile lui dincolo de trivial.
Cat despre competitia japoneza este foarte posibil ca Acura si Lexus sa revina pe piata cu modele sportive la preturi ridicate dar foarte competitive. Adica sa ofere o valoare reala in produsul oferit nu numai un nume.
Oricum NSX este o masina net mai fiabila decat orice Ferarri produs in Italia.
Tu incurci japonezii cu chinezii, ai grija ca nu-s la fel. Chinezii sunt imputiti si nu stiu decat sa copieze si nu au nici un interes ptr dezvoltare vor doar sa intepe pe cand japonezii sunt onorabili si daca ai stii ceva despre automobilism atunci poate ai stii si ca japonezii au avut partea lor de inventii poate mai multe ca nemtii.
atata timp cat japonezii finiseaza materialele cu ultrasunete e greu de crezut ca in urmatorii 10 ani vreun producator european va incerca sa implementeze acest proces la fabricarea autovehiculelor... pur si simplu nu au tehnologia necesara pentru asa ceva!
si ca mai vin tare din spate Zina Dumitrescu si Irina Schrotter (vezi Acura si Lexus) tare din spate, cu bumbac calitatea I
Foarte tare comparatia! Asa as zice si eu.
Cine stie cunoaste! Si inca ceva...dupa numele pe care ti l-ai ales (putin cunoscut in RO), recunosc un adevarat pasionat.
apoi, daca ne amintimi nu mai departe de al 2lea razboi mondial, ce tehnologie avea nemtii si japonezii, pe de o parte, si restul lumii, pe de alta? le-au trebuit vreo 3-4 ani aliatilor pana sa-si revina si sa ii ajunga din urma.
sa nu uitam de celebrul Mitsubishi Zero (nu, nu e o masina, prietenii "stie" de ce)
in fine, poate ma lumineaza si pe mine Nardo, cine Zamesteanu asta...?! (Alice, who the f**k is Alice)
Cum dracu va dau prin cap comparatii intre honda si ferari? voi aveti febra si diaree? singurul loc unde se compara sunt la motociclete, ferari nu face trotinete. Stiti voi vreo Honda care are pe motor numele robotului care l-a asamblat? DIXIT.
Unora le plac manelele, tiganeala si dusul la doua saptamani. Altii prefera muzica clasica, o companie selecta si un pahar de sampanie. Pentru multi munca cinstita si un somn bun sunt incomparabile fata de o gainarie urmata de saptamani de cosmaruri si nefericire perpetua. Totul in viata este o chestiune de alegere.
Nu stiu de unde s-a nascut mitul ca japonezii nu fura. Probabil o fac de atata vreme ca nici nu mai bagati de seama. Chinezii in ceea ce priveste tehnica furtului sunt unde erau japonezii acum 50-60 de ani. Dar nu e nici o problema, recupereaza vartos.
andrei rn si gasca pestrita, de cate ori o sa scoateti banul pentru o masina asiatica, tineti minte ca prin asta finantati spionajul, kitchul si potlogaria ordinara. Si o parte din banii aia vor ajunge la un guvern care va construi o fabrica unde se va produce exact ceea ce produceti voi in momentul de fata. La un pret care n-o sa va lase nici o sansa de supravietuire pe piata.
Decat 10 perechi de chiloti desirati din piata din care imi ies ouale dupa 3 spalari, prefer 2 perechi de firma la fiecare 3-4 luni pe care sa-i pot lua cu incredere pe sub pantalonii scurti. Decat o masina asiatica, ieftina si bazata pe furt, e dreptul meu sa prefer una europeana la mana a doua gandita si finantata prin munca cinstita.
Pentru curiozitatea matale personala, sa stii si tu neshte chestiuni...NSX a fost PRIMA masina din lume INTEGRAL construita din aluminiu, si PRIMUL supercar japonez...La proiectarea ei a participat nimeni altul decat Ayrton Senna, iar prin mediile auto se spune ca Ferrari a avut ceva de invatat de la NSX in ceea ce priveste constructia sasiului, care timp de 15 ani inregistra in masuratorile de pe circuite cel mai mare G lateral, fiind in stare sa se bata cu masini mai puternice cu 100-150cp de la egal la egal pe circuit...mai afla ca bugatti veyron nu detine nicidecum recordul la CP sau viteza maxima, iar masina in sine a fost un exercitiu de marketing si un esec financiar (sa cheltuiesti 5 mil pe fabricarea unei bucati si s-o vinzi cu 1.8 mil e super afacere)...si mai afla ca barfele tale de 2 lei nici macar nu se ridica la nivelul unui scandal spontan facut de tzatza Florea din piatza, avand in vedere ca in materie de cunostinte auto rivalizezi cu o pensionara...toate cele bune