Brazilia a depăşit Germania şi devine a patra piaţă auto din lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brazilia va deveni în 2010 a patra piaţă auto a lumii, depăşind Germania. Cu 3.45 milioane de maşini vândute în acest an, statul brazilian ajunge astfel la baza podiumului pe care se află China, SUA şi Japonia.
Deşi volumul de vânzări este unul foarte mare în comparaţie cu alte pieţe, Brazilia este considerată încă o piaţă tânără, cu potenţial enorm. Cea mai bună dovadă în acest sens este reprezentată de faptul că doar unul din şapte locuitori ai Braziliei deţin o maşină, raportul fiind net inferior celui din Europa sau SUA, pieţe saturate din acest punct de vedere.
Cea mai de succes marcă din Brazilia este una europeană, Fiat deţinând în acest moment 23.1% din piaţă. Pe podium vin Volkswagen şi General Motors (22.7%, respectiv 21.2%).
via | Drive
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
În încercarea de a reduce costurile suplimentare, Mercedes-Benz a anunțat că va introduce mai multe modele termice decât electrice în viitorul apropiat. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Craciun fericit!
Autoturismele chiar sunt scumpe in Brazilia , la fel si in Turcia , pentru ca sunt vazute si taxate ca un lux, nu ca necesitate ( in schimb piesele de schimb sunt extrem de ieftine ) ; de ex un Touareg 3.2 V6 costa in Brazilia peste 90.000 euro , enorm raportat la piata europeana
Ex : GM cu Chevrolet Astra foloseste o motorizare multipower ( cu metan, etanol si mixul de etanol-benzina ) ; Fiat a venit cu tetra fuel sau tetra flex pe Siena ( etanol, benzina, etanol-benzina sau gaz natural ) , etc