București-Ilfov: Se poate circula cu un singur bilet sau abonament pentru metrou, autobuz, tramvai, troleibuz

de Alexandru Monenciu, Foto: Depositphotos.com
Vineri, 18.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a semnat Ordinul de ministru care permite circularea cu un singur bilet sau abonament pe toate mijloacele de transport disponibile în zona București - Ilfov.

O veste bună pentru cei care folosesc mijloacele de transport (tren, metrou, autobuz, tramvai sau troleibuz) în zona București - Ilfov. Începând cu 17 februarie 2022, vor putea circula cu un singur bilet sau abonament, indiferent de mijlocul de transport ales.

"De astăzi se poate călători cu un singur bilet sau abonament pe toate mijloacele de transport disponibile în zona București - Ilfov: tren, metrou, autobuz, tramvai și troleibuz! Am semnat Ordinul de ministru necesar," a anunțat Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor.

Noile titluri de călătorie au o valabilitate de 24 ore, 72 de ore, 1 lună, 6 luni sau 12 luni.

Potrivit lui Grindeanu, cele valabile pentru 24 și 72 de ore "permit oricâte transbordări pe orice vehicul de transport de suprafață, metrou și feroviar doar pe ruta: Gara de Nord (stația București Nord) - Aeroportul Henri Coandă, în regiunea București - Ilfov."

via Profit

Comentarii (17)

