Esential
350 | de km/h este viteza pe care o poate atinge creaţia celor de la Brabus. |
800 | de cai putere se află sub capota lui Brabus SV12 R Biturbo 800. |
3.9 | secunde îi sunt necesare lui Brabus SV12 R Biturbo 800 pentru a atinge 100 de km/h. |
350 | de km/h este viteza pe care o poate atinge creaţia celor de la Brabus. |
800 | de cai putere se află sub capota lui Brabus SV12 R Biturbo 800. |
3.9 | secunde îi sunt necesare lui Brabus SV12 R Biturbo 800 pentru a atinge 100 de km/h. |
Brabus, tunerul de casă al constructorului german Mercedes, a încercat să transforme nava amiral S-Klasse într-un adevărat supercar premium, capabil să rivalizeze cu modelele de performanţă. Ceea ce a ieşit din mâna inginerilor se numeşte Brabus SV12 R Biturbo 800 şi are la bază acelaşi motor de pe versiunea S600 a limuzinei germane.
Unitatea a fost modificată intens şi a crescut în capacitate, de la 5.5 la 6.3 litri, pentru a putea fi capabilă să transmită roţilor o putere totală de 800 de cai la 5500 de rotaţii, putere sugerată de altfel şi de nume. Cuplul motor a crescut şi el foarte mult, atingând valoarea astronomică de 1420 de Nm la numai 2100 de rotaţii. Din motive tehnice însă, cuplul motor a fost limitat la numai 1100 de Nm.
Chiar şi aşa, Brabus SV12 R Biturbo 800 poate oferi performanţe demne de segmentul supercarurilor: o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 3.9 secunde şi o viteză maximă, limitată electronic la 350 de km/h.
Cifrele înscrise în fişa tehnică şi comunicatul oficial Brabus, cataloghează modelul SV12 R Biturbo 800 ca fiind cel mai puternic şi mai rapid sedan de lux din lume.Pentru a putea face faţă cu brio aportului de putere, Brabus a coborât garda la sol cu 15 mm, a instalat etriere cu 12 pistonaşe pe faţă şi şase pistonaşe pe spate, ambele din aluminiu, precum şi discuri masive de 380x35 mm pe faţă şi 355x28 mm pe spate.
Nu lipsesc nici echipamentul aerodinamic special, jantele de 21 de inch şi un diferenţial cu alunecare limitată, oferit ca opţional. La interior, clienţii nu vor fi nevoiţi să facă nici un compromis, toate elementele de lux fiind la locul lor.
daca va costa 500.000$ au dato in bara........
Ontopic: Brabus a facut o treaba excelenta. Surprind foarte placut :) ca de obicei
O fi si bmw ce e, dar parca mercedesul, mai ales s klasse are ceva aparte
cat despre mercedes-ul asta......sa pregateasca urgent si un kit exterior cei de la brabus ca au rupt norma cu jantele...de tuningul mecanic numai pun... 800 cu 1420??? WTF??? sa le traiasca.....un styling le mai trebuie la exterior si e ok.....sa dea in genul S65 AMG din anii 2003-2004.....mare,lunga,plata,aerodinamica,serioasa-----un birou "supersonic" demn de mileniul 3...........
:))
Desi este o realizare de exceptie ceea ce au facut cei de la Brabus (toata stima pentru ce au realizat in toata istoria lor !), se pare ca nu este suficient doar sa obtii multa putere, ci si cum gestionezi acea putere astfel incat sa ajunga eficient pe asfalt.