Brazilia a depăşit Germania şi devine a patra piaţă auto din lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brazilia va deveni în 2010 a patra piaţă auto a lumii, depăşind Germania. Cu 3.45 milioane de maşini vândute în acest an, statul brazilian ajunge astfel la baza podiumului pe care se află China, SUA şi Japonia.
Deşi volumul de vânzări este unul foarte mare în comparaţie cu alte pieţe, Brazilia este considerată încă o piaţă tânără, cu potenţial enorm. Cea mai bună dovadă în acest sens este reprezentată de faptul că doar unul din şapte locuitori ai Braziliei deţin o maşină, raportul fiind net inferior celui din Europa sau SUA, pieţe saturate din acest punct de vedere.
Cea mai de succes marcă din Brazilia este una europeană, Fiat deţinând în acest moment 23.1% din piaţă. Pe podium vin Volkswagen şi General Motors (22.7%, respectiv 21.2%).
via | Drive
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Craciun fericit!
Autoturismele chiar sunt scumpe in Brazilia , la fel si in Turcia , pentru ca sunt vazute si taxate ca un lux, nu ca necesitate ( in schimb piesele de schimb sunt extrem de ieftine ) ; de ex un Touareg 3.2 V6 costa in Brazilia peste 90.000 euro , enorm raportat la piata europeana
Ex : GM cu Chevrolet Astra foloseste o motorizare multipower ( cu metan, etanol si mixul de etanol-benzina ) ; Fiat a venit cu tetra fuel sau tetra flex pe Siena ( etanol, benzina, etanol-benzina sau gaz natural ) , etc