Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse

Publicat Luni, 09.09.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 8
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 1
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 2
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 3
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 4
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 5
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 6
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 7
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 8
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 9
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 10
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 11
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 12
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 13
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 14
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 15
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 16
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 17
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 18
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 19
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 20
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 21
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 22
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 23
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 24
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 25
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 26
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 27
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 28
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 29
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 30
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 31
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 32
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 33
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 34
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 35
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 36
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 37
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 38
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 39
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 40
Brabus iBusiness 850, cea mai puternică versiune a noului S-Klasse - Poza 41
Brabus vine la Salonul Auto de la Frankfurt cu un S-Klasse de 850 CP, capabil să atingă 350 km/h. Pasagerii din spate au la dispoziţie o serie de gadget-uri, toate din grădina Apple.

Esential 1150 Nm livrează motorul V8 Biturbo al lui Brabus iBusiness 850.
Brabus vine la Salonul Auto de la Frankfurt cu cea mai sportivă versiune a lui Mercedes-Benz S63 AMG. Aceasta vine sub forma lui 850 6.0 Biturbo iBusiness, un model modificat la extrem pentru a prezenta capacităţile companiei de tuning specializate în Mercedes-Benz. Motorul V8 de 5.5 litri a fost modificat dramatic, cilindreea acestuia crescând la 5.912 centimetri cubi, iar toate elementele cu excepţia blocului motor au fost înlocuite. Astfel, Brabus a montat alte turbocompresoare, pistoane forjate, un arbore cotit realizat special şi numeroase piese realizate la comandă pentru această unitate.

Modificările sunt completate de o evacuare sport din oţel inoxidabil, un fitru de aer sport montat într-o carcasă de dimensiuni mai mari şi de o unitate ECU reprogramată, menită să profite la maximum de schimbările operate de ingineri.

În urma schimbărilor, modelul este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3.5 secunde, timp comparabil cu un hipercar, în timp ce viteza maximă atinge pragul de 350 km/h.

Exteriorul modelului iese în evidenţă printr-un pachet aerodinamic complet, care include o serie de elemente din fibră de carbon şi care este completat de un sistem de frânare carbon-ceramic şi un set de jante de aliaj cu diametrul de 21 de inch. La interior, modelul poate fi visul oricărui fan al mărcii Apple. Habitaclul prezintă un iPad mini, un iPod touch, un Mac mini şi un Apple TV. Printre aceste gadget-uri observăm o tapiţerie din piele realizată special, un hotspot mobil, o consolă centrală spate realizată de la zero, un ecran TFT de 15.2 inch montat pe plafon, sistem de iluminare ambientală cu fibră optică şi un sistem multimedia nou pentru locurile din spate.

Via Brabus


Comentarii (8)

  • Brabus
    Masina extraordinara,putere colosala,tunner exclusivist deci foarte multi bani!
    20 1
  • 'ai de capu' meu... Asta tuning, nu ciparea motorului... :)
    25 1
  • unde sunt cele 4 proiectoare?????????
    2 11
  • Ce sari in sus ? Cele 2 proiectoare au fost inlocuite cu guri mai mari de aerisire , este si normal la un astfel de motor
    9 2
  • Adrian
    Imi plac foarte mult deschizatoarele de la usi inscriptionate Brabus (foto 33).
    Nu prea ai ce sa comentezi la masina asta....Brabus se stie ca e printre primii tuneri seriosi din lume asa ca era de asteptat sa faca S-ul ca o bijuterie.Totusi astept sa vad ce ii va face la S coupe cand o sa apara...
    10 0
  • the autobahn ultimate driving machine
    14 0
  • @@alex
    @@alex

    prietene, din pacate cele 2 prize de aer de pe spoilerul fata, de pe laterale, sunt false; uita-te mai bine; au striatii in forma de romb, dar sunt false, cum e si la octavia rs, la noul x5 cu pachet m, pe partea stanga. daca ai observat si masiniile din wtcc sau nascar, au prize de aer mai putine decat similarul de serie; prizele de aer de la grila sunt acoperite si cele din lateral-jos de asemenea.
    3 0
  • Isi folosesc ipadurile linistiti la 350km/h... in vid poate
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru