Bugatti: Nimeni nu ne va lua prima poziţie în topul celor mai rapide maşini de serie din lume
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Recordul absolut de viteză pentru o maşină de serie pe care-l deţine Bugatti Veyron nu are prea multe şanse să plece din curtea constructorul italo-francez în următoarea perioadă. Dar chiar şi dacă s-ar întâmpla acest lucru şi un adversar de pe piaţă ar dezvolta un model mai potent din acest punct de vedere, cei de la Bugatti sunt pregătiţi să contraatace.
"Dacă vreun rival dintr-ai noştri va face o maşină mai rapidă decât Veyron, Bugatti va răspunde imediat", anunţă Wolfgang Durheim, directorul executiv Bugatti şi Bentley. "Bugatti va continua să producă cea mai rapidă maşină din lume, deoarece viteza a devenit o piatră de hotar a filosofiei companiei noastre", spune Durheim.
În acest moment, recordul mondial al vitezei de top pentru un model de serie îi aparţine lui Bugatti Veyron Super Sport, care a atins 431 de km/h într-un test oficial cu ajutorul celor 1200 de cai putere dezvoltaţi de motorul W16 de sub capotă. Modelul are însă viteza maximă limitată la 415 km/h pentru ca pneurile să fie protejate pentru mai mult timp.
Cel mai mare rival al lui Veyron Super Sport este Shelby SSC Ultimate Aero, model care va fi lansat pe piaţă cu ţinta clară de a doborî recordul absolut deţinut de Bugatti.
via | Motortrend | Highmotor
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
ps: aviz macaronarilor ! Vag nr. 1 ! =))
Lamborghini/Porsche dar nu are Ferrari
Bentley dar nu Rolls Royce
Audi dar nu Mercedes
Skoda dar nu Dacia (haha)
Seat dar nu Alfa Romeo (see: auto emocion de la seat)
Oricare din ele isi poate permite 'moftul' de a cheltui bani, chair daca nu pe profit, pentru a creea cea mai rapida masina din lume.
VW are:
BUGATTI - nu are rival
Porche, etc, nu se aprind ca Ferarri
Quattro , este cu mult superior 4MATTIC
SKODA - raport bun caliate/pret, insa imi place mult in ultimul timp si Dacia, mai ales daca vor scoate noile modele, pe care le-am vazut.
SEAT- nu te lasa pe autostrada, si daca il pui la expozitie intr-un muzeu, nu umple muzeul cu ulei pe jos, cum ar face o Alfat (citat din Top Gear) :)).
Mai ai multe de invatat.
Am ajuns sa invat, si sa respect VOLVO si SAAB, dar grupul AUTO ITALIA niciodata. Doar cand nu va mai fi VAG =)).
Ce design au italienii ? Mult mai bine arata un A5, Scirocco, A7 =)).
P.S. Scuze de limbaj
fiecare grup auto are plusurile si minusurile lor.....
Si explica-mi si mie, cat de frumos poate fi un Ferrari ? Doar ca performante imi plac, la desing nu sunt asa frumoase, mai mult imi place A5. Iar comparatia dintre Ferrari si A5 nu am facut-o eu, ci tu. Ai auzit de Lamborghini Aventador ? Apartine VW AG.
Nu ma cobor la nivelul tau ca dau de petrol.
@SaabCuantic: domnu saab, apreciez ca ma susti, si sa te anunt, ca in fiecare zi exersez sa conduc (plecari, mers inapoi, parcare, intoarcere, si multe altele + schimbat rapid treptele ). Mai nou mi-am luat cu 300euro o Dacie 1310 din 98 (zambetul lui iliescu), cu ITP pana in 2013, si in fiecare zi muncesc la ea, inclusiv la motor. Astazi am schimbat bujiile, si flansele care vin pe bujii.
@tzenu_bmw: Stiu ca fiecare plusuri si minusuri, nici mie nu imi plac toate, dar cand vad ca cineva imi da mie explicatii, automat ii explic sa inteleaga. Doar nu pierd timpul toata ziua studiind despre masini (minim 5 ore pe zi)... Azi am studiat despre VOLVO, Rolls Royce, Bentley, si am urmarit piata sh (in cautare de chilipiruri), insa nu am prea gasit mare lucru.
NUMAI BINE!
Stiu ca fiecare are plusuri si minusuri. Scuzati-ma din nou, dar m-am grabit.
Esti f simpatic tu cu grupul VAG, dar asa cum bine a observat @ SaabCuantic, esti mai mult fan Audi, asa ca las-o balta cu Skoda si Seat plus ca marcile grupului AUTO ITALIA chiar nu se compara cu istoria Seat , nici macar Skoda,cum poti sa compari Seat cu Alfa Romeo, citate din Top Gear auzi:)) Cum naiba sa fii fanul a ditamai grupul, e cusuta cu ata alba aceasta "dragoste " a ta, eu zic sa ramai la Audi si la cateva modele de VW, e mai credibil asa.
Dar cand cineva imi baga pe ,,gat" Fiat si Alfa, automat, ridic in slavi Seat si Skoda, care nu imi plac mai deloc. Am precizat si mai demult, ca Seat nu are ce cauta in acest grup, chiar daca s-ar zice, ca are unele tente sportive, iar Skoda (o masina de duzina, cu un pret bun, sa zicem), dar decat sa dau pe o Octavia 20.000euro (aproape full), mai bine apelez la varianta sh de 1 an, dintr-o gama premium. Fiat nu este cine stie ce, atata timp, cat toti posesorii nu le lauda, si zic ca au numai probleme, numai ca aprecieaza designul lor, altfel, nu mai aveau ei Fiat, si la fel si in cazul Alfa, etc. Cu toate ca mie imi place 159-le 1.75TBi (si am vrut sa zic, catre tatal meu sa vanda A4 2.5TDI quattro, si sa isi cumpere o astfel de ALFA). :)).
,,Scopul scuza mijloacele".
Pana la urma e o chestie tot de marketing. Pai cum, frate, sa nu-ti cumperi tu Fabia cu motor de 1.2 de la compania care proiecteaza cea mai rapida masina din lume? Pai asta arata ca, daca sunt in stare sa proiecte un "super, mega" car, evident ca stiu sa proiecteze cum trebuie o Fabia. Deci am sa aleg o masina buna. Sigur.
Si uite asa ajung unele companii sa fie printre cei mai mari constructori auto din lume.
Are si site-ul asta un maniac (alias "Scorpy") si voi va luati de el. Ce, vreti sa se duca pe alt site ?!? Stati calmi.
Imi spunea un prieten acum cateva zile care vrea sa-si cumpere o masina cu 5-6000 de euro ca i-a recomandat un "mecanic" doar VW. Nici sa nu se gandeasca la altceva ca subt f proaste. Cand din start gandesti asa mai are vreun rost sa explici unui "expert" ceva? Orasul cu pricina e Turnu Severin, unde masina nemteasca e sfanta. Daca mergi la un mecanic de acolo cu o frantuzeasca mai intai iti va spune cat de proasta e. Daca mergi cu o japoneza, il depaseste. Dar e "mecanic". Ai prins ideea?:))
Esti diferit cu Golf 5 poate in mintea ta. Asa poate zic si cei cateva zeci de mii de romani care au Golf 5 :))
Mecanici din aia sunt in toata Romania, si aia in general sunt posesori de Golf 3 , care are un GT 1.6 de 101cp, este avion, si atata mi-l lauda, de iti vine sa arunci intr-un gard un Golf 6, si sa mergi pe Golf 3 =)).
Cand este vorba de dieseluri, 99,9% din mecanici, vor raspunde ca TEDEIUL este NR. 1. ! Partial este adevarat, insa nu este chiar asa.