Brandurile americane Dodge şi Ram îşi schimbă logo-ul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Grupul Chrysler începe să resimtă tot mai multe influenţe din partea Fiat, italienii insistând asupra unui proces de reconstrucţie a principalelor branduri aflate sub umbrela conglomeratului din Detroit. Primele mărci afectate sunt Dodge şi Ram, care, pe lângă reconstrucţia gamei de modele, sunt nevoite să îşi schimbe şi logo-ul. Identitatea celor două branduri nu va fi însă afectată, pentru că restilizarea emblemelor este una discretă.
Dodge a înlocuit cele două linii oblice de culoare neagră cu unele roşii, asemeni celor regăsite pe versiunile de performanţă SRT. Ram, marca dedicată exclusiv pick-up-urilor şi SUV-urilor mari produse de Chrysler, pastrează aceeaşi emblemă şi acelaşi font, alegând o simplă repoziţionare a elementelor.
În cazul Dodge, primul model care va aduce pe piaţă noul logo va fi versiunea 2011 a modelului Charger.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Compania Modena Automobili a realizat un proiect interesant, care are ca prim plan modelul Maserati Biturbo, apărut pe piață în anii 1980. Această mașină a primit o reinterpretare modernă, inspirată de stilul modelului Shamal. (05.11)
-
Nissan a atins borna de 1.5 milioane de mașini produse cu sistemul de propulsie electrificat e-POWER. Modelele Nissan dotate cu acest sistem de propulsie sunt vândute în aproape 70 de țări din lume. (05.11)
-
Noul director executiv Bentley, Frank-Steffen Walliser, a menționat că vrea să aducă lumii o serie de modele surprinzătoare pentru viitor, în timp ce își începe misiunea de a conduce compania britanică în era electrică. (05.11)
Comentarii (0)