Esential
800 | CP livreaza propulsorul lui E V12 Coupe |
1.420 | Nm dezvolta unitatea de pe E V12 Coupe |
800 | CP livreaza propulsorul lui E V12 Coupe |
1.420 | Nm dezvolta unitatea de pe E V12 Coupe |
Tunerul Brabus a prezentat in cadrul Salonului Auto de la Geneva cea mai recenta creatie a lor botezata E V12 Coupe. Masina tunerilor germani are la baza modelul Mercedes E-Klasse Coupe si pentru a ajunge la stadiul final a suferit numeroase modificari mecanice si de design. In ceea ce priveste schimbarile exterioare, germani au optat pentru un kit de caroserie din fibra de carbon care amplifica aspectul sportiv al masinii si totodata imbunatateste aerodinamica acestuia.
Pentru a incheia tuningul exterior Brabus a ales jante de 19 inch vopsite in neagru. Schimbarile majore s-au produs la nivel mecanic, acolo unde inginerii Brabus si-au aratat maiestria. Creatia nemtilor ascunde sub capota propulsorul BRABUS SV12 R, o unitate V12 bi-turbo care livreaza 800 de cai putere si dezvolta un cuplu motor de 1.420 Nm. E V12 Coupe sprinteaza de la 0 la 100 de km/h in 3.7 secunde iar viteza maxima cu care poate rula a fost limitata electronic la 350 km/h.
Transmisia folosita de casa de tuning pentru acest model este una automata cu cinci rapoarte.
De asemenea, a fost montat un diferential cu alunecare limitata, un sistem de racire nou, o evacuare noua si un sistem de franare performant. Pentru cei care isi doresc un astfel de model pretul de pornire incepe de la 478.000 de euro.Via | WCF
( spun asta pentru ca ambele au cam aceleasi sanse sa fie folosite la off-road :P )
mishtocutz mertzan .... desi nu cred ca-i manelar prin romania caruia sa-i fie permisa achizitionarea ( ca poate au unii lovelele necesare .. fara numaaaaar ) . Ar fi dragutz sa vedem in 3-4 luni unu cu covorase "persane" :))
serios vorbind : bravo baieti, este clar ca , daca se vrea, se poate ( iar aici pretul nu conteaza.. pentru ca publicul vizat nu tine cont de el )
ultimu HURACANE RS a avut 750 deci urmatoru lejer va avea 800.