Al patrulea cel mai mare producător auto din Coreea de Sud ar putea să-și schimbe proprietarul în curând, după ce grupul Mahindra a anunțat că dorește să cedeze controlul asupra celor de la SsangYong, din cauza pierderilor din ultimii ani.
“SsangYong are nevoie de un nou investitor,” a transmis șeful Mahindra, Pawan Goenka. În aprilie, indienii au spus că nu vor mai investi în cadrul constructorului unde dețin 75% din acțiuni.
Mahindra a preluat controlul SsangYong în 2011 și a salvat producătorul de la faliment, însă acum vrea să renunțe la brand pentru a reduce costurile din cauza pandemiei de coronavirus.
La sfârșitul lui 2019, SsangYong anunța că dezvoltă o nouă platformă pentru viitoarele sale vehicule electrice, iar primele modele vor fi lansate în 2024. Sud-coreenii pregătesc o versiune electrică pentru modelul Korando în 2021.
Via Reuters
Din câte știu eu situația Daihatsu Automobile este solidă și stabilă în cadrul brandului Toyota. În plus, Daihatsu Motors (entitate separată) stă foarte bine (și financiar), ei fac toate motoarele până în 1700 cmc pentru Toyota, Daihatsu și alți producători japonezi.... Contrar ce cred mulți, că motoarele de pe Daihatsu sunt bune că sunt făcute de Toyota....