Acum patru ani, Bugatti a lansat o nouă mostră radicală de sportivitate: Chiron a venit cu 1500 CP, 1600 Nm și o viteză maximă "limitată pentru șosea" la 420 km/h.
Hypercar-ul a primit între timp mai multe versiuni, precum Chiron R sau Chiron Pur Sport, dar și una cu plafon panoramic, opțiune denumită Sky View.
Publicația TheSuperCarBlog susține că inginerii Bugatti lucrează acum la o versiune decapotabilă, iar noul Chiron Roadster ar putea să aibă o producție foarte redusă.
Există și posibilitatea ca viitorul Chiron cu versiune “open-top” să fie produs într-un singur exemplar, cu un preț estimat la 11 milioane de dolari, potrivit informațiilor neoficiale.
Via TheSuperCarBlog
Bogat cu adevarat nu este cel ce cumpara, ci acela care vinde ! Mai ales acela care vine putin si scump sau in cantitati industriale si ieftin gen Toyota. Bravo VAG ! Bravo Bugatti ! Poate va mai vin idei si mai faceti un artificiu de design ceva si mariti miza si conturile actionarilor din grup !
Asta stiu. Numai ca peste 15 ani toti vor merge cu dronele zburatoare asa ca ii mai da Dracu 15 milioane pe o masina. Doar cele clasice se vor aprecia in continuare si vor fi cautate. Tot ce are tehnologie pe ele vor scadea vertiginos in viitor pt. ca vor ajunge rudimentare. Deci TEAPA !
Exista suficienti panicati ca tehnologia in special asta autonoma o sa-i blesteme/urmareasca/limiteze si atunci vor fi dispusi sa plateasca mai mult pentru masinile fara asa ceva.
Intradevar ca cele clasice vor fi mereu apreciate dar cred ca peste 10-15 ani si asta va fi privita ca o clasica.