Modificările sunt completate de o evacuare sport din oţel inoxidabil, un fitru de aer sport montat într-o carcasă de dimensiuni mai mari şi de o unitate ECU reprogramată, menită să profite la maximum de schimbările operate de ingineri.
În urma schimbărilor, modelul este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3.5 secunde, timp comparabil cu un hipercar, în timp ce viteza maximă atinge pragul de 350 km/h.Exteriorul modelului iese în evidenţă printr-un pachet aerodinamic complet, care include o serie de elemente din fibră de carbon şi care este completat de un sistem de frânare carbon-ceramic şi un set de jante de aliaj cu diametrul de 21 de inch. La interior, modelul poate fi visul oricărui fan al mărcii Apple. Habitaclul prezintă un iPad mini, un iPod touch, un Mac mini şi un Apple TV. Printre aceste gadget-uri observăm o tapiţerie din piele realizată special, un hotspot mobil, o consolă centrală spate realizată de la zero, un ecran TFT de 15.2 inch montat pe plafon, sistem de iluminare ambientală cu fibră optică şi un sistem multimedia nou pentru locurile din spate.
Via Brabus
Nu prea ai ce sa comentezi la masina asta....Brabus se stie ca e printre primii tuneri seriosi din lume asa ca era de asteptat sa faca S-ul ca o bijuterie.Totusi astept sa vad ce ii va face la S coupe cand o sa apara...
prietene, din pacate cele 2 prize de aer de pe spoilerul fata, de pe laterale, sunt false; uita-te mai bine; au striatii in forma de romb, dar sunt false, cum e si la octavia rs, la noul x5 cu pachet m, pe partea stanga. daca ai observat si masiniile din wtcc sau nascar, au prize de aer mai putine decat similarul de serie; prizele de aer de la grila sunt acoperite si cele din lateral-jos de asemenea.