  • Seriff
    Wow, ce realizare, in vest asa ceva e de vreo 30 de ani, apropo jegul ala de tramvai din poza e de pe vremea lui Ana Pauker, se potriveste cu vremurile astea comuniste, puteau langa el sa arate si un hipster cu masca, glezne goale si masina electrica.
    7 4
  • Numai in Romania iti poti face abonament pe tramvai,tren,autobuz...cu valabilitatea de 24 ore, 72 de ore, 1 lună, 6 luni sau 12 luni dar pe tren sunt limitate abonamentele la 30 de zile. La Cfr nu poti face abonament mai mare de 30 de zile, trebuie sa ti-l innoiesti lunar!
    3 1
  • The Ilfovians strike again
    2 1
  • “Numai in Romania iti poti face abonament pe tramvai,tren,autobuz...cu valabilitatea de 24 ore, 72 de ore, 1 lună, 6 luni sau 12 luni dar pe tren sunt limitate abonamentele la 30 de zile.”... te asigur ca școlarii deși au gratuit in Bucuresti sunt obligati sa și prelungească lunar abonamentul, deși ar putea sa fie valabil cât tine anul școlar
    3 1
  • @15:26... Ana Pauker avea mașina care mergea pe calea ferată
    3 1
  • @AM - pai era frumos sa dati stirea completa , adica preturi, modalitatea de achizitionare ,etc
    @seriff : chiar trebuie sa ne varsam ura la orice stire pe aici ? Stim toti ca suntem in urma cu cel putin 30 ani fata de cei din vest la astfel de lucruri. Ce legatura au hipsterii pe aici, ce glezne goale , ce Ana Pauker !? Apropo, pe linia 41 nu e nici-un tramvai mai vechi de anii 2000. E facut la noi, atata putem cu asta defilam, care e problema ? Revenind la stire, suna bine, mai bine mai tarziu decat niciodata, dar sa vedem implementarea si functionarea , ca nu imi e clar cu emiterea acelor carduri si taxarea lor.
    9 1
  • @dci. Am cunoscuti care s-au mutat langa Bucuresti si care fac naveta cu trenul si se plangeau d'asta,aia care au acces la tren,ceilalti care nu, nu pot lua dimineata autobuzul,vine greu,sta mult in trafic,ii lasa la periferie si trebuie sa schimbe pana in centru...nu stiam ca scolarii au nevoie de abonament daca au gratuit transportul,chiar trebuie sa demonstreze ca sunt bucuresteni ? Nu inteleg rostul de a prezenta o dovada ca ai o gratuitate atata timp cat e evident ca esti copil.
    0 4
  • Dar de ce trebuie sa vina in Bucuresti?... oricum niciun tren nu ajunge in centrul Bucureștiului...când s au mutat sigur trebuiau sa cunoască situația...ar trebui sa ne fie Rușine in fata acestor navetiști ca nu ne am dezvoltat infrastructura pentru ei... bine sunt mulți care își fac case prin niște văi și se supăra apoi pe primar când apa le inunda casele...da școlarii au abonament gratuit dar trebuie sa și-l prelungească lunar in baza carnetului de elev, o birocrație revoltătoare la fel cum e și cea in care cei fără un picior sunt chemați periodic la comisiile medicale ca nu cumva sa le fi crescut piciorul la loc
    4 2
  • Asa este,nu s-au gandit decat dupa ce s-au mutat si au dat piept cu naveta,vin la serviciu in Bucuresti si acum nu mai au ce face,au credite.Stiu ca trenul nu poate ajunge in mijlocul orasului dat autobuzul da,eu as uni traseele autobuzelor care ajung la periferie cu cele preorasenesti,sa nu-i mai fortez pe navetisti sa coboare automat la intrarea in oras si apoi sa astepte un alt mijloc de transport in comun.Treaba cu scolarii e bataie de joc,la fel si cu cei care au un handicap!
    2 1
  • Țin să-ți aduc la cunoștința ca eu sunt locuitor al sectorului 1, cu locul de munca in sectorul 1, nu am nicio obligație fata de navetiștii tai... ca din banii mei sa li se asigure transport in bucuresti... deja moldoveanca a întrecut măsura trimițând stb in comunele limitrofe Bucureștiului... îți garantez ca foarte putini din ei își plătesc bilet ...vor transport sa li se facă dar cu autobuzele primăriei unde locuiesc și eu as fi putut să-mi fac casa in Mogoșoaia dar din diferitemotive am renunțat... unul dintre ele este stabilitatea școlară a copilului și ma pot felicita pentru asta... la vara sper sa intre la Sava
    5 2
  • Ce nu știi tu este că dacă oamenii ăia lucrează în București, plătesc impozit în București. Iar dacă au salariu mai mare decât al tău, plătesc impozit mai mare.
    2 2
  • Te simți vizat direct?... afla ca nu vreau plătesc impozitul pe proprietăți doar pentru a te înfuleca tu din el
    2 0
  • (să)...cât despre salariul tău... exista o posibilitate dar nerelevantă, așa ca nu trebuie sa te bazezi pe asta ...totuși nu te-a chemat nimeni sa muncești la oraș
    1 1
  • Dacă ai fi capabil să și gândești ai fi un pic mai fericit. Oamenii vin să muncească în București pentru că sunt forțați de împrejurări, nu de plăcere, iar dacă te-ai născut aici e doar o întâmplare pentru care nu ai niciun merit. Iar cu salariu, nu e vorba că există posibilitate, ci chiar așa se întâmplă, iar cota din impozitul pe venit care revine autorităților reprezintă semnificativ mai mulți bani decât impozitul pe proprietate. Așadar, practic, e o șansă destul de mare ca mulți din cei care doar muncesc în București să contribuie mai mult la bugetul local decât tine.
    3 1
  • @@dci nu are rost sa it bati capul cu astfel de frustrati. Crede ca e orasul lui probabil. :))
    1 2
  • @18:30...s-o iau pe scurtatura... nu vrei sa înțelegi ca un primar are obligații doar pentru cei ce Votează in acea localitate?... atât timp cât votezi in alta parte sa fii sănătos... as fi curios ce drepturi ai avea in Budapesta pe motiv ca aduci bani la buget, dar tu locuiești in Mogoșoaia ... să-ți facă primăria Budapesta o linie Mogoșoaia-Budapesta și retur?... problema e mult mai amplă și nu are sens s-o dezvolt
    @23:49... ticurile verbale te trădează...
    3 1
  • Catalin
    Asta nu e o știre demnă de site-ul Automarket. Audienta este formata doar din soferi și pasageri rideshare. Noi nu plătim bilete!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru