Britanicii lucrează la un înlocuitor ecologic al benzinei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un grup de ingineri din Marea Britanie a realizat o nouă tehnologie de alimentare cu hidrogen, care poate fi implementată pe automobilele alimentate cu benzină şi nu necesită modificări suplimentare. Englezii lucrează acum la o metodă nouă de stocare a noului carburant pentru a permite alimentarea la temperaturi normale. Potrivit primelor estimări, costul noului carburant ar reprezenta echivalentul în lei a 3-3.5 RON pe litru după adăugarea taxelor şi accizelor. Fără taxe, hidrogenul pentru automobile ar costa 0.94 lei pe litru.
Potrivit lui Stephen Voller, şeful Cella Energy Ltd, noul micro-polimer integrat în hidrogen va transforma respectivul gaz în lichid la temperaturile ambientale normale şi carburantul obţinut se va transforma în apă în urma arderii. Şoferii din ziua de astăzi doresc să aibă capacitatea de a călători câteva sute de kilometri fără să alimenteze, iar atunci când alimentează să nu piardă foarte mult timp.
Actualele soluţii de alimentare cu hidrogen necesită sisteme costisitoare de alimentare, pompe de presiune înaltă şi rezervoare speciale. Mai precis, hidrogenul devine lichid abia la -253 de grade Celsius.
Mai mulţi constructori de automobile au realizat sisteme de alimentare cu hidrogen pentru flote de test, dar comercializarea acestora la scară largă nu este posibilă pentru moment din lipsa staţiilor de alimentare cu hidrogen. Spre exemplu, cei de la BMW au încetat testele în trafic cu versiunea alimentată cu hidrogen a lui Seria 7, intitulată ActiveHydrogen 7, deoarece reţeaua de încărcare cu hidrogen nu este suficient de bine dezvoltată în Germania. Cei de la Honda au oferit însă câteva exemplare FCX Clarity în California, stat în care au fost introduse numeroase pompe de alimentare cu hidrogen.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
realizarea deosebita e temperatura normala de stocare. Dar inainte de a sari de poponeata in sus fanii hidrogenului problema cea mai poluanta si delicata ramane: tehnologia de extragere a H2.
Anyway, daca stocarea se face mai simplu insemna ca vor scadea costurile cu adaptarea automobilului la noile conditii. Un prim pas este facut.
Toate problemele asta cu combustibilii sunt pur economice.
PS: nu face parte din grupul VAG! :-)))
ai impresia ca ai de-a face cu idioti?