Brabus la Geneva: Contrast între AMG-urile de 800 CP şi modelele electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Standul Brabus de la Geneva a adus în faţa publicului modele precum Bullit Coupe 800 şi Brabus Ultimate 120, pe lângă modelele electrice expuse la standul Smart. Cel mai impresionant este Bullit Coupe 800, un model bazat pe C63 AMG Coupe, echipat cu un motor V12 bi-turbo de 800 CP şi 1.420 Nm. Modelul are nevoie de numai 3.7secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi realizează sprint-ul 0-300 km/h în 23.8 secunde. Viteza maximă a acestui model este de peste 370 km/h, spun cei de la Brabus, aşa că fiecare componentă de la exterior a fost optimizată în tunelul aerodinamic.
Noul Bullit Coupe 900 urmează tradiţia modelelor BULLIT de la Brabus, echipând o altă versiune a lui C-Klasse cu un motor V12 supraalimentat. Versiunile precedente dezvoltau 730 CP şi puteau atinge o viteză maximă de peste 360 km/h. Desigur, nu vorbim de o simplă schimbare a motorului, ci de un implant de motorizare complet nouă. Fie că vorbim de cilindree, de arborele cotit, de pistoantele forjate şi de alezajul mărit, toate modificările realizate de Brabus au fost cu gândul la performanţă, aşa că tunerii au schimbat până şi echipamentele auxiliare ale motorului.
Cei de la Brabus au fost nevoiţi să limiteze cuplul motor la 1.100 Nm pentru a menaja transmisia modelului, iar puterea maximă, de 800 CP, este atinsă la 5.500 rotaţii pe minut. La fel ca toate motoarele Brabus, motorul este lubrifiat doar cu uleiuri sintetice MOTUL.
Graţie transmisiei automate cu şapte trepte, ranforsată special pentru noile capacităţi ale motorului, modelul poate accelera de la 0 la 200 km/h în 9.8 secunde.La capitolul Smart, cei de la Brabus n-au stat cu mâinile în buzunare şi au creat o versiune mai puternică a lui ForTwo Cabrio. Aceasta se numeşte BRABUS Ultimate şi are un motor turbo cu trei cilindri care dezvoltă 120 CP. Modelul oferă un cuplu motor de 160 Nm şi poate accelera de la 0 la 100 km/h în 8.9 secunde. Viteza maximă a lui Brabus Ultimate 120 este de 170 km/h, iar producţia va fi limitată la doar 120 de unităţi.
Brabus a adus şi o versiune modificată a Smart-ului electric la Salonul Auto de la Geneva. Noul Brabus Smart Fortwo Electric Drive (ED) este construit pe baza versiunii 100% electrice a noii generaţii a modelului de oraş. Dacă aceasta are sub capotă un motor electric de 75 CP şi 130 Nm, varianta Brabus urcă până la 82 CP şi 135 Nm. Brabus nu aminteşte nimic de autonomia rezultată în urma modificării puterii acestui motor. Modelul este echipat cu o suspensie Brabus, jante de 17 inch Brabus Xclusive şi o combinaţie cromatică verde/negru cu un aspect interesant.
Brabus a venit la Geneva şi cu High Performance Concept, modelul electric pe care l-au prezentat şi la Frankfurt.
Vorbim despre o versiune 100% electrică a lui E-Klasse W212. Pe lângă faptul că este un model electric cu un tren de propulsie dezvoltat in-house, acest vehicul are şi tracţiune integrală permanentă. Brabus High Perfomance Concept se mândreşte cu o putere de 435 CP şi un cuplu motor maxim de 3.200 Nm. E-Klasse-ul respectiv este echipat cu patru motoare electrice, unul pentru fiecare roată. În modul sport, fiecare motor oferă 80 kW şi 800 Nm. Împreună, avem 435 CP şi 3.200 Nm şi un timp 0-100 km/h de numai 6.9 secunde. Viteza maximă a modelului este de 220 km/h, iar acumulatorii Litiu-ion de 56 kWh oferă o autonomie de până la 350 de kilometri.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2012
-
Editia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. (23.03)
-
Tunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. (19.03)
-
Automarket a stat de vorba la Geneva cu Victor Nacif, vicepreședintele biroului de design în cadrul Nissan Europa. Am aflat lucruri interesante despre cum a fost creat Juke, despre gama de crossovere Nissan și despre sursele sale de inspirație. (11.03)
Comentarii (5)