Brazilia ar putea deveni cea de-a patra piaţă auto din lume
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen estimează că Brazilia ar putea să devină cea de-a patra piaţă auto din lume în decursul acestui an. Cei de la Volkswagen sunt pe locul doi la vânzări în Brazilia după italienii de la Fiat, iar creşterea estimată de aceştia este de 7 procente în decursul acestui an. Potrivit estimărilor realizate tot de cei de la Volkswagen, piaţa auto din Brazilia ar surclasa piaţa din Germania dacă estimările nemţilor vor fi corecte. Pe de altă parte, americanii de la General Motors estimează ca vânzările din Brazilia vor creşte cu 5 procente faţă de nivelul din anul trecut, atingând 3.3 milioane de unităţi.
Specialiştii în consultanţă de la PriceWaterhouseCoopers îi contrazic pe cei de la Volkswagen în ceea ce priveşte surclasarea pietei din Germania de brazilieni. Aceştia consideră că vânzările estimate de Volkswagen vor putea fi realizate doar daca vehiculele comerciale sunt şi ele luate în calcul, deoarece piaţa de vehicule comerciale uşoare este în scădere în Germania şi în creştere în Brazilia.
Estimările acestora anunţă o scădere de 20% a vânzărilor de vehicule comerciale uşoare în Germania, pe când în Brazilia este estimată o creştere de 8 procente.Dacă Brazilia va surclasa Germania în materie de vânzari auto in 2010, vom avea o adevărată rasturnare de situaţie la nivel mondial. În 2009, Brazilia a fost cea de-a 5-a piaţă auto la nivel mondial, dupa China, Statele Unite ale Americii, Japonia şi Germania. La acea vreme, Toyota era liderul mondial în materie de vânzari auto, iar programele de înnoire ale parcurilor auto mergeau la putere maximă în Europa – incluzând aici şi Germania. Odată cu încheierea acestor programe, cresterea vânzărilor de automobile a stagnat, iar vânzările au început să revină la normal. Pe de altă parte, economia din Brazilia este într-o expansiune rapidă deoarece mai multe corporaţii şi-au mutat fabricile acolo, iar clasa mijlocie din Brazilia este dornică de maşini noi şi se află în creştere faţă de anul trecut.
Via | Inautonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Comentarii (0)