În cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2019, Bugatti a prezentat Baby II, conceptul unui vehicul electric de mici dimensiuni destinat, în special, copiilor. Acum, oficialii producătorului din Molsheim au publicat primele imagini cu versiunea de producție a noului Baby II, dar și detaliile tehnice complete.
Totodată, oficialii Bugatti au anunțat că au început producția lui Baby II, modelul urmând să fie asamblat în doar 500 de unități.
Povestea din spatele acestui vehicul a început în 1926: Roland Bugatti aniversa 4 ani, iar tătăl acestuia, Ettore, a construit o jucărie cu un design inspirat de celebrul Type 35. În ciuda faptului că Ettore și-a dorit ca Bugatti Baby să fie produs într-un singur exemplar, la scurt timp, o serie de pasionați l-au rugat să asambleze mai multe unități. Astfel, producția primului Baby a ajuns la aproximativ 500 de exemplare.
Noul Bugatti Baby este disponibil în trei versiuni: Base, Vitesse și Pur Sang. Varianta de bază va fi echipată cu o baterie cu o capacitate de 1.4 kWh, iar motorul electric ale cărui resurse sunt gestionate de puntea spate va putea livra până la 5.4 CP.
Bugatti a pregătit două moduri de rulare: Novice (viteză maximă de 20 km/h și putere limitată la 1.36 CP) și Expert (viteză de top de 45 km/h și 5.4 CP).Versiunile Vitesse și Pur Sang vor fi echipate și cu o cheie specială (Speed Key) cu ajutorul căreia clienții vor putea experimenta tot pachetul de resurse oferit de Baby II. Conform oficialilor Bugatti, în acest caz, motorul electric oferă 13 cai putere, iar viteza de top ajunge până la 70 km/h. În funcție de masa celui aflat la volan, Baby II poate accelera de la 0 la 60 km/h în 6 secunde.
De asemenea, versiunile Vitesse și Pur Sang dispun de o baterie cu o capacitate de 2.8 kWh.
Varianta Base va putea parcurge până la 25 de kilometri cu o singură încărcare, în timp ce versiunile Vitesse și Pur Sang vor avea o autonomie de peste 50 de kilometri. Mai mult decât atât, Bugatti menționează că pachetul de baterii poate fi schimbat, astfel încât clienții nu vor mai fi nevoiți să aștepte pentru reîncărcarea acumulatorilor. Fiecare exemplar va fi echipat cu un sistem modern de frânare care include și o tehnologie pentru recuperarea energiei.
Caroseria versiunii Vitesse va fi produsă din fibră de carbon, în timp ce pentru varianta Pur Sang, producătorul va utiliza aluminiu pe care îl modelează manual (200 de ore sunt necesare pentru realizarea caroseriei).
La interior, clienții vor descoperi o planșă de bord din aluminiu, un scaun îmbrăcat în piele și un volan special cu patru spițe.
În dezvoltarea lui Bugatti Baby II a fost implicat și Andy Wallace, pilotul de teste al producătorului din Molsheim.
Sesiunile s-au desfășurat pe celebrul traseul Prescott Speed Hill Climb, locul de întâlnire al Bugatti Owners Club.Versiunea Bugatti Baby II Base are un preț de pornire fără taxe de 30.000 de euro. Varianta Vitesse pleacă de la 43.500 de euro, în timp ce pentru Baby II Pur Sang, pasionații vor avea de plătit 58.500 de euro fără TVA.
dl tatraurs exagereaza nitel dar cu 10-15 mii ar incropi ceva aproape la fel (de inutil) o firma de tuning ajutata insa de dorei renel.
aiurez oricum ca aici e vorba de bolesnita psihica cu simptom aruncatu banilor oriciti si pe orice doar sa pari mai destept frumos genial devreme acasa decit esti.
boala de care sufera multi odata cu primele milioane manglite, pardon facute.