Brandul SsangYong este de vânzare: indienii de la Mahindra caută investitor pentru constructorul sud-coreean

de Paul Cosma
Luni, 15.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul Mahindra vrea să vândă brandul SsangYong din cauza pierderilor pe care constructorul le înregistrează. Indienii dețin 75% din SsangYong și caută un investitor pentru brandul sud-coreean.

Al patrulea cel mai mare producător auto din Coreea de Sud ar putea să-și schimbe proprietarul în curând, după ce grupul Mahindra a anunțat că dorește să cedeze controlul asupra celor de la SsangYong, din cauza pierderilor din ultimii ani.

SsangYong are nevoie de un nou investitor,” a transmis șeful Mahindra, Pawan Goenka. În aprilie, indienii au spus că nu vor mai investi în cadrul constructorului unde dețin 75% din acțiuni.

Mahindra a preluat controlul SsangYong în 2011 și a salvat producătorul de la faliment, însă acum vrea să renunțe la brand pentru a reduce costurile din cauza pandemiei de coronavirus.

La sfârșitul lui 2019, SsangYong anunța că dezvoltă o nouă platformă pentru viitoarele sale vehicule electrice, iar primele modele vor fi lansate în 2024. Sud-coreenii pregătesc o versiune electrică pentru modelul Korando în 2021.

Via Reuters

Comentarii (9)

  • netam-nissan
    bine bine intelegem ca tanda vinde pe manda dar pe cind un nou test drive AM, ca a trecut o luna si ceva de la ultimul.
    17 0
  • SsangYong se va lua de mana cu Daihatsu si vor parasi scena. Fara aplauze.
    10 9
  • poate i cumpara Hyundai-Kia
    10 3
  • Adrian
    Nea Goenka, vorbeste bre cu Peugeot. Aia cumpara orice, oricat de proasta ar fi afacerea.
    17 5
  • Ce industrii au dus pe culmIle gloriei indienii:A se vedea FOSTUL Sidex..
    8 3
  • @Dan_grc - care-i chixul cu Daihatsu, în opinia ta?
    Din câte știu eu situația Daihatsu Automobile este solidă și stabilă în cadrul brandului Toyota. În plus, Daihatsu Motors (entitate separată) stă foarte bine (și financiar), ei fac toate motoarele până în 1700 cmc pentru Toyota, Daihatsu și alți producători japonezi.... Contrar ce cred mulți, că motoarele de pe Daihatsu sunt bune că sunt făcute de Toyota....
    13 2
  • Kim Sang Yong
    Să-l cumpere Kim Jong-un, să mute fabricile în Coreea de Nord și să fabrice mașini SsangYong acolo. Că oricum nu cumpără nici dracu` companii auto falimentare pe vremurile astea.
    4 3
  • Am gresit, am vrut sa spun Datsun, care chiar va fi tras pe dreapta. Seamana ca denumire :).
    4 1
  • @Dan_grc ~ Ok, am avut la un moment dat și Datsun printre mulțimea de mașini pe care le-am deținut. Drept să spun, nu mi-a lăsat o impresie prea bună, că sa zic așa, elegant. Daihatsu în schimb e mașinuța care m-a impresionat cel mai mult (în sensul bun al cuvântului) pentru un produs al unei firme micuțe (am două mașinuțe de la Daihatsu, mai rare in Europa și modele ieșite pe piață înainte să fie preluați (51% din acțiuni) de Toyota s puși cu botul pe labe de aceștia. E drept că am rămas încântat și de un Oldsmobile Delta 88 Royale, pe care l-am cumpărat imediat după Revoluție și a fost prima mea mașină străină (având în vedere că până atunci am avut doar Dacia 1310... Dar mașinile americane sunt altă mâncare de pește... (◕ᴗ◕✿)
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru