Bugatti: "Mai există doar 15 exemplare Veyron care pot fi comandate"

de Mircea Meșter
Miercuri, 06.08.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
O eră apune. Bugatti Veyron, supercar-ul care a schimbat complet în 2005 modul în care sunt văzute modelele de serie supersport, ajunge în scurt timp la finalul seriei de producţie.

Esential 2005 este anul în care a început producţia lui Bugatti Veyron.
450 de unităţi este limita seriei de producţie a supercarului francez.
Dacă sunteţi în căutarea unui Bugatti Veyron şi aţi preferat să aşteptaţi pentru a prinde vreo promoţie sau ofertă specială, e cazul să nu vă mai faceţi speranţe la reduceri şi să comandaţi un exemplar cât mai repede. Conform oficialilor britanici, mai există doar 15 exemplare pe care clienţii le pot comanda, acestea oficializând finalizarea seriei complete de 450 de unităţi pe care Bugatti şi-a propus să o producă.

Din cele 450 de maşini produse de Bugatti sub sigla Veyron, 300 vor fi reprezetate la final de versiunea coupe, iar 150 de varianta roadster. În acestea sunt incluse toate versiunile speciale limitate pe care marca franco-italiană le-a prezentat de-a lungul timpului, implicit variantele Grand Sport sau Grand Vitesse sau chiar maşinile-unicat Pur Sang, Sang Bleu, Sang Noir, Bleu Centenaire, Black Bess, World Record Edition şi Quail Special Edition.

Producţia efectivă va continua până la finalul anului viitor, de pe banda de producţie a atelierului din Molsheim urmând să mai iasă 45 de unităţi Veyron.

30 dintre acestea sunt însă deja precomandate. Ulterior, Bugatti va prezenta un concept din care va fi dezvoltată versiunea de serie a urmaşului lui Veyron, model care va putea fi comandat începând cu 2016.

Comentarii (12)

  • care "marca britanică"???
    8 1
  • sau franceza?
    6 2
  • Ce ma? Marca Britanica?Din ce imi aduc eu aminte e germana dar in trecut cand a fost lansata marca prin 1900 era italiana.Totusi despre Veyron stiu ca e facut in 3 tari:Franta,Italia si Germania.Cat despre cei de la Bugatti nu prea cred ca sunt nerabdatori sa le vanda pt ca la vanzarea unui Veyron pierd 3,5 milioane de euro.Si ne spune sa ne grabim sa prindem promoti la Veyron.As fi dat si eu comanda dar nu am nici macar 200000 de euro
    6 1
  • Adrian
    Scrie acolo clar 450 de unităţi este limita seriei de producţie a
    < supercarului francez >. Ei au scris conform oficialilor britanici nu ca ar fi marca britanica !
    7 2
  • mircea
    Eroarea noastră. Marca e de origine italiană (fondatorul său e italian), dar sediul său şi întreaga activitate de la origini până acum s-au desfăşurat în Franţa. Îi zicem franco-italiană, pentru a evita orice problemă.

    Britanică? Stăm jos, doi :)
    9 1
  • Adrian
    ps. @Gica
    Greu de crezut ca pierd atatia bani la un exemplar de Veyron....eu cred ca au mintit cand au facut asemenea declaratii.
    6 3
  • Scorpionul.negru
    @mircea
    De fapt e asa: Fondatorul era italian, marca e franceza la origine iar acum e nemteasca produsa in Franta daca nu ma insel....
    7 1
  • mircea
    @Scorpionul.negru

    Povestea asta cu sursa investiţiei=noua naţionalitate a mărcii e un bullshit, nu recomand nimănui să facă o confuzie de genul ăsta. :)
    5 4
  • da, nici eu nu cred ca pierd bani la fiecare exemplar vandut - ar fi stupid si nimeni nu face gesturi caritabile in business - a fost o miscare de marketing
    - daca mclaren p1 sau laferrari etc sunt incadrate pe la aceeasi suma si totusi sunt calculate pt a face profit nu vad de ce veyron nu ar putea face mai ales ca are tehnologie cu o generati in urma
    - deci treaba ca ''o construim pt imaginea brandului sau a grupului vw si pt a demonstra cat de buni si avansati suntem.... cade. Altfel scoteau o serie limitata de 10 - 100 modele si impactul era cel dorit, insa ei vor scoate 450model pana la final dintre care 15 fara cumparator la momentul de fata
    3 2
  • Adrian@ Nu este chiar asa greu de crezut fiindca nu sunt primi care pierd bani la vanzarea unei masini.De ex. JaguarE-TYPE,Fiat Stilo,Volkswagen Phaeton...ect.
    1 2
  • @Mircea
    Dar povestea cu blocurile motor VR6 ce au dat nastere W16-lui e tot confuzie, investitie sau creatie francezo-italiana? ...si asta vorbind doar de inima Veyronului! Chiloti mei sunt produsi in Vietnam dar nu vorbeste nimeni de H&M marca vietnameza, right?
    1 1
  • AndreiRN
    Inginerie nemteasca si fonduri nemtesti.
    Mare parte din piese vin din Germania.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru