Esential
800 | CP dezvoltă Brabus 800 E V12. |
6.3 | litri este cilindreea acestui model, motorul de bază având o capacitate cilindrică de 5.5 litri. |
1.100 | Nm este valoarea la care a fost limitat cuplul maxim pentru a nu distruge transmisia. |
800 | CP dezvoltă Brabus 800 E V12. |
6.3 | litri este cilindreea acestui model, motorul de bază având o capacitate cilindrică de 5.5 litri. |
1.100 | Nm este valoarea la care a fost limitat cuplul maxim pentru a nu distruge transmisia. |
Tunerii de la Brabus au dezvoltat un pachet de modificări pentru Mercedes-Benz E-Klasse Cabrio. Modelul a primit denumirea 800 E V12 în urma montării unui motor V12 bi-turbo, care furnizează 800 CP şi 1.100 Nm. Motorul este cuplat unei transmisii automate cu cinci trepte, ranforsată pentru a rezista nivelului superior de cuplu motor. Potrivit celor de la Brabus, cuplul motor maxim furnizat de motor ar fi de 1.420 Nm, dar transmisia nu poate suporta o valoare atât de ridicată.
Puterea este distribuită roţilor din spate prin intermediul unui diferenţial cu alunecare limitată. Viteza maximă a modelului este de 370 km/h, iar accelerarea de la 0 la 100 km/h este realizată în doar 3.7 secunde. Sprint-ul 0-100 km/h este efectuat în doar 9.9 secunde, mai rapid decât accelerarea 0-100 km/h pentru multe modele de volum. Pentru a accelera de la 0 la 300 km/h, modelul Brabus 800 E V12 are nevoie de numai 23.9 secunde. Pe lângă faptul că este cel mai rapid model decapotabil din lume cu patru locuri, acesta este şi cel mai puternic cabrio cu patru locuri din lume.
Pentru a suporta noile modificări, suspensia a fost recalibrată, iar modificările aerodinamice l-au lăţit pe E-Klasse Cabrio. Fiecare modificare a fost testată în tunelul aerodinamic şi componentele utilizate au fost realizate din fibră de carbon.
Un Brabus 800 E V12 costă 478.000 de euro, iar nemţii construiesc doar la comandă.Via | Yahoo
Sau faza cu consumul... deasemenea daca deodata consumul ar scadea brusc... ar lua bataie producatorii de la regii petrolului, Dar asa...pretul petrolului creste invers proportional cu scaderea consumului si toata lumea e multumita :)
Exista tehnologie si resurse, cat sa se elimine de tot nevoia de petrol. Asta sa fie clar.
Dar sunt prea multi miliardari care depind de petrol. Miliardari care conduc lumea de fapt.
Numai daca stai sa te gandesti cine e Brabus pe langa Mercedes (ok, tot din curtea lor dar totusi ei spun ca lucreaza cu scule "personale").
Marii constructori nu fac masini pentru a arata cat sunt de tari fata de concurenta ( pentru ca daca ar face asta chiar ne-am speria ce "lupte" ar fi, si n-ar mai fi atat de similare motoarele diferitilor producatori), ci doar ne vor banii si... uh... chiar ca aici e rostul de o dezbatere aprinsa...
Lasand discutia de mai sus, admirabila totusi realizarea...
Iar daca iti este lene sa arunci un ochi pe link iti fac eu un rezumat:
Mercedes 0-100 km/h: 3.7s 0-200 km/h: 9.9 0-300 km/h: 23.9
M6 Huricane 0-100 km/h: 4.4 0-200 km/h :9.6 0-300 km/h: 26
Deci Mercedes castiga 2 din 3 probe. Adica este mai performat decat M6.
Nu-i asa ca acum nu vei putea dormi la noapte de draci?