Ca urmare a cererii pentru o versiune decapotabilă a lui Veyron 16.4 Super Sport, Bugatti a lansat în urmă cu 10 ani modelul Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse.
Acum, la aniversarea acestui moment important, constructorul din Molsheim trece în revistă eforturile pe care a trebuit să le facă pentru a dezvolta o astfel de mașină.
Îți aducem aminte că Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse oferea 1.200 de cai putere. În plus, în 2013, a stabilit un record de viteză pentru mașinile decapotabile, atunci când a atins 408.04 km/h. Performanța este încă în picioare.
Una dintre cele mai mari provocări, susțin reprezentanții companiei, a fost ca mașina să rămână stabilă la viteze mari, chiar și cu plafonul coborât.
Secțiunea respectivă a fost confecționată din policarbonat și era extrem de rezistentă, dar ușoară în același timp. Inginerii au fost nevoiți, apoi, să ranforseze șasiul de tip monococă, mai ales în zona pragurilor. Până și tunelul transmisiei a fost întărit cu o placă de carbon.
Pentru a asigura o răcire optimă pentru motorul W16 de 8.0 litri, quad-turbo, prizele de aer din spoilerul față au fost redesenate.
De asemenea, eleronul și difuzorul de aer au fost, la rândul lor, revizuite pentru o aerodinamică îmbunătățită.Chiar dacă mașina putea atinge viteze impresionante, Bugatti a limitat toate modelele "de serie" la 375 km/h atunci când plafonul era coborât.
via Bugatti
Comentarii (0)