La începutul lunii iulie, compania croată Rimac a preluat, oficial, controlul Bugatti. Astfel, producătorul din Molsheim urma să facă parte dintr-un joint-venture Bugatti-Rimac, în care compania fondată de Mate Rimac va deține 55%, iar Porsche restul de 45%.
Acum, Bugatti Rimac își începe activitatea. Deși integrate în acest joint-venture, cele două companii vor continua să funcționeze ca mărci independente, își vor păstra uzinele și rețeaua de showroom-uri. Totuși, pe viitor vor dezvolta mașini împreună.
Sediul central va fi la Sveta Nedelja, Croația, iar Mate Rimac va prelua funcția de CEO. Fostul șef Bugatti și Lamborghini, Stephan Winkelmann, va rămâne doar la cârma producătorului din Sant'Agata Bolognese. Consiliul de supraveghere va fi format din Oliver Blume (președinte) și Lutz Meschke (vice-președinte și șef departament financiar), ambii veniți de la Porsche.
"Sunt foarte nerăbdător să văd ce impact va avea Bugatti Rimac asupra industriei și cum vom dezvolta mașini supersportive, inovatoare, și tehnologii.
Este greu să găsești o combinație mai bună pentru noi proiecte," a declarat Mate Rimac la preluarea funcției.Noul joint-venture Bugatti Rimac va avea 435 de angajați: 300 în Zagreb și 135 în Molsheim. Totodată, pentru companie vor mai lucra alți 180 de oameni la centrul de dezvoltare din Wolfsburg, Germania.
via Bugatti
- Da.
- Fiţi amabil, aş dori cu unul dintre membrii clanului Bugatti.
- În ce problemă?
- Este ceva personal.
- Adevărul nu va fi niciodată un atribut personal.
- Ştiu, dar mi-l puteţi da chiar pe seniorul Ettore?
- Merită?
- Apropo de adevăr: nu! Cred că, totuşi, v-am deranjat degeaba.
- Nu degeaba, dar măcar înţelegeţi că nemurirea nu se apleacă spre efemer, surogat şi haos…
La ei provocarea este sa le țină “pe pământ” :)))
vreau sa trec dunarea fara nevoia de pod peste.