Într-un comunicat de presă oficial în care a fost anunțată retragerea lui Achim Anscheidt, designer-ul Bugatti, constructorul francez a confirmat existența succesorului direct al modelului Chiron. Noul model, încă nebotezat, se află deja în fazele de dezvoltare, iar aceasta va fi ultima creație semnată de Anscheidt înainte ca el să iasă la pensie.
Din primele informații, noul model va primi un propulsor hibrid și urmează să fie prezentat publicului în 2024. Dacă totul va decurge conform planului, atunci producția noului hypercar Bugatti va debuta în 2026.
Cu privire la Anscheidt, acesta a ocupat prezenta funcție încă din 2004. El a fost, de altfel, responsabil pentru desenarea versiunilor mai puternice ale lui Veyron, care includ Super Sport, Grand Sport Vitesse și Hermes, printre altele. Bineînțeles, același Anscheidt este și omul din spatele design-ului lui Chiron, precum și al modelelor exclusiviste Divo, Bolide, Centodieci, Mistral și Voiture Noire.
Chiar dacă va ieși la pensie, Anscheidt va deveni un consultant pentru Mate Rimac, CEO-ul Bugatti.
În același timp, celebrul designer va fi înlocuit de către secundul său, Frank Heyl, care este angajat al mărcii încă din 2008 și care este și el un contribuitor la design-ul lui Chiron.via Bugatti
si acum imi aduc aminte de trompetele care strigau cat le tineau plamanii ca tehnologia hibrida nu are niciun sens. Specialistii de coltul blocului, acesti spargatori de seminte oare ce mai au de spus acum? Sheriff, de exemplu, poate ar putea sa ne spuna de ce nu pun un diesel, ar populariza si mai mult masina in randul romanilor, pentru ca se stie, e tehnologia preferata.
Pe de alta parte, nici w16 nu te duce prea departe cu un plin, dacă apeși entuziast pedala.