Anul acesta Bugatti aniversează 110 ani de la înființarea companiei, iar pentru a marca acest moment într-un mod special, oficialii constructorului din Molsheim au prezentat un model cu totul și cu totul special. Numele acestuia este Centodieci și a fost inspirat de celebrul EB110, model lansat în urmă cu 30 de ani.
Spre deosebire de Chiron, noul Centodieci propune o serie de modificări estetice consistente. Zona frontală este acum dominată de o grilă nouă și de prize de aer cu un aspect diferit. Logo-ul companiei a fost mutat de pe grilă pe capotă, iar în zona laterlă au apărut cinci prize de aer suplimentare. În partea din spate, designerii Bugatti au pregătit pentru Centodieci o aripă extrem de generoasă, stopuri noi și patru terminații pentru sistemul de evacuare. Totodată, designerii au operat o serie de modificări și la nivelul difuzorului spate.
Sub capota lui Bugatti Centodieci se află același motor W16 de 8.0 litri care oferă 1.600 CP (+100 CP comparativ cu Chiron) la 7.000 rpm.
În același timp, oficialii companiei din Molsheim spun că masa totală a scăzut cu 20 de kilograme.În aceste condiții, Bugatti Centodieci poate accelera de la 0 la 100 km/h în 2.4 secunde, în timp ce repriza 0-200 km/h are loc în 6.1 secunde. Sprintul de la 0 la 300 km/h se desfășoară în 13.1 secunde, iar viteza maximă a fost limitată electronic la 380 km/h.
Conform oficialilor Bugatti, noul Centodieci va fi asamblat în doar 10 unități, iar prețul de pornire anunțat de compania din Molsheim va fi de 8 milioane de euro.
Sa dai atatia bani și să ai masina de la locul 3 în jos mi se pare ceva rusinos.
Bine ca sunt cumparate toate deja