Bridgestone şi-a schimbat sigla şi filozofia de marcă

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 03.03.2011
Producătorul de pneuri Bridgestone şi-a modificat sigla şi şi-a schimbat motto-ul şi filozofia de marcă. Niponii aniversează 80 de ani de la înfiinţarea acestei companii independente.

Japonezii de la Bridgestone au decis să-şi reîmprospăteze sigla cu ocazia aniversării a opt decenii de la înfiinţarea companiei. Modificările operate siglei lansate în 1981 vizează rotunjirea literei "B" din logo-ul mărcii nipone, precum şi un nou font. Modificările, spun japonezii, au scopul de a reflecta un simţ al "coexistenţei, al puterii flexibile şi a vitezei de reacţionare la schimbări". Deşi şi-au schimbat şi motto-ul, cei de la Bridgestone spun că încă funcţionează după ideea fondatorului – Shojiro Ishibashi – cea de a servi societatea cu calitate superioară în timp ce incorporează cultura corporate a companiei şi diversitatea sa.

Noul motto al celor de la Bridgestone este "Your Journey, Our Passion" (n.r. "Călătoria Ta, Pasiunea Noastră"). Odată cu schimbarea acestor elemente, cei de la Bridgestone încearcă să-şi alinieze angajaţii de pe glob pentru a urma aceeaşi filozofie de corporaţie pentru a furniza produse cu un nivel ridicat de calitate în conformitate cu esenţa Bridgestone în timp ce respectă individualitatea fiecărui angajat în parte.

Bridgestone a ajuns astfel la cea de-a opta siglă din istoria sa. Ultima modificară aplicată siglei, cea pe care o cunoaştem şi astăzi, a apărut în 1984.

Până atunci, sigla Bridgestone avea o singură culoare – negru, iar semnul Bridgestone a cunoscut mai multe forme, acestea fiind marcate cu iniţialele "BS" până în 1984, când japonezii au început să folosească o singură literă, vopsită în negru cu roşu.

Via | Bridgestone

Comentarii (3)

  • Logo...Font
    Nu stiu cum se intampla ca toate restilizarile de logo, sunt facute prin prisma adoptarii unui alt font, mult mai urat.
    2 0
  • bridgestone ar face bine sa urce sus in topurile alcatuite de presa auto ... or fi ei cei mai mari dar situatia se poate schimba destul de usor cand numele tau apare de la locul 4 in jos in testele presei auto din lume.
    0 0
  • Cristi-Tg.Mures
    fals...
    Egal cu zero ce au schimbat si i si mai urit pedeasupra
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru