Brilliance opreste exporturile spre Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii de la Brilliance au decis stoparea exporturilor pe piata din Europa. In ciuda parteneriatului de tip joint-venture pe care il au cu germanii de la BMW Group pe piata din China, acestia nu au fost capabili sa dezvolte un autoturism suficient de sigur pentru a intruni normele de siguranta si de mediu cerute de Uniunea Europeana. Exista posibilitatea ca inginerii Brilliance sa lucreze la un model cu emisii scazute si cu un nivel de siguranta potrivit pentru piata din Europa, dar acestia nu au anuntat o data la care acest presupus model va fi lansat.
In 2006, cei de la Brilliance au semnat un contract care implica exportul a 158.000 de unitati pentru piata din Europa pe o perioada de cinci ani. Acest contract ar fi fost cea mai mare comanda facuta vreodata unui producator chinez de automobile de pe o piata dezvoltata. Vanzarile modelelor BS4 si BS6 au fost la un nivel dezastruos, chinezii reusind sa vanda doar cateva mii de exemplare din 2006 pana in prezent, in principal din cauza rezultatelor extrem de slabe obtinute la testele de siguranta EuroNCAP.
Oficialii Brilliance s-au declarat dezamagiti de modul in care au fost primite modelele lor pe piata din Europa.
Acestia au considerat ca au avut o primire extrem de rece din partea europenilor. Pentru moment, au decis sa nu isi faca niciun plan de intoarcere pe piata din Europa. Chinezii considera ca problema principala pe care au avut-o pe piata din Europa a fost legata de normele care se schimbau mult prea rapid pentru ritmul cu care erau obisnuiti.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lanzante va lansa un supercar în ediție limitată, denumit Project 95-99, pentru a marca 30 de ani de la victoria McLaren F1 GTR la legendara cursă de 24 de Ore de la Le Mans. (04.03)
-
Comisia Europeană, prin vocea Ursulei von der Leyen, a făcut un pas în spate și s-a arătat dispusă să relaxeze regulile privind emisiile de CO2. Propunerea va fi prezentată în data de 5 martie și va trebui aprobată de guvernele UE și de Parlamentul European. (04.03)
-
Thomas Schäfer, directorul executiv Volkswagen, a declarat că grupul german nu va reînvia denumiri de modele vechi decât dacă modelul nou are același ADN ca cel original. (03.03)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
(P) Care sunt mașinile electrice cu cel mai bun range în 2025?
Piata europeana e una selectiva si pretentioasa. Central si vest-europenii stiu sa faca delimitarea intre un pret redus si calitati indispensabile, tocmai de aceea DACIA a fost bine primita si a reusit sa castige simpatia multora, pe cand masinile chinezesti au esuat lamentabil.
Poate la piata lor, la peste 1 miliard, merg si chestiile astea, consum mare, se merge normal pe ideea de cerere mare, pretul trebuie sa fie cat mai mic, iar in caz de ceva accident, las ca nu se observa....doar la un miliard....este de unde :)