Esential
462 | de cai putere dezvolta E500 Cabrio dupa tratamentul Brabus. |
300 | de km/h este viteza maxima pentru E500 Cabrio tunat de Brabus. |
462 | de cai putere dezvolta E500 Cabrio dupa tratamentul Brabus. |
300 | de km/h este viteza maxima pentru E500 Cabrio tunat de Brabus. |
Nemtii de la Brabus, specializati in modificarea modelelor Mercedes, au pus la punct un kit special si destul de complex pentru varianta coupe cabrio a noului E-Klasse. Pregatit pentru a intra pe piata odata cu sosirea decapotabilei in showroom-uri, pachetul vine cu modificari estetice de interior si exterior dar si cu imbunatatiri la nivelul suspensiei si motorului.
Specialistii si-au dorit mai multa putere pentru toate optiunile de propulsie existente in gama E-Klasse Cabrio, fie ca vorbim de cele benzina fie ca ne referim la dieseluri. Folosind un kit botezat Eco Power Extra D4, Brabus a reusit sa creasca puterea versiunii E250 CDi BlueEfficieny, de la 204 la 235 de cai, si cuplul motor pana la 560 de Nm.
Pentru mai puternicul E350 CDi cu cu motor V6 diesel, Brabus a pregatit pachetul PowerXtra D6 care ofera un total de 272 de cai si un cuplu motor de 560 Nm.
Pentru cei care prefera benzina, Brabus are la dispozitie PowerXtra CGI, care creste puterea unitatii pe benzina E250 CGI BlueEfficiency de la 204 la 230 de cai putere si cuplul motor de la 310 la 350 Nm.
Cea mai puternica interpretare a nemtoaicei decapotabile ramane insa versiunea E500, modificata intens pentru a putea dezvolta 462 de cai putere si un cuplu motor de 615 Nm, disponibil chiar de la 3100 de rotatii. Resursele sunt suficiente pentru a propulsa masina de la 0 la 100 de km/h in doar 4.7 secunde, pana la o viteza maxima de 300 de km/h.
La exterior, Brabus a pregatit un kit aerodinamic, care include si o serie de accesorii estetice. Vorbim despre spoilere frontale si posterioare redesenate, lumini LED, evacuare din inox cu patru terminatii, bosaje mai largi cu fante de aer, un eleron pozitionat pe portbagaj si un deflector spate.
Pachetul estetic este completat de un set de jante Brabus Monoblock, ce pot fi comandat in trei dimensiuni diferite, de 17, de 18 si de 19 inch. Pe viitor am putea asista insa si la o optiune de 20 de inch, mult mai personalizata.
La interior, Brabus ofera insertii din inox iluminate, pentru praguri, elemente din fibra de carbon regasite la nivelul plansei de bord, a usilor si a consolei centrale precum si un volan sport. Aspectul exclusivist este dat de insertiile din lemn, atent tratat, ce poate fi comandat intr-o multime de culori dar si de pielea fina ce poate imbraca intreg habitaclul.
Pentru a putea tine sub control aportul de putere, Brabus pune la dispozitie si o suspensie recalibrata, mult mai rigida, care coboara garda la sol cu 30 de cm si se poate ajusta automat.
Nu lipseste sistemul de franare imbunatatit, care vine cu discuri de frana de 360 de mm, ventilate si perforate, completate de etriere cu sase pistoane.via | brabus
Comentarii (3)