Bugatti Rimac își începe oficial activitatea. Sediu central în Croația și Mate Rimac preia funcția de CEO

de Alexandru Monenciu
Marti, 02.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Joint-venture-ul Bugatti Rimac își începe oficial activitatea. Sediul central va fi în Sveta Nedelja, Croația, iar funcția de CEO o va deține Mate Rimac. Astfel, fostul șef Bugatti și Lamborghini, Stephan Winkelmann va rămâne doar la conducerea producătorului din Sant'Agata Bolognese.

La începutul lunii iulie, compania croată Rimac a preluat, oficial, controlul Bugatti. Astfel, producătorul din Molsheim urma să facă parte dintr-un joint-venture Bugatti-Rimac, în care compania fondată de Mate Rimac va deține 55%, iar Porsche restul de 45%.

Acum, Bugatti Rimac își începe activitatea. Deși integrate în acest joint-venture, cele două companii vor continua să funcționeze ca mărci independente, își vor păstra uzinele și rețeaua de showroom-uri. Totuși, pe viitor vor dezvolta mașini împreună.

Sediul central va fi la Sveta Nedelja, Croația, iar Mate Rimac va prelua funcția de CEO. Fostul șef Bugatti și Lamborghini, Stephan Winkelmann, va rămâne doar la cârma producătorului din Sant'Agata Bolognese. Consiliul de supraveghere va fi format din Oliver Blume (președinte) și Lutz Meschke (vice-președinte și șef departament financiar), ambii veniți de la Porsche.

"Sunt foarte nerăbdător să văd ce impact va avea Bugatti Rimac asupra industriei și cum vom dezvolta mașini supersportive, inovatoare, și tehnologii.

Este greu să găsești o combinație mai bună pentru noi proiecte," a declarat Mate Rimac la preluarea funcției.

Noul joint-venture Bugatti Rimac va avea 435 de angajați: 300 în Zagreb și 135 în Molsheim. Totodată, pentru companie vor mai lucra alți 180 de oameni la centrul de dezvoltare din Wolfsburg, Germania.

via Bugatti

Comentarii (9)

  • Edikkk
    BRAVO
    7 9
  • inexorabil
    - Alo, lumea de Dincolo?
    - Da.
    - Fiţi amabil, aş dori cu unul dintre membrii clanului Bugatti.
    - În ce problemă?
    - Este ceva personal.
    - Adevărul nu va fi niciodată un atribut personal.
    - Ştiu, dar mi-l puteţi da chiar pe seniorul Ettore?
    - Merită?
    - Apropo de adevăr: nu! Cred că, totuşi, v-am deranjat degeaba.
    - Nu degeaba, dar măcar înţelegeţi că nemurirea nu se apleacă spre efemer, surogat şi haos…
    15 8
  • @inexopix
    u ok?
    5 12
  • @inexopix, lasa-l pe saracu inexorabil ca i-a plecat mintea in rai inaintea lui... i-a plecat demult....
    7 11
  • Jucării pentru copii mari și “săraci”, cu 1499 CP pe fiecare roata… ce puii mei sa facă.
    La ei provocarea este sa le țină “pe pământ” :)))
    10 1
  • vreti sa facem pariu ca urmatorul bugatti, 2 sau 4 usi, va avea cel putin 2000 cai si o baterie de minim 120kw? si apare inainte de 2025. cuvantul "electric" iese din discutie dupa aceasta fuziune
    6 0
  • Mircea Badea
    dau un regat pt 5k de cai electrici!

    vreau sa trec dunarea fara nevoia de pod peste.
    1 0
  • Eu unul nu înțeleg combinatia asta. O firmă care e nou înființată și care nu a vândut nimica,cumpăra o super marcă?????? De unde draq au ăștia bani de asa combinații???
    0 0
  • Touche… este “subvenționat” de plictisiți… nici o filozofie și nimic nou, vezi marile echipe de fotbal, sute de milioane plătite uneori pe jucatori care nu confirmă… cam la fel!!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru