Brazilia ar putea deveni cea de-a patra piaţă auto din lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen estimează că Brazilia ar putea să devină cea de-a patra piaţă auto din lume în decursul acestui an. Cei de la Volkswagen sunt pe locul doi la vânzări în Brazilia după italienii de la Fiat, iar creşterea estimată de aceştia este de 7 procente în decursul acestui an. Potrivit estimărilor realizate tot de cei de la Volkswagen, piaţa auto din Brazilia ar surclasa piaţa din Germania dacă estimările nemţilor vor fi corecte. Pe de altă parte, americanii de la General Motors estimează ca vânzările din Brazilia vor creşte cu 5 procente faţă de nivelul din anul trecut, atingând 3.3 milioane de unităţi.
Specialiştii în consultanţă de la PriceWaterhouseCoopers îi contrazic pe cei de la Volkswagen în ceea ce priveşte surclasarea pietei din Germania de brazilieni. Aceştia consideră că vânzările estimate de Volkswagen vor putea fi realizate doar daca vehiculele comerciale sunt şi ele luate în calcul, deoarece piaţa de vehicule comerciale uşoare este în scădere în Germania şi în creştere în Brazilia.
Estimările acestora anunţă o scădere de 20% a vânzărilor de vehicule comerciale uşoare în Germania, pe când în Brazilia este estimată o creştere de 8 procente.Dacă Brazilia va surclasa Germania în materie de vânzari auto in 2010, vom avea o adevărată rasturnare de situaţie la nivel mondial. În 2009, Brazilia a fost cea de-a 5-a piaţă auto la nivel mondial, dupa China, Statele Unite ale Americii, Japonia şi Germania. La acea vreme, Toyota era liderul mondial în materie de vânzari auto, iar programele de înnoire ale parcurilor auto mergeau la putere maximă în Europa – incluzând aici şi Germania. Odată cu încheierea acestor programe, cresterea vânzărilor de automobile a stagnat, iar vânzările au început să revină la normal. Pe de altă parte, economia din Brazilia este într-o expansiune rapidă deoarece mai multe corporaţii şi-au mutat fabricile acolo, iar clasa mijlocie din Brazilia este dornică de maşini noi şi se află în creştere faţă de anul trecut.
Via | Inautonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)