În urmă cu două luni, Brabus a lansat pachetul de tuning 800 pentru Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe. Acum, nemții au împins și mai aproape de limită SUV-ul german, odată cu lansarea noului Brabus 900 Rocket Edition.
Din punct de vedere estetic este asemănător cu acel Brabus 800 SUV Coupe de care pomeneam mai sus. Vorbim despre o serie de elemente din fibră de carbon, jante cu diametrul de până la 24 de inch și un interior îmbrăcat în piele și alte materiale scumpe.
Capacitatea cilindrică a motorului V8 twin-turbo a fost crescută de la 3.982 cmc la 4.407 cmc. Totodată, unitatea a primit turbine noi, pistoane forjate (mai mari), pompe de benzină cu debit mărit și o resoftare ECU.
În urma acestora a ajuns să dezvolte 900 de cai putere și 1.250 Nm cuplu (limitat la 1.050 Nm pentru a proteja sistemul de propulsie). În aceste condiții, noul Brabus 900 Rocket Edition atinge 100 de km/h în doar 3.2 secunde, iar viteza maximă este de 330 km/h.
Tunerul susține că este cel mai rapid SUV de stradă din lume.
Suspensia a fost coborâtă cu 25 de milimetri, iar frânele cu discuri carbon-ceramice completează pachetul.
Pe puntea față, acestea au diametrul de 400 de milimetri.Noul Brabus 900 Rocket Edition va fi replicat în doar 25 de exemplare. Prețul unuia pornește de la 381.243 de euro, fără taxe incluse.
via Brabus
Deci: U-ZA-TĂ MO-RAL.
A, şi nu jucaţi la pariuri cota de 1,01 că va zice şi el la fel, că oricum veţi pierde (vi se vor lua 5 % din miză de către casă şi 1 % din câştigul final de către stat).
PS. Acum însă daţi-mi voie să prestez numai eu, în particular, recte să răzuiesc funinginea depusă din cauza acestui monstru mecanic poluant de criminal (scuze, invers) pe fiecare alveolă pulmonară a copilaşilor populari de pe planetă.
Moral pardon.
Oricum la 300.000€ maşina se vinde pentru interlopi, bombardieri care nu le pasă nici de măsa darămite de mediu, şi la mintea cât nuca ce să ştie ei de electrice...
PS bravo Inexo, m-ai bătut, ai luat-o înainte.
Un tuning exterior penibil si caraghios.
Nu vom şti niciodată, nu? Cert este că păşim, încet-încet, în epoca huxley-orwelliană, faţă de vicisitudinile şi mai ales faţă de capcanele (prin definiţie: ultra-rafinate, astfel încât să pară orice, numai capcane nu!) căreia prea puţini sunt/se simt pregătiţi…De altfel, Sf. Lavrentie de Cernigov (care făcea parte din grupul marilor vizionari duhovniceşti ruşi şi ucraineni) a avertizat că “vor fi mulţi surzi şi mulţi orbi” (de noaptea minţii: inclusiv dintre/printre păstorii creştinilor!).
daca esti cu electricele nu inseamna ca nu ai creierul cat nuca. Esti exemplul perfect.
ha ha ha
Oricum partea buna la electrice, mai ales in cazul tau este ca atunci cand o sa stai ca fraierul 3 ore in parcare la Lidl sa incarci troaca ai si tu timp sa citesti o carte de gramatica. Aa, dar stai, ca tu doar visezi la electrice, de fapt nu o sa iti permiti niciodata asa ceva.
E inutil de mare(la exterior) iar unii incearca sa o faca inutil de rapida.
Bun, aţi emis nişte opinii, care trebuie respectate (în spiritul libertăţii, democraţiei ş.a.m.d.) – nimic de contestat. Dar, rogu-vă, lăsaţi-l pe germanofobul inveterat să piară exclusiv pe limba lui…
Eu însă voi susţine (şi nu oricum, ci perpetuu energic) cauza M.A.I. până la capăt, preţuind inclusiv acea “putoare fosilă” care deserveşte Dacia!!! Că doar ştiţi că nu mă împac defel cu arhitectura şi materialele miovencei…
Repet: nici eu nu m-aş dota cu năstruşnicia pe roţi în speţă, nici dacă, prin absurd, mi-ar pune cineva toţi banii grămadă pe masă, başca supliment pentru alimentare şi “mentenanţă”.
Pe lângă asta, știi sa ne expui măcar un feature sau o tehnologie inovatoare pe care masina respectiva a introdus-o la vremea lansării?
Înapoi la subiect...
Mi-ar fi plăcut un tunning ceva mai domol al interiorului, însă asa cum circula Juke cu al sau "love it or hate it" LA fel de bine primit va fi și acest masiv și nu chiar inutil GLE, chiar coupe.
Iar acum permiteţi-mi să inserez o istorisire mai veche de-a mea:
**…o să vă amintesc de un model tot de la MB, pe care l-am sorbit din priviri (fără a mă sătura) la SAB & Accesorii 2018: Mercedes-AMG GLE 63 S tuning by Hamann Motorsport. Senzația pe care ți-o inspiră te copleșește, pur și simplu…Puține mașini pe lume radiază atâta ferocitate masculină. De aceea, eu, unul, mă simt bulversat – am impresia că bravul MB ar fi definit de două meniri: una ordinară și una celestă…Un dualism straniu. Ceea ce nu ȋnseamnă ȋnsă că se cuvine să iubim mai puțin steaua cu trei brațe**.
Vrei să-ţi dezvălui ceva? Ai parcurs imaginile ataşate articolului în speţă, preponderent cele care înfăţişează interiorul acestui GLE tunat? Dintr-un reflex “la ordinea zilei” (inclusiv SUVofobia a devenit o modă, pe care am adoptat-o şi je, deşi observ limpede ce drumuri jalnice s-au înstăpânit chiar şi prin Metropolă), i-am comandat propriului meu creier să se strâmbe a dezaprobare, dar, în realitatea…conştiinţei, nu-i chiar aşa…
Şi, tati, las-o naibii de engleză (“somebody” şi “everybody”, într-un singur cuvânt), că tu nici româna n-o tratezi în mod corespunzător.