Bruxelles, oraşul cu cel mai congestionat trafic din Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Olandezii de la TomTom au publicat recent rezultatele unui studiu care urmăreşte cele mai aglomerate oraşe ale Europei din punct de vedere al traficului. Potrivit producătorului de sisteme de navigaţie, Bruxelles, capitala Belgiei, este oraşul cu cele mai mari probleme de fluenţă a traficului, înregistrând o creştere a numărului de străzi blocate cu 1.2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Deşi a devenit populară pentru probleme sale de trafic, Londra s-a poziţionat abia pe poziţia a treia în topul celor mai congestionate oraşe europene, cu o scădere de 0.2 procente a traficului. Veştile bune se opresc însă aici pentru britanici, Regatul Unit fiind desemnat ţara cu cele mai mari probleme de trafic din Europa, nu mai puţin de 16 oraşe fiind prezente în topul celor mai congestionate oraşe de pe Bătrânul Continent.
Clasamentul a înregistrat însă şi progrese, printre cele mai semnificative fiind cel al oraşului francez Toulouse, care a reuşit să îşi reducă traficul cu 1.9 procente, doar 33% din arterele sale fiind acum congestionate.
În antiteză, oraşul german Koln înregistrează un trafic îngreunat doar pe 18.9% din şoselele sale. Cea mai mare îmbunătăţire a traficului urban, comparativ cu 2010, se înregistrează la Dublin, unde congestionarea a scăzut cu 9.7%, dar păstrează un total de 24 de procente din totalul străzilor.Poziţie | Oraşul | Ţara |
1 | Bruxelles | Belgia |
2 | Varşovia | Polonia |
3 | Londra | Marea Britanie |
4 | Wroclaw | Polonia |
5 | Toulouse | Franţa |
6 | Lyon | Franţa |
7 | Edinburgh | Marea Britanie |
8 | Marseille | Franţa |
9 | Paris | Franţa |
10 | Manchester | Marea Britanie |
11 | Bradford | Marea Britanie |
12 | Belfast | Marea Britanie |
13 | Oxford | Marea Britanie |
14 | Milan | Italia |
15 | Birmingham | Marea Britanie |
16 | Zurich | Elveţia |
17 | Oslo | Norvegia |
18 | Roma | Italia |
19 | Aberdeen | Marea Britanie |
20 | Napoli | Italia |
21 | Amsterdam | Olanda |
22 | Rotterdam | Olanda |
23 | Barcelona | Spania |
24 | Dublin | Irlanda |
25 | Munchen | Germania |
26 | Budapesta | Ungaria |
27 | Graz | Austria |
28 | Genova | Italia |
29 | Nottingham | Marea Britanie |
30 | Montpellier | Franţa |
31 | Vienna | Austria |
32 | Hamburg | Germania |
33 | Southampton | Marea Britanie |
34 | Torino | Italia |
35 | Utrecht | Olanda |
36 | Praga | Cehia |
37 | Bonn | Germania |
38 | Stuttgart | Germania |
39 | Cracovia | Polonia |
40 | Haarlemmermeer | Olanda |
41 | Bolton | Marea Britanie |
42 | Guildford | Marea Britanie |
43 | Wakefield | Marea Britanie |
44 | Nisa | Franţa |
45 | Leicester | Marea Britanie |
46 | Antwerp | Belgia |
47 | Liverpool | Marea Britanie |
48 | Cambridge | Marea Britanie |
49 | Essen | Germania |
50 | Koln | Germania |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Wayne Griffiths, CEO-ul mărcilor Seat și Cupra, și-a anunțat demisia din această funcție. El va fi înlocuit de către un nou CEO, care va avea un mandat provizoriu până la numirea unui nou oficial. (01.04)
-
Primele imagini cu viitorul Audi A6 Sedan. Rivalul Seriei 5 debutează în 15 aprilie
-
Noul Renault Austral facelift debutează cu un design revizuit. Din vară, disponibil în România
-
Noul Hyundai Nexo: SUV alimentat cu hidrogen cu autonomie de peste 700 km
-
Noul Hyundai Ioniq 6 facelift: design mai agresiv și mai multe butoane fizice
-
Primele imagini cu viitoarea Honda 0 SUV de serie
Are TomTom harta acoperire si in Romania?
Eu locuiesc in Munchen acum si inainte am locuit in Londra ptr cateva luni.
Traficul din Bucuresti este ceva mai bun decat in Londra dar incomparabil mai rau decat In Munchen. In Londra s-a si vrut lucrul asta de fapt tinand cont ca au stramtat strazi ptr a largi trotuarele.
In Munchen se circula oriunde si la orice orice destul de lejer. Au inel median si scot tot traficul greu din mijlocul orasului. Autostrazile sunt conectate direct la inel astfel ca se iese/intra in oras destul de rapid.