Bridgestone şi-a schimbat sigla şi filozofia de marcă
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Japonezii de la Bridgestone au decis să-şi reîmprospăteze sigla cu ocazia aniversării a opt decenii de la înfiinţarea companiei. Modificările operate siglei lansate în 1981 vizează rotunjirea literei "B" din logo-ul mărcii nipone, precum şi un nou font. Modificările, spun japonezii, au scopul de a reflecta un simţ al "coexistenţei, al puterii flexibile şi a vitezei de reacţionare la schimbări". Deşi şi-au schimbat şi motto-ul, cei de la Bridgestone spun că încă funcţionează după ideea fondatorului – Shojiro Ishibashi – cea de a servi societatea cu calitate superioară în timp ce incorporează cultura corporate a companiei şi diversitatea sa.
Noul motto al celor de la Bridgestone este "Your Journey, Our Passion" (n.r. "Călătoria Ta, Pasiunea Noastră"). Odată cu schimbarea acestor elemente, cei de la Bridgestone încearcă să-şi alinieze angajaţii de pe glob pentru a urma aceeaşi filozofie de corporaţie pentru a furniza produse cu un nivel ridicat de calitate în conformitate cu esenţa Bridgestone în timp ce respectă individualitatea fiecărui angajat în parte.
Bridgestone a ajuns astfel la cea de-a opta siglă din istoria sa. Ultima modificară aplicată siglei, cea pe care o cunoaştem şi astăzi, a apărut în 1984.
Până atunci, sigla Bridgestone avea o singură culoare – negru, iar semnul Bridgestone a cunoscut mai multe forme, acestea fiind marcate cu iniţialele "BS" până în 1984, când japonezii au început să folosească o singură literă, vopsită în negru cu roşu.Via | Bridgestone
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (3)