Brabus va prezenta GL 63 Biturbo la Geneva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerii de la Brabus au dezvoltat o versiune de performanta a lui Mercedes GL. Modelul a fost echipat cu un motor V8 bi-turbo de 6.208 cmc, care dezvolta 650 CP si un cuplu motor maxim de 850 Nm. Motorul este preluat direct de pe ML 63 Biturbo, care a debutat anul trecut la Salonul Auto de la Geneva si era capabil sa atinga o viteza maxima de 310 km/h. Spre deosebire de ML 63 Biturbo, noul GL 63 Biturbo are o viteza maxima de 300 km/h si un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 4.7 secunde.
Propulsorul V8 al acestuia este cuplat unei transmisii Speedshift 7G-Tronic, care angreneaza toate cele patru roti ale SUV-ului german. Pachetul de modificari la motor include un intercooler modificat, un set de turbine optimizat pentru un raspuns mult mai bun, o admisie si o evacuare imbunatatita, alaturi de o unitate ECU reprogramata. Sistemul de franare si suspensia au fost si ele modificate de inginerii Brabus, pentru a obtine un nivel cat mai ridicat al performantelor. Anvelopele de perfomanta ale lui GL 63 Biturbo sunt montate pe jante de 23 de inch, realizate prin forjare, dar cei de la Brabus ofera si jante de 21 si 22 de inch.
Caroseria lui Mercedes GL a primit pachetul Widestar al celor de la Brabus, care include bosaje umflate ale aripilor, o buza pentru spoilerul fata si fante de aer numeroase montate pe capota.
Bara fata poseda si ea un set de fante de aer, utilizate pentru racirea franelor, in timp ce buza atasata barei de protectie fata mareste stabilitatea la viteze mari. Posteriorul lui GL a primit o bara spate modificata, care include si un difuzor de aer, precum si o evacuare dubla, cu doua tevi pe fiecare parte a difuzorului de aer. Totodata, usa hayonului a primit un eleron montat deasupra lunetei.Pretul noului Brabus GL 63 Biturbo este de 368.000 de euro, iar modelul este deja disponibil pentru comanda la dealerii specializati.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
...şi totuşi, mesaj pt. voi fraierilor - v-aţi întrebat câţi copii care au cancer ar avea o şansă cu 368 mii euro? boala nu alege, mîine poate fi copilul vostru...
Ce zici tu acolo legat de manevrabilitate, performante, etc sunt egale cu zero. Probabil ca 90% din modele vandute fac parte din clasele "normale", nu din alea cu sute de cai putere. Daca vreau sa imi cumpar un C-Class, nu ma intereseaza ca C63 e mai tare ca M3 sau invers. Ma intereseaza si chestiile de bun simt, nu doar performante... pentru ca nu o sa imi iau C63, ci poate C220. (nu te ambala, e doar un exemplu)
Nu stiu de ce, dar mie mi se pare ca tu vrei neaparat sa impresionezi cu masina pe care o ai... sa distragi atentia de la altceva de care nu esti multumit? Prea mult conteaza cifrele alea pentru tine... si prea mult vrei sa ii convingi pe altii ca tu ai dreptate folosind metoda pumnului in gura.
Sa stii ca astia ca tine strica imaginea soferilor de BMW (nu a VOASTRA; tu esti o anomalie). Plus ca inca nu ai invatat sa scrii!!!
Ai avut nevoie de 3 posturi sa iti versi frustrarile... si la 10-15 minute unul de altul. Te-a deranjat destul de tare ce am scris eu acolo. Sa fie adevarat oare?
Ceea ce faci tu nu e pasiune, e un scandal de 2 lei. Aia pasionati nu-ti baga pumnul in gura sa te convinga; mai mult, nu o fac sa ii incante pe altii. Isi urmeaza pasiunea, idiferent daca si ceilalti o au sau nu, indiferent daca ceilalti stiu sau nu! Altul e motivul pentru care participa la evenimentele alea de care zici tu, dar tu nu prea intelegi. Tu doar crezi ca esti pasionat, dar de fapt tu ai nevoie de aia care saliveaza... esti un fel de clovn - si ai bagat "bani multi... de la 10.000 in sus". Cam mare teapa!
Faptul ca ai inceput sa jignesti fara sa ai argumente dovedeste ca esti foarte slab. Daca nu sunt de acord cu tine, nu inseamna ca nu ma pasioneaza fenomenul. Ceea ce se intampla la noi, mie nu imi place.
Si nu vad ce legatura are masina pe care o conduc, sau banii pe care ii am cu pasiunile mele... si faptul ca merg cu traMvaiul (se scrie cu M, nu cu N) sau ca am masina de firma. Oare ce-o fi in capul ala al tau mai TYSON? Iar incerci sa ascunzi ceva mic, cu un nume asa de "mare"? Iar alinturile pe care le folosesti ma fac sa cred ca nu prea iti plac fetele...
Poate conduci un BMW, dar din pacate, iti bati joc de marca. Nu stiu daca ai vizitat muzeul BMW din Munchen, dar iti recomand sa o faci. Poate vei respecta mai mult marca (prin comportament).
Iti dau si un sfat: invata sa scrii corect!
... si sper ca nu ai 12 ani. Numai bine!
Probabil repara pe marginea drumului la farasul BMW din 1900 toamna!
V-am pupat pe motor!
Iti spun o chestie: mai sunt si alti fani BMW, baieti care mai posteaza pe aici si care respecta marca. Poate stai de vorba cu ei sa vezi si alte pareri. Eu chiar nu vreau sa te conving de nimic.
Numai bine!
AM incercat si cere o parola ?!!!!!