Compania de tuning Brabus se ocupă, de obicei, cu modificarea modelelor Mercedes-Benz. Practic, aproape toate modelele din gama constructorului de automobile au trecut și prin mâinile specialiștilor de la Brabus pentru a le îmbunătăți din punctul de vedere al performanțelor. Acum, însă, Brabus a decis să se concentreze asupra a două mașini care nu sunt din familia Mercedes-Benz.
Mai exact, Brabus a prezentat două modele tunate noi de la două mărci diferite: Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Cele două modele modificate sunt botezate Brabus 900 (Porsche), respectiv Brabus 600 (Range Rover). Ambele mașini primesc o vopsea pe care fie o adori, fie o urăști. Brabus spune despre noua culoare că este o "interpretare îndrăzneață a limbajului nostru de design tipic."
Vopseaua, care este asemănătoare unei piersici, este prezentă atât la exterioarele, cât și în habitaclurile ambelor modele. Practic, aproape toate suprafețele celor două mașini sunt vopsite în această culoare provocatoare, numită Peetch.
În cazul lui Brabus 900, singurele elemente nevopsite sunt ornamentele din fibră de carbon prezente la bara din față.Față de un Porsche 911 Turbo S Cabriolet, Brabus 900 primește mici extensii aerodinamice în bara din față, un eleron nou, un difuzor aerodinamic nou, precum și jante de 21 de inch în față și de 22 de inch în spate cu design exclusiv și vopsite în culoarea caroseriei.
Interiorul la fel de provocator ca exteriorul primește numeroase ornamente decorative din fibră de carbon, precum și cusături în forma unor romburi, vizibile la scaune și covoare. Pedalele cu fețe din aluminiu primesc și sigla Brabus.
Sub capota lui Brabus 900 găsim același motor boxer Porsche bi-turbo, de 3.8 litri, care este modificat pentru a livra 899 de cai putere și un cuplu de 1000 Nm. Prin comparație, Porsche 911 Turbo S Cabriolet are un motor de 650 de cai putere. Cu motorul mai puternic, noul Brabus 900 accelerează de la 0 la 100 km/h în 2.5 secunde, ceea ce înseamnă că este mai rapid cu 0.2 secunde față de modelul standard. Viteza maximă este limitată electronic la 340 km/h, fiind mai mare cu 10 km/h.
Alături de motorul mai puternic, Brabus 900 mai primește și o suspensie nouă cu arcuri reglabile.
Cât despre noul Brabus 600 (Range Rover), acesta primește aceleași modificări estetice ca Brabus 900. Singura diferență este reprezentată de jantele monoblock de 24 de inch.
Noul Brabus 600 este propulsat de un motor V8 bi-turbo de 4.4 litri care livrează acum 599 de cai putere și 800 Nm. SUV-ul de lux modificat are nevoie de 4.5 secunde pentru a atinge 100 km/h, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
via Brabus
Comentarii (1)