Bridgestone şi-a schimbat sigla şi filozofia de marcă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Japonezii de la Bridgestone au decis să-şi reîmprospăteze sigla cu ocazia aniversării a opt decenii de la înfiinţarea companiei. Modificările operate siglei lansate în 1981 vizează rotunjirea literei "B" din logo-ul mărcii nipone, precum şi un nou font. Modificările, spun japonezii, au scopul de a reflecta un simţ al "coexistenţei, al puterii flexibile şi a vitezei de reacţionare la schimbări". Deşi şi-au schimbat şi motto-ul, cei de la Bridgestone spun că încă funcţionează după ideea fondatorului – Shojiro Ishibashi – cea de a servi societatea cu calitate superioară în timp ce incorporează cultura corporate a companiei şi diversitatea sa.
Noul motto al celor de la Bridgestone este "Your Journey, Our Passion" (n.r. "Călătoria Ta, Pasiunea Noastră"). Odată cu schimbarea acestor elemente, cei de la Bridgestone încearcă să-şi alinieze angajaţii de pe glob pentru a urma aceeaşi filozofie de corporaţie pentru a furniza produse cu un nivel ridicat de calitate în conformitate cu esenţa Bridgestone în timp ce respectă individualitatea fiecărui angajat în parte.
Bridgestone a ajuns astfel la cea de-a opta siglă din istoria sa. Ultima modificară aplicată siglei, cea pe care o cunoaştem şi astăzi, a apărut în 1984.
Până atunci, sigla Bridgestone avea o singură culoare – negru, iar semnul Bridgestone a cunoscut mai multe forme, acestea fiind marcate cu iniţialele "BS" până în 1984, când japonezii au început să folosească o singură literă, vopsită în negru cu roşu.Via | Bridgestone
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW a lansat o ediție specială a modelului X5 Li cu ampatament lung. Această ediție se numește Dark Flame, limitată la doar 1.000 de unități. Din păcate, acest model este exclusiv pentru piața din China (02.11)
-
Cred că toți ne-am dorit la un moment să fim supereroi sau să avem superputeri. Ei bine, acum putem măcar să ne simțim ca unul, deoarece 10 vehicule Batman Tumbler au fost scoase la vânzare pentru aproximativ 3 milioane de dolari. (02.11)
-
Toyota Motor a anunțat recent că producția sa la nivel mondial a scăzut pentru a opta lună consecutivă în septembrie. Atât vânzările, cât și producția au înregistrat o scădere în cele mai mari două piețe ale sale, Statele Unite și China. (01.11)
Comentarii (3)