În urmă cu câteva săptămâni, Bugatti a demarat o campanie de marketing dedicată viitorului Divo. Producătorul din Molsheim a publicat primele imagini teaser, dar și un scurt clip video în care am "făcut cunoștință" cu stopurile noului hypercar.
Acum, divizia de marketing propune o nouă campanie pentru promovarea lui Divo. 8 clipuri și 8 oficiali Bugatti vorbesc despre viitorul hypercar. Campania se desfășoară pe pagina de Facebook a companiei, iar până acum, Bugatti a publicat primele 4 clipuri.
Stephen Winkelmann, șeful Bugatti, Achim Anscheidt, directorul de design, Frank Heyl, omul care conduce departamentul de design exterior și Pierre Rommelfanger, șeful proiectului Divo, povestesc despre noul hypercar, însă nu vin cu "detalii picante".
Numele noului model provine de la pilotul francez de curse Albert Divo, care a câștigat de două ori cursa de la Targa Florio la finalul anilor '20. Totodată, producătorul a afirmat că va introduce o nouă filosofie de deisgn, iar viitorul Divo a fost gândit pentru a ataca virajele cu rapiditate, nu pentru a rula tare în linie dreaptă.
Constructorul din Molsheim a menționat că noul Divo va fi produs într-o ediție limitată la 40 de exemplare, iar prețul de comercializare a fost stabilit la 5 milioane de euro.
Noul Bugatti Divo va fi prezentat în 24 august în California, SUA. Rămâne de văzut dacă Bugatti are în plan un record pe Nurburgring cu ajutorul lui Divo.
Am fost la castelul Jean Bugatti si era un Chiron parcat in curte , pacat ca era inchis cand am ajuns eu si nu am putu intra.
Vive la France.
Daca se vinde cu 5mil€ înseamnă ca Divo costa in realitate 10mil€.
Prefer mașinile sport mai umane